arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۹ - ۲۸ آبان ۱۳۹۴

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس:با چوب لای چرخ دولت گذاشتن، کشور پیشرفت نمی‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و نماینده مردم شاهرود و میامی گفت: تعابیر و تعریف‌هایی که مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده و خصوصا وزیر خارجه داشته‌اند، را تاکنون برای هیچ وزیرخارجه دیگری به‌کار نبرده‌اند.

کاظم جلالی در جمع معلمان شاهرودی در دانشگاه این شهر، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی یک حکومت و نظام اسلامی است و از این رو هرگونه عدم موفقیت حاکمیت، لطمه سنگینی به اسلام وارد می‌کند.

رئیس فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه دولت یازدهم تلاش زیادی برای ایجاد تعامل در کشور انجام داده، تصریح کرد: با این همه عده‌ای با سخنرانی در شهرهای مختلف می‌کوشند در ذهن جوانان شبهه ایجاد کنند.

وی با اشاره به عملکرد دولت اعتدال در دو سال اخیر، گفت: با مخالفت با برجام و چوب لای چرخ دولت گذاشتن، کشور پیشرفت نمی‌کند.

جلالی، با بیان اینکه مسئولان دولتی برای رفع مشکلات مردم و از جمله مشکلات اقتصادی باید فراغت داشته باشند، تصریح کرد: برخی‌ به دنبال این هستند که با سخنان نامعقول خود، دولت را به مسایل کوچک مشغول کنند تا در روند خدمت‌گذاری آنها خلل ایجاد شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با اذعان به اینکه اقتصاد ما چندسالی است با معضل رشد‌منفی در اقتصاد روبرو است، بیان کرد: در سال‌جاری نیز با وجود تلاش‌های جدی که صورت گرفت همچنان مقدار کمی رشد منفی داریم که باید هر چه زودتر برای آن چاره‌جویی کرد.

نماینده مردم شاهرود و میامی، دغدغه‌های اصلی مردم را اقتصادی دانست و افزود: امور کشور با شعار به پیش نمی‌رود. کشور ما بیش از همه در این شرایط ویژه به تدبیر و مدیریت صحیح نیاز دارد.

کاظم جلالی با بیان اینکه دوران شعارهای عوامانه به پایان رسیده است، اضافه کرد: دیگر دوران طرح مسائل تند در سپهر سیاسی و اقتصادی گذشته است با این همه برخی‌ها با سفر به این شهر و آن شهر تلاش می‌کنند برای ضربه زدن به رقبای خود اذهان مردم و خصوصا جوانان را مخدوش کنند.

جلالی با اذعان به اینکه راهی جز خروج کشور از رکود فعلی وجود ندارد، گفت: باید به هر نحو ممکن کشور را از رکود خارج کنیم و همه گروه‌ها و جریان‌ها باید در این راستا، دولت یازدهم را کمک کنند.

رئیس فراکسیون رهروان ولایت، با بیان اینکه اقتصاد کشور با سخنان درشت و بی‌پشتوانه سامان نمی‌یابد تصریح کرد: مگر آن‌همه ایثار و ازخود گذشتگی شهدا برای توزیع فقر در بین مردم بود؟

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب از همه خواستند که جامعه در برخورد با برجام، دوقطبی نشود، اظهار کرد: متاسفانه خیلی از آنهایی که مدعی پیروی از معظم‌له هستند، توجهی به بیانات ایشان نمی‌کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فراکسیون ، ولایت ، مذاکره
نظرات بینندگان