arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۲ - ۲۸ آذر ۱۳۹۴

آیات بجنوردی، هاشمی شاهرودی، نورمفیدی و تسخیری ثبت نام کردند/ آیت الله علم الهدی نیامد، نماینده فرستاد

آیت الله بجنوردی در سومین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری در انتخابات دوره پنجم مجلس خبرگان ثبت نام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور از ساعت 8 صبح آغاز شد، که در اولین ساعات این روز از ثبت نام داوطلبان نمادگی خبرگان رهبری آیت‌الله تسخیری برای کاندیداتوری از حوزه انتخابیه تهران در این انتخابات ثبت نام کرد.

آیت الله بجنوردی نیز در سومین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری در انتخابات دوره پنجم مجلس خبرگان ثبت نام کرد.

همچنین سیدعلی هاشمی شاهرودی٬ فرزند آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی به نیابت از پدرش با حضور در فرمانداری قم نسبت به  ثبت‌نام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه خراسان رضوی و شهر مشهد اقدام کرد.

هاشمی شاهرودی پیش از این رییس قوه قضاییه٬ نائب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری بوده است.

آیت الله تسخیری نیز با مراجعه به وزارت کشور برای کاندیداتوری در این انتخابات ثبت نام کرد.

آیت‌الله سیدعلی یثربی با حضور در فرمانداری قم برای ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه لرستان نام‌نویسی کرد.

همچنین نماینده آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد نیز با حضور در فرمانداری مشهد به نمایندگی از آیت الله علم الهدی برای ثبت نام وی از حوزه انتخابیه خراسان رضوی در انتخابات خبرگان اقدام کرد.

آیت‌الله شاهچراغی نماینده دو دوره مجلس خبرگان رهبری نیز در سومین روز ثبت‌نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری با حضور در فرمانداری سمنان کاندیداتوری خود را برای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد.

حجت‌الاسلام بهرام شجاعی ،محسن برهان و بابک محضری از دیگر افرادی بودند که در نیمروز اول سومین روز ثبت کاندیداهای مجلس خبرگان در این انتخابات ثبت نام کردند.

همچنین آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان با حضور در فرمانداری گرگان رسما برای فعالیت در انتخابات مجلس خبرگان ثبت نام کرد.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی اشکوری نیز پیش از ظهر امروز برای کاندیدا شدن در مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه گیلان در وزارت کشورثبت نام کرد.

نظرات بینندگان