arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۸۰۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۰۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۴

مدارس تهران دوشنبه و سه شنبه تعطیل شد

دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوا تهران از تعطیلی مهدکودک ها، پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی شهر تهران و نواحی یک و دو، کهریزک و شهرستان ری در روزهای دوشنبه و سه شنبه خبر داد و گفت: این اقدام بنا به تصمیم کمیته اضطراری آلودگی پایتخت صورت می گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ایرنا: دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوا تهران از تعطیلی مهدکودک ها، پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی شهر تهران و نواحی یک و دو، کهریزک و شهرستان ری در روزهای دوشنبه و سه شنبه خبر داد و گفت: این اقدام بنا به تصمیم کمیته اضطراری آلودگی پایتخت صورت می گیرد.

محمدهادی حیدرزاده روز یکشنبه در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران افزود: بر اساس تصمیم این کمیته کار ادارات تهران و ری به جز مراکز درمانی و بانکها در روز سه شنبه نیز با دو ساعت تأخیر آغاز می شود. 

وی خاطرنشان کرد: طرح زوج و فرد نیز در روز دوشنبه از درب منازل اعمال می شود. 

حیدرزاده تصریح کرد: در زمان بازگشایی مدارس ورزش در فضای نیز ممنوع است. 

اداره کل هواشناسی استان تهران پیش بینی کرده امروز و فردا با افزایش پایداری جوی بتدریج بر میزان غبار و آلاینده های جوی هوا افزوده خواهد شد. 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۶
غیر قابل انتشار: ۱۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
0
چه عجب واقعا! همیشه به مرز خفه شدن که میرسیم کمیته اضطرار تازه تشکیل جلسه میده.
هرچند این اقدامات مشکل رو حل نمیکه ولی بهرحال بهتر از اینه که هیچ کاری نکنند.
Samaneh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
3
کسی میتونه به من توضیح بده که بر چه اساسی دانش آموزی ک در پایه شیشم تحصیل میکنه دو روز به مدرسه نخواهد رفت و هوا برایش الوده و خطرناک است !اما دانش اموزی ک تنها یک سال از او بزرگ تره باید بره مدرسه و هوا هم براش الوده نیست! در همین حال ادارات هم دوساعت ساعت کاری خود را دیرتر اغاز کرده و همچنان دانش اموزام متوسطه باید صبح زود در این هوا به مدرسه برن!!!!
نظرات بینندگان