arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۰ - ۲۸ آبان ۱۳۹۴

لاپورتا: زمان مناسبی برای جدایی رونالدو است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رونالدو در 7 بازی اخیرش برای رئال تنه 3 گل به ثمر رسانده و با چنین فرم ضعیفی خود را برای الکلاسیکو روز شنبه آماده می‌کند. حال شایعات مبنی بر حضور رونالدو در پاری سن ژرمن بار دیگر قوت گرفته و این در حالیست که مدیر برنامه‌های رونالدو بارها تاکید کرده که رونالدو می‌خواهد فوتبالش را در رئال به پایان برساند.
لاپورتا که رابطه نزدیکی با مدیر برنامه‌های رونالدو دارد، در این رابطه گفت:" من از صحبت‌هایی که راجع به رونالدو می‌شود تعجب نکردم. او در مقطعی از فوتبالش قرار گرفته که باید از خودش چنین سوالاتی کند. تیم‌هایی در نقل و انتقالات حضور دارند که حاضرند پول خوبی برای جذب او پرداخت کنند. او سال‌هاست در رئال مادرید است و شاید به دنبال تجربه جدیدی می‌گردد. بازیکنان به دنبال قرارداد‌های بهتر هستند، در نقل و انتقالات تیم‌های زیادی خواهان او هستند و شاید سن مناسبی برای جدایی رونالدو باشد."
لاپورتا درباره الکلاسیکو گفت:" فکر می‌کنم بارسا پیروز شود. آنها تیم بهتری هستند. ما همیشه در برنابئو خوب  بازی می‌کنیم. بازی خوبی خواهد بود و می‌بریم. بارسا در فرم بهتری آماده بازی می‌شود. مهاجمانمان در فرم خوبی هستند و به علاوه، مسی نیز آماده بازگشت به میادین است."

منبع: ورزش سه
نظرات بینندگان