arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۸ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴

پرسپولیس یک - استقلال اهواز صفر/ تیم برانکو یک گل زد و 10 گل نزد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پرسپولیس موفق شد با برتری یک بر صفر مقابل استقلال اهواز تا رده هفتم جدول صعود کند. تک گل این تیم را مهدی طارمی به ثمر رساند. 

در دیداری که از ساعت 16:20 در ورزشگاه آزادی برگزار شد، پرسپولیسی‌ها موفق شدند تیم انتهای جدولی استقلال اهواز را شکست بدهند. در این مسابقه پرسپولیسی‌ها از ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند و چندین خطر جدی هم روی دروازه تیم اهوازی به وجود آوردند. حملات این تیم ادامه داشت تا این‌که در دقیقه 20، مهدی طارمی موفق شد روی حرکت عمقی امیدعالیشاه و دفع توپ ناقص پرویز کریمی، دروازه بدون دروزاه‌بان استقلال را باز کرد. 

در ادامه دو تیم بیشتر بازی را کنترل کردند و استقلال اهواز یارای مقابله با حفظ توپ پرسپولیس را نداشتند و نتوانستند بازی را در دست بگیرند. 

در نیمه دوم باز هم این پرسپولیس بود که بازی را طوفانی شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی با حرکت خوب طارمی صاحب یک موقعیت شدند که این مهاجم بوشهری، توپ را به تیرک کوباند. پرسپولیس مانند نیمه اول بازی را کنترل کرد و حملات پرتعدادی را روی دروازه تیم اهوازی پی‌ریزی کرد که هیج‌کدام از آن‌ها تبدیل به گل نشدند. 

مهدی طارمی در این نیمه در گل نکردن موقعیت‌های صد در صد گل یک رکورد جدید خلق کرد. او در واپسین دقایق بازی می‌توانست در یک موقعیت تک به تک به راحتی دروازه کریمی را باز کند، اما ضربه چیپ او با اختلاف کم از بالای دروازه بیرون رفت.

نظرات بینندگان