arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰

نماینده مجلس: حمايت احمدی نژاد، چتري براي ضربه به اصل ولايت فقيه ايجاد كرد

پس از آنكه از اسفند ماه سال گذشته فعاليت هاي محسوسي در راستاي انتخابات آتي مجلس و رياست جمهوري از يك جريان مشكوك نزديك به دولت ديده شد، اين تلاش ها با اظهارات اميري فر رئيس شوراي فرهنگي دولت و عضو "جامعه وعاظ ولايي" رنگ و بوي رسمي به خود گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از آنكه از اسفند ماه سال گذشته فعاليت هاي محسوسي در راستاي انتخابات آتي مجلس و رياست جمهوري از يك جريان مشكوك نزديك به دولت ديده شد، اين تلاش ها با اظهارات اميري فر رئيس شوراي فرهنگي دولت و عضو "جامعه وعاظ ولايي" رنگ و بوي رسمي به خود گرفت.

به گزارش انتخاب؛ در همين رابطه پرويز سروري به گفتگو با هفته نامه يالثارات پرداخته است كه متن آن را در ذيل مي خوانيد 

جريان انحرافي ۳ سال است كه مشغول فعاليت انتخاباتي است
يکي از انتقادات مقام معظم رهبري در انتخابات سال ۱۳۸۸ اين مساله بود که ايجاد فضاي انتخاباتي زودرس باعث شد التهابات کشور را فرابگيرد که ضمن درگير کردن بي‌موقع دستگاه اجرايي با مساله انتخابات، چالش‌هاي جدي را ميان طرفداران کانديداهاي مختلف ايجاد کرد. 

به طوري که اين چالش‌ها بسترساز ايجاد اختلافات داخلي در آينده شد. اين موارد آفت‌هاي عمومي هستند که در هر مقطعي از زمان ممکن است با تکرار شدن اشتباهات گذشته دوباره گريبانگير کشور شود. اين مساله در حالي است که ما شاهد فعاليت يک جريان انحرافي در کشور هستيم که خيلي پيشتر از اسفند ۸۹ مشغول زمينه‌‌چيني براي انتخابات آتي هستند. اين زمان شايد به ۳ سال پيش برگردد که اين طيف انحرافي، با برگزاري جلساتي سياست‌هاي آينده خود براي انتخابات را اعلام کردند. اين در حالي است که اين گروه در همان مقطع زماني اقدام به سازماندهي ستادهاي انتخاباتي خود کردند.

تحمل بحران جديد براي مردم سخت است 

مجلس معتقد است اين فرايند به روند خدمت‌رساني در کشور ضربات جدي وارد خواهد کرد. آسيب‌رساني به روند خدمت، با جهت‌دهي سياسي به آن و در نتيجه دلزدگي مردم از خدمتگزاران، کميت و کيفيت آن را مختل خواهد کرد. اين در حالي است که مردم هنوز درد زخم ايجاد شده بر پيکره جامعه توسط اصحاب فتنه در انتخابات ۸۸ را فراموش نکرده‌اند. در حالي که هنوز تبديل شدن شيريني مشارکت ۸۵ درصدي به تلخکامي ۸ ماهه را به ياد دارند.


تحمل يک فضاي زودرس و تند انتخاباتي براي آنان دشوار خواهد بود. اين در حالي است که ما با يک هجمه بي‌سابقه خارجي و همچنين تحولات عظيم و سرنوشت‌ساز در منطقه رو‌به‌رو هستيم که توجه مضاعف و همه‌جانبه بخش ديپلماتيک دستگاه اجرايي کشور را مي‌طلبد. چنانچه آمريکا باتلاش فراوان در حال انتقال امواج فشار وارد شده به سياست خارجي به کشورهاي باثبات مثل ايران است و تقسيم توان دستگاه اجرايي با مسايل زودرس انتخاباتي مي‌تواند سد نفوذ در برابر اين فشارها را تضعيف کند.

سوء استفاده آشكار از امكانات دولتي بي‌سابقه است 

نگراني مجلس زماني بار مضاعف به خود مي‌گيرد که شاهد يک حرکت انگل‌وار جريان انحرافي ياد شده در کنار بدنه دولت است که در اين مسير از هرگونه استفاده از امکانات و سرمايه بيت‌المال رويگردان نيست. اين در حالي است که اين قبل سوءاستفاده‌ها به شکل نادري به صورت آشکار انجام مي‌شود، چنانچه ما در گذشته با وجود سوءاستفاده‌هاي پنهاني شاهد چنين سوء حرکت‌هاي آشکاري نبوده‌ايم. 

توقع ما از دولت اين است که باتوجه به شعارهاي انقلابي که در برابر مردم داده است جلوي اين بدعت و سنت ناپسند را سد کند. دولت بايد با رجوع به شعارهاي خود در راستاي ولايتمداري، ‌گفتمان انقلاب اسلامي، ساده‌زيستي و پاکدستي و عدم استفاده از امکانات دولتي در راستاي اهداف سياسي راه را براي اين جريان انحرافي که در نهايت اثري جز بدنامي دولت از خود بر جاي نخواهد گذاشت سد کند. اين ابهام براي شخص من وجود دارد که چرا با وجود شواهد زياد و انکارناپذير، آقاي احمدي‌نژاد همچنان به حمايت خود از اين جريان انحرافي ادامه مي‌دهد. 

در واقع ادامه روند اين حمايت به ايجاد شکاف ميان نيروهاي دلسوز و دردکشيده انقلاب خواهد انجاميد.

جريان انحرافي جديد ضد ولايت فقيه است 

جريان انحرافي اخيراً به صورت آشکار در حال تقابل با فرمايشات صريح مقام معظم رهبري است که جريان اصولگرايي را جريان انقلاب و متکي بر گفتمان انقلابي ناميدند. البته اين نکته مثبتي است؛ چرا که اين جريان شوم خيلي زود آنچه در چنته داشت را بيرون ريخت و مشت خود را در مقابل ملت باز کرد. البته نيروهاي دلسوز انقلاب از قبل اين هشدار را داده بودند که اين جريان نه تنها منفک از بدنه اصولگرايي است؛ بلکه در مقابل آن قرار دارد و به دنبال ريشه‌کن کردن اين جريان اصيل است. اما عيان شدن آنچه امروز مي‌بينيم به دليل استفاده ابزاري جريان منحرف از نام اصولگرايي مخفي مانده بود. بنابراين بايد نتيجه گرفت اين جريان قبل از آنکه قصد شکست دادن جريان اصولگرايي را داشته باشد، در حال برنامه‌ريزي براي مقابله با ولايت فقيه و شکست آن بوده است. 

ابن ظهور و پوست‌اندازي افرادي است که در مقاطع زماني نه چندان دور، اراذل و اوباش صهيونيست‌ و اشغالگر را ملت اسرائيل ناميدند و آنان را دوست ملت ايران خواندند و در يک گام به جلو سعي در احياي باستانگرايي و جايگزيني مکتب مجعول ايراني به جاي مکتب اسلامي داشته و دارند. آنچه از آخرين خروجي‌هاي اين جريان منحرف محسوب مي‌شود، آمريکايي قلمداد کردن خيزش‌هاي اسلامي در منطقه است. ما امروز شاهد برداشته شدن نقاب از چهره کساني هستيم که مدتي طولاني به شکل پنهان در حال مقابله با گفتمان انقلاب اسلامي بودند و البته امروز به شکلي آشکار هدف‌گذاري خود را شکست جريان اصولگرايي که تجسم اصل ولايت‌فقيه و گفتمان انقلاب اسلامي است قرار داده‌‌اند.

حمايت رئيس‌جمهورچتري براي ضربه به اصل ولايت فقيه ايجاد كرده است 

اختلافات آشکاري بين آقاي احمدي‌نژاد و اين جريان انحرافي وجود دارد؛ اما حمايت‌هاي آشکار رئيس‌جمهور باعث شده اين گروه نفوذي با استفاده از يک چتر حمايتي ايجاد شده فرصت‌هاي بي‌بديلي را پيدا کند تا از آن براي ضربه زدن به گفتمان انقلاب اسلامي و اصل ولايت فقيه استفاده کند. 

ما اميدواريم آقاي احمدي‌نژاد تا دير نشده با اعلام رسمي دال بر انحراف جريان نفوذي به دولت، مانع از هدررفت زحمات بي‌شائبه دولت شوند. در غير اين صورت اين نفوذي‌هاي فرصت‌طلب با استفاده از امکانات انقلاب رفته‌رفته تمام گفتمان انقلاب را به زير تازيانه افکار مسموم خود خواهند برد. اين فرآيند در صورت عدم توقف به استحاله ارزشهاي انقلاب و ورود ضربات سنگين بر پيکره انقلاب اسلامي خواهد انجاميد. 

امروز تمام توجه ملت به عملکرد انقلابي آقاي احمدي‌نژاد است تا باتوجه به چند کارت زرد اخطاري که منحرفين از مقام معظم رهبري دريافت کرده‌اند. شاهد عکس‌العمل به‌موقع رئيس‌جمهور باشند تا ان‌شاءالله بتوانيم از ظرفيت‌هاي ايشان در استمرار خدمت‌رساني به انقلاب اسلامي استفاده کنيم. اما اگر ظرفيت‌هاي آقاي احمدي‌نژاد توسط گروه نفوذي براي مقابله با ارزشهاي انقلاب اسلامي مورد سوءاستفاده قرار گيرد بايد گفت زحمات چندين ساله ايشان از بين خواهد رفت و اهداف مبتني بر اين زحمات نيز هبط عمل خواهد شد. بنابراين ما دعا مي‌کنيم! و از آقاي احمدي‌نژاد خواهش مي‌کنيم با توجه به هشدارهاي دلسوزان نظام هرچه سريع‌تر صف خود را از منحرفين جدا کنند.



نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
2
12
خيلي جالبه! آقاي احمدي نژاد همواره و تمام قامت از مشايي جمايت كرده است آن وقت اين آقاي نماينده مي گويد تفاوت زيادي بين احمدي ن‍ژاد و گروه نفوذي وجود دارد. آفرين به اين همه درايت!
نظرات بینندگان