arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۵ - ۰۵ دی ۱۳۹۴
آیت الله نجفی تهرانی:

جایگاه حاج حسن آقا در خبرگان، رفیع و حامی رهبری خواهد بود/ کلام ايشان همواره مورد توجه نخبگان و عامه مردم است

آيت الله ضياء الدين نجفي تهراني و رييس حوزه علميه ي نبي اكرم(ص) در خصوص حضور یادگار امام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: حاج حسن آقا خمینی آیت الله و آیت الله زاده و شخصیتی بزرگ، انقلابی، علمی، اجتماعی، حوزوی و دارای جایگاه بلندمرتبه ای هستند و در قلوب همه نخبگان و عزیزان جا دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از علماي برجسته تهران با تجلیل از جایگاه و مرتبه علمی یادگار امام گفت: سخن و کلام ایشان همواره مورد توجه جامعه علمی، خبرگان، نخبگان و عامه مردم است .

آيت الله ضياء الدين نجفي تهراني و رييس حوزه علميه ي نبي اكرم(ص) در گفت و گو با خبرنگار انتخاب، در خصوص حضور یادگار امام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: حاج حسن آقا خمینی آیت الله و آیت الله زاده و شخصیتی بزرگ، انقلابی، علمی، اجتماعی، حوزوی و دارای جایگاه بلندمرتبه ای هستند و در قلوب همه نخبگان و عزیزان جا دارند.

وی افزود: ایشان مانند پدر بزرگوارشان همواره از جایگاه و مقام رهبری همیشه حمایت کرده اند و در حفظ ولایت فقیه کوشا بوده اند.
آیت الله نجفی تهرانی با بیان اینکه الحمدلله حاج حسن آقا در قم جایگاه بلند مرتبه علمی دارند و تدریس می کنند، گفت: ما به ایشان ارادت داریم و امیدواریم که خداوند ایشان و همه شخصیت های بلند مرتبه جامعه ما را موفق بدارد و در مسئولیت های خطیر اجتماعی مخصوصا خبرگان رهبری موفق و موید باشند.

وی تصریح کرد: ایشان ثمره طیبه بیت معظم امام هستند و همیشه یادگار امام و مورد احترام و توجه هستند؛ سخن و کلام ایشان همواره مورد توجه جامعه علمی، خبرگان، نخبگان و عامه مردم است .

آیت الله نجفی تهرانی ابراز امیدواری کرد: جایگاه حاج حسن آقا در خبرگان ان شاء الله رفیع و حامی رهبری خواهد بود.
نظرات بینندگان