arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۶ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴

علت تشدید تدابیر امنیتی در ورزشگاه آزادی چیست؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان با رد هر گونه تهدید امنیتی در بازی پرسپولیس گفت که تدابیر ویژه امنیتی پیش از این بازی صرفا جنبه پیشگیرانه دارد.

رضا حسنی‌خو در پاسخ به اینکه دلیل ازدیاد بازرسی‌های امنیتی و حضور گسترده نیروهای پلیس در استادیوم آزادی چیست، گفت: به هر حال موضوع پیشگیری همواره در دستور کار ما بوده است. اتفاق ویژه‌ای نیست و هیچ گونه تهدیدی نیز وجود نداشته است . این تدابیر اندیشیده شده صرفا جنبه پیشگیرانه دارد.

وی در پاسخ به اینکه آیا این تدابیر ارتباطی با اتفاقات اخیر پاریس دارد، تصریح کرد: نه، هیچ ارتباطی بین این تدابیر با بمب‌گذاری‌های اخیر در اروپا وجود ندارد. به هر حال تشخیص این بوده است که چنین اقداماتی برای حفظ نظم و ایجاد امنیت الزامی است.

حسنی‌خو تاکید کرد: تنها به دنبال پیشگیری از اتفاقات احتمالی هستیم و تدابیر و حضور پرتعداد نیروهای انتظامی در ورودی‌های مجموعه آزادی و در داخل استادیوم، جنبه پیشگیرانه دارد و برای حفظ امنیت تماشاگران اتخاذ شده است.

به گزارش ایسنا، ساعت‌ها پیش از آغاز دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال اهواز از سری رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران حضور پرتعداد نیروهای انتظامی و امنیتی در اطراف ورزشگاه آزادی مشهود بود به گونه‌ای که با ورود هر خودرو، اقدام به بازرسی کامل خودرو و بعضا تفتیش بدنی سرنشینان آن می‌کردند.

این بازرسی‌ها در داخل استادیوم آزادی نیز ساعاتی پیش از بازی افزایش یافته بود و نیروهای انتظامی با بازرسی سکوها و افرادی که قصد ورود به استادیوم را داشتند، همه چیز را تحت کنترل داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان