به گزارش برنا، صدا وسیما در آستانه انتخابات خبرگان در اقدامی عجیب و غیراخلاقی آیت الله هاشمی رفسنجانی و سید حسن خمینی را به حاشیه افکنی در انتخابات متهم کرد.

این برنامه که چند وقتی است به صورت زرد و غیر اخلاقی به تخریب دولت، اعتدالگرایان و اصلاح طلبان می پردازد اینبار پا را فراتر گذاشت و به صورت مستقیم رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و نوه امام خمینی را به حاشیه سازی و بازی های سیاسی متهم کرد. صدا وسیما چند وقتی است به صورت مسقیم به تخریب یک طیف سیاسی می پردازد و با ادبیاتی زشت و زننده به جانبداری از یک جریان سیاسی خاص و تخطئه جناح مقابل می پردازد.

دو دختر جوان در گزارش برنامه ویژه های هفته، ابتدا انتخابات خبرگان را انتخاباتی بی حاشیه معرفی کردند وسپس با اشاره به صحبت های آیت الله هاشمی رفسنجانی در خصوص وظیفه نظارتی خبرگان، این صحبت ها را اگرچه دارای قدمت دانستند ولی بازخوانی آن از طرف هاشمی رفسنجانی را حاشیه ساز و دارای اغراض سیاسی عنوان کردند.

در ادامه با اشاره به کاندیداتوری آیت الله سیدحسن خمینی، با تاکید بر لقب "حجت الاسلام"، حمایت مردم از او در شبکه های اجتماعی را حاشیه ای جدید بر انتخابات مجلس خبرگان دانستند و او را مورد حمله قرار دادند.