arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
هوشنگ امیراحمدی:

با حضور مشایی انتخابات داغ می شود/ مشایی می گوید که ایرانیان در وهله ی نخست ایرانی هستند و بعد مسلمان!

هوشنگ امیراحمدی، رییس شوراي آمريکاييان و ايرانيان که مشایی را از نزدیک می شناسد، گفت: جنبش اصلاحات به دلایل مختلف در ایران موفق نشد. من فکر می کنم که مشایی الترنتیوی دیگر شده است و نظام ایران در حال استفاده از این فرصت است تا انتخابات بعدی را داغ کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هوشنگ امیراحمدی، رییس شوراي آمريکاييان و ايرانيان که مشایی را از نزدیک می شناسد، به گاردین گفت: جنبش اصلاحات به دلایل مختلف در ایران موفق نشد. من فکر می کنم که مشایی الترنتیوی دیگر شده است و نظام ایران در حال استفاده از این فرصت است تا انتخابات بعدی را داغ کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری "انتخاب" Entekhab.Ir؛ امیر احمدی در توضیح نظریات رییس دفتر احمدی نژاد می گوید: مشایی می گوید که ایرانیان در وهله ی نخست ایرانی هستند و بعد مسلمان!

وی که استاد دانشگاه راتگرز است، می افزاید: او در حال بازگرداندن غرور ملی ایرانیان است. چیزی که نه از ابتدای ناقلاب، بلکه دو قرن است که مورد بی توجهی جدی قرار گفته است.

امیراحمدی می گوید: پس از انقلاب، تمرکز دائم بر روی اسلام باعث شد که مقامات در مورد تاریخ ایران بی توجهی کنند و مشایی اکنون در حال ترویج ملی گرایی است.

وی اضافه می کند: من فکر می کنم که احمدی نژاد خودش هم طرفدار تاریخ ایران است و تلاش داشته است که افتخار و قدرت باستانی ایران را برگرداند.



به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری "انتخاب" Entekhab.Ir؛ امیراحمدی می گوید: مشخصا، عقاید ملی گرایانه مشایی تهدیدی برای روحانیون است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
5
6
کاملا موافقم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
کاملا مخالفم، مشایی احمدی اصلا نمیدونن ایران یعنی چی
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
0
1
درورد بر احمدی نژاد ومشایی
نظرات بینندگان