arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۷۱۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۰۷ - ۲۷ آبان ۱۳۹۴

«بی نام و نشان ها» به جنگ داعش می آیند / 5500 نفر از اعضای داعش هک شدند / پیام داعش به حامیانش: مراقب حساب های کاربری خود در اینترنت باشید

یک گروه مشهور از هکرها در آمریکا موسوم به «بی نام و نشان ها» روز سه شنبه اعلام کرد حساب کاربری پنج هزار و پانصد تن از اعضا یا حامیان داعش را در سایت توییتر مختل کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«بی نام و نشان ها» به جنگ داعش می آیند / 5500 نفر از اعضای داعش هک شدند / پیام داعش به حامیانش: مراقب حساب های کاربری خود در اینترنت باشید

فرانس پرس نوشت: یک گروه مشهور از هکرها در آمریکا موسوم به «بی نام و نشان ها» روز سه شنبه اعلام کرد حساب کاربری پنج هزار و پانصد تن از اعضا یا حامیان داعش را در سایت توییتر مختل کرده است.

به گزارش «انتخاب»، گروه هکرهای «بی نام و نشان ها» یک روز پس از آغاز کارزاری با هدف ایجاد اختلال در سایت ها و حساب های کاربری متعلق به حامیان و اعضای داعش در شبکه های اجتماعی، در یک پیام توییتری اعلام کرد پنج هزار و پانصد حساب کاربری متعلق به داعش را هک کرده و از کار انداخته است.

داعش هم در واکنش به این اقدام، در پیامی که در برنامه پیام رسان تلگرام منتشر کرد، از حامیان خود خواست مراقب حساب های کاربری خود در اینترنت باشند.

اولیویه لورلی Olivier Laurelli کارشناس در زمینه امنیت در فضای سایبری در واکنش به این اقدام گروه «بی نام و نشان ها» گفت «اقدام این هکرها ابدا مفید و سازنده نیست و تحقیقات درباره عاملان حملات تروریستی در پاریس را دچار اختلال خواهد کرد.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
1
25
باید بر روی زمین هم نابودشان کرد
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
12
باشه
نظرات بینندگان