arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۶ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴

پوتین: روابط روسیه-انگلیس خوب نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس جمهوری روسیه گفت، روابط میان روسیه و انگلیس در حال حاضر در بهترین حالت ممکن نیست و همکاری‌های لازم باید برای آینده مورد تحلیل قرار گیرد.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه در جریان دیدار با دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس در حاشیه نشست امروز (دوشنبه) گروه 20 در ترکیه گفت:‌ روابط میان مسکو و لندن در حال حاضر در بهترین حالت ممکن نیست و همکاری‌ها میان دو کشور نیازمند تحلیل است و باید برنامه‌هایی برای آینده در نظر گرفته شود.

پوتین در ادامه گفت:‌ با توجه به روابط دو جانبه میان دو کشور، ما روابط خوبی در حال حاضر نداریم و در برخی موارد نظیر حقوق بشر دارای اختلافاتی هستیم.

رییس جمهوری روسیه ادامه داد: یک مکانیسم خوب برای همکاری در بسیاری از موارد و زمینه ها باید ایجاد شود. به نظر من باید آنچه که در گذشته رخ داده را مورد تحلیل قرار داد و به آینده نگاه انداخت و برنامه‌هایی برای توسعه ارائه کرد.

اواخر اکتبر 2015 بود که سفیر روسیه در لندن اعلام کرد، دولت انگلیس به خاطر موضع روسیه در قبال سوریه و بحران اوکراین، روابط دیپلماتیک خود را با این کشور به حالت تعلیق در آورده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
برچسب ها: کامرون ، مکانیسم ، پوتین ، مسکو
نظرات بینندگان