arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۵۷
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۵ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰

ماجرای "تشرف مقام معظم رهبری محضر حضرت مهدی (عج)"

آیت الله احدی طی اظهاراتی ماجرای تشرف مقام معظم رهبری محضر مبارک حضرت مهدی (عج) از زبان حجة الإسلام و المسلمین صدیقی را بیان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  شیعه آنلاین: آیت الله احدی طی اظهاراتی ماجرای تشرف مقام معظم رهبری محضر مبارک حضرت مهدی (عج) از زبان حجة الإسلام و المسلمین صدیقی را بیان کرد.
 
  http://shia-online.ir/upload/article/17615/17615_RFB3QKDF_pic.jpg
متن دقیق سخنان آیت الله احدی، بدون هرگونه تغییری بدین شرح است:

مطلبي را به شما عرض مي کنم شايد نشنيده باشيد. جناب آقاي صديقي شب فاطميه روي منبر در بيت ايشان (بيت رهبري) که آقاي رييس جمهور نشسته بود، آقاي هاشمي بود، سران مملکتي بودند، قوه قضاييه، همه بودند. آقاي صديقي روي منبر اين مطلب را گفت و آن را نتوانست تمام کند. همين که خواست تمام کند فرياد گريه جمعيت و حضار بلند شد.

ديدند اين جمعيت بسوي آقا دارند حمله مي کنند که به عنوان تبرک به ايشان دست بزنند. آقا را بردند و ديگر نتوانستند جمعيت را اداره کنند و آن مطلب اين بود: من همه ساله مکه که مي رفتم قبل از رفتن به مکه به محضر آيت الله بهاءالديني مي رسيدم و توصيه مي خواستم از ايشان. ايشان به من توصيه هايي مي کرد و من اين توصيه ها را در سفر مکه عمل مي کردم. بعد هم که داشتم مي آمدم، يک عمامه اي يا چيزي را براي ايشان هديه مي خريدم.

اين دفعه که رفتم محضر ايشان (حضرت آیت الله بهاء الدینی) اين مطلب را فرمودند: شما وقتي که مي رويد مسجدالنبي از قسمت جنوب شرقي مسجد، از آن قسمت هفت قدم ميايد به جلو و قسمت بعدي را هم گفت که من نمي توانم دقيق به شما بگويم. به خاطر اينکه ايشان اين را به وديعت پيش من گذاشت. آن وقت از دو طرف به من دستور داد.

وقتي که قدم زدي آمدي جلو رسيدي به آنجا، آنجا بنشين و اين ذکر سبعه را بگو. اين ذکر را که گفتي انشاءالله به حوائجت خواهي رسيد.

ذکر سبعه عجيب است، علامه حسن زاده آملي بعد از نماز صبح تا طلوع آفتاب اذکار سبعه را دارد که اينها را از آسيد علي آقا قاضي گرفتند. ذکر سبعه واقعاً يک ذکريست که معجزه ميکند در نفس انسان عجيب معجزه مي کند.

آقاي صديقي مي گويد، عرض کردم: آقاي بهاءالديني چه وجهي دارد که من بايد آنجا بنشينم و اين اذکار سبعه را بگويم. چه وجهي دارد هفت قدم از آنجا قدم بزنم.

حالا همه دارند مثل شما گوش مي دهند همه دارند دقت مي کنند آقاي صديقي چه مي خواهد بگويد.

گفت: وجهش اين است که دارم به شما مي گويم فقط پيش شما بماند.

وقتي که حضرت زهرا سلام الله عليها آمد براي دفاع از علي ابن ابيطالب عليه السلام بدنش خون آلود بود وقتي که آمد  که داخل مسجد وارد نشد وقتي که برگشت ديگر توان از او رفت ديگر به گونه اي شد که مي خواست ادامه راه را بدهد نتوانست، آنجا نشست و فکر مي کنم که آن مکان به خون فاطمه سلام الله عليها رسيده است. آنجا حاجتتان را بخواهيد.

فرياد گريه جمعيت بلند شد ..

بعد آقاي بهاء الديني مي گويد: اين کار را انجام بده.

ايشان مي گويد: من رفتم اينکار را انجام دادم حالا تو نگو آقاي بهاء الديني خودش هم نظر دارد، نيت دارد، يا حاجتي دارد. چون خودش مشرف نمي شود.

حالا جالب اين است که حضار دارند به آقاي صديقي توجه مي کنند از اعيان شخصيتي مملکت، و هم آقاياني که شرکت کننده بودند، ايشان هم با ضرس قاطع دارد مطلب را مي گويد.

گفت: من رفتم مدينه همين کار را انجام دادم، بعد از اين رفتم مکه ديدم از بلند گو صدا مي زنند: آقاي صديقي دوباره بروند مدينه. من دوباره رفتم مدينه، چند روزي مدينه ماندم، وقتي برگشتم به ايران يک عمامه اي خريده بودم رفتم محضر حاج آقا، رسيدم، تا سلام عليک کردم بدون اينکه حرفي بزنم.

حاج آقا بهاء الديني فرمودند: ميداني ثمره ذکر امسال چه بود؟

گفتم: نه

گفت: نمي داني ثمره ذکر امسال چه بود، نگرفتي؟

گفتم: نه

فرمود: امسال ثمره ذکر شما يکي اين بود که شما دو بار آمديد مدينه

گفتم شما مطلعيد من دو بار امسال آمدم مدينه.

گفت: بله آنجائي که نشسته بوديد ذکر مي گفتيد در آنجا با تو بودم.

اين نوارش دربيت آقا هست، دم در که مي فروشند، نوار سه سال قبل فاطميه

بعد برگشت و گفت:

ثمره دوم اينجا بود:

که تا گفت مجلس به هم پاشيد اينقدر مردم به خودشان زدند و گريه کردند که آقا تشريف بردند؛ ديدند که ديگر نمي شود جمعيت را اداره کرد.

فرمودند: ثمره دوم اين بود که آن نيتي که من مي خواستم، به آن نيت رسيدم، و آن اين بود که امسال مقام معظم رهبري به ديدارامام زمان نائل آمد.

تبديل از فايل صوتي به متن توسط آقاي کامراني.

(گفتنی است فایل صوتی سخنرانی آیت الله احدی موجود است)
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۲۲۰
غیر قابل انتشار: ۱۴۵
زهرا
|
-
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۱
355
195
مشيت و نظامهاي خداوند در هيچ كجاي قرآن اينچنين بيان نشده و اگر قرار باشد حكمت ها و الهامات و دريافتهاي بشر از طرف خداي متعال نبوده و از يك مكاني كه زماني به خوني آغشته شده باشد واقعا" نظام الهي كه ذره ذره اش طبق علم و دانايي و قدرت بيكران ساخته شده زير سئوال مي رود . هموطنان عزيزم بياييد كمي هم كه شده تفكر كنيم و طبق خرافه ها و ساخته هاي ذهن آدمهاي ديگر اعتقادات و عقايدمان را نسازيم. رجوع كنيم به عقل و كتاب قرآن .
مهرداد
|
Qatar
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۱
190
416
نیازی به نقل خاطره نیست هر انسان عاقل و بالغ و سالمی این را میفهمد که در حالی که ما نمیتوانیم یک خانواده 3 نفره را اداره کنیم این بزرگمرد چطور توانسته این مملکت 72 ملت که پر از عجایب و غرایب و نوابغ است را طوری اداره نماید که چشم دروغگویان و خدعه ورزان و سلطه گران عالم و آدم همه یکجا در بیاد . بنده کارشناس یکی از سفارتهای ایران در خارج هستم چند سال پیش گزارشی خواندم از سخنرانی نتانیاهو در اجلاس سالانه آیپک در آمریکا در آنجا وی اعتراف کرده بود که ما صدها پروژه براندازی در ایران بعد از انقلاب اجرا کردیم و میلیاردها دلار پول خرج کردیم بعضی جاها هم موفق بودیم خسارتهایی وارد کنیم اما این اماش خیلی مهم است اما گویی یک قدرت نامرئی از نقشه های ما با خبر میشود و رهبران ایران را درجریان میگذارد و به آرامی و متانت مشکلات را حل و خرابی ها را ترمیم میکند . پایان نقل قول . بنده قبل از اینکه کسی خاطره ای برایم تعریف کند اعتقاد به این داشتم حتی آقای خامنه ای کارماتی هم دارد که اهل معنا و دل میفهمند . منتها اولین شرط فهمید ن این مقولات صداقت داشتن و دروغگو نبودن است چون بسیاری از ماها بر اثر دروغگویی مطالب را وارونه میفهمیم و...
علی
|
Qatar
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۱
166
248
والا با عث تاسف است که دوستان دانا و حتی دشمنان دانا به فضل و بزرگی این مرد واقف باشند بعد یک عده اهل وطن که من اسمشان را دوستان نادان میگذارم این مسئله برایشان خیلی بزرگ و عجیب غریب برسد .
فریاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۱
177
98
بابا ایکاش این فتنه گران می دونستن که چه کسی داره بر ما ولایت می کنه ! خدارا خدار را ...
آقا جمع کنید این مسخره بازیا رو . خود مقام معظم رهبری بابت این صحبت اونجا رو ترک کردند ، آقا راضی به این سخنان منحرف کننده نیستند. فریاد از این مسلمان نماهای بی خرد و کج اندیش.
ما مقام معظم رهبری را امام زمان خود و نایب بر حق امام عصر می دانیم لطفا با این حمایت های بد که از هزار دشمنی بدتر است دست بردارید .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
60
43
شما نظرات افراد نظر دهنده را بر اساس اینکه درآنحال سردی تان کرده باشد،یا گرمی تان، نگریسته وسپس براساس مزاج تان چاپ،یا فیلتر میکنید. خدا شفایتان دهد...
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
24
26
سلام.اینهم نمونه اش که امروز عصرگرمی تان کرده بوده که عرض فوقا مذکور بنده بلافاصله چاپانید! اما حرف حسابی که راجع به بحث ملاقات حضرت آقا با امام عصر(عج)ونقل سخیف و حقارتبارآقای صدیقی را فیلتر فرمودید.دست مریزادتان...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
57
69
دوستان لطفا چیزی را که عقل ما نمی فهمد زود انکار نکنید. شاید ناقل نباید این مطلب را نقل می کرد اما از اساس همه چیز را انکار نکنید.
مصطفي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
85
112
بسم الله الرحمن الرحيم
نظرات بالا را بعد از مطالعه صحبت هاي حق آقاي صديقي خواندم چيزي كه روشن است حرف دل را بايد بر اهل دل زد نه بر هر نا محرمي كه دل ندارد كاملا مشخص است كه مقام معظم رهبري علاوه بر رهبر جمهوري اسلامي ايران بودن نائب بر حق امام زمان (عج)ارواحنا فدا براي تمام مسلمانان جهان مباشند پس نادانان و بدخواهان ايشان و اسلام و شيعه بدانند كه با چنين كامند هاي مقرضانه اي نمي توانيد زره اي از شان و جايگاه ايشان و يا علاقه مردم دنيا نسبت به ايشان بكاهند. (انشاء الله كه به لطف خدامند هر چه سزيعتر پرچم هدايت شيعه به دست ايشان به صاحب اصلي اش كه صاحب همه ما هست برسد.انشاء الله)
نظرات بینندگان