arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۰۸ - ۱۲ دی ۱۳۹۴

داعش 200 خانواده را گروگان گرفته است

گروهک تروریستی تکفیری داعش 200خانواده را در منطقه الحصیبه واقع در شرق الرمادی به گروگان گرفته و از آن ها به عنوان سپر انسانی در مقابل حملات نیروهای دولتی ضد خود استفاده می کند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : گروهک تروریستی تکفیری داعش 200خانواده را در منطقه الحصیبه واقع در شرق الرمادی به گروگان گرفته و از آن ها به عنوان سپر انسانی در مقابل حملات نیروهای دولتی ضد خود استفاده می کند .

به گزارش «انتخاب»، ارتش عراق عملیات گسترده ای در شرق الرمادی برای پاکسازی این شهر آغاز کرده است و در این شرایط داعشی ها این خانواده ها را به گروگان گرفته اند .

دولت عراق دوشنبه پیش از آزادسازی الرمادی از چنگال داعشی ها خبر داد اما عملیات نظامی در مناطق شرقی این شهر همچنان ادامه دارد .

داعش از این مناطق برای کمک رسانی به نیروهای خود از سمت الصقلاویه واقع در غرب فلوجه استفاده می کند .

اسکای نیوز افزود: داعشی ها هنوز در مناطق الصوفیة ،الأندلس ،السجاریة ، جویدة والمعلمین حضور دارند هرچند که پرچم عراق بر فراز مجتمع دولتی این شهر برافراشته شده است .

ائتلاف ضد داعش روز چهارشنبه اعلام کرد به احتمال زیاد حدود 700 داعشی در مرکز و شرق الرمادی پنهان شده اند .

گروهک تروریستی - تکفیری داعش از خردادماه سال گذشته تاکنون مناطق زیادی از شمال و غرب عراق را به اشغال در آورده و طی این مدت صدها عراقی و از جمله چندین پزشک و نظامی را به دلیل سرباز زدن از بیعت با ابوبکر البغدادی سرکرده این گروهک تروریستی اعدام کرده است.

منبع: ایرنا
برچسب ها: داعش
نظرات بینندگان