arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۷ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۴

آیت الله موحدی کرمانی: اصولگرایان اجازه نفوذ به مجالس خبرگان و شورای اسلامی را نخواهند داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تسنیم نوشت: رئیس جامعه روحانیت مبارز با اشاره به تلاش آمریکا برای نفوذ در ایران گفت: اصول‌گرایان اجازه نفوذ به مجالس خبرگان و شورای اسلامی را نخواهند داد.

آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز در سومین همایش اصول‌گرایان که عصر امروز در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد، گفت: ما دو نوع مسئولیت داریم، اولی فردی و دیگری اجتماعی است و باید بدانیم که مسئولیت اجتماعی ما به مراتب بیشتر از مسئولیت فردی است.

وی ادامه داد: اگر کسی در فکر جامعه اسلامی نباشد و وظیفه خود را نشناسد و یا بشناسد و عمل نکند، چنین فردی مسلمان نیست.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی با اشاره به اینکه یکی از مسائل مهم که برای ادای حق اجتماعی مهم می‌باشد، تشکل است، خاطرنشان کرد: یعنی چه بسا انسان‌ها به صورت فردی نمی‌توانند در جامعه موثر باشند، اما زمانی که به صورت تشکل در آمدند و مجموعه شدند، می‌توانند موثر باشند.

رئیس جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: اصول‌گرا یعنی انسان‌های مومن، متدین، تابع ولایت، پیرو اسلام و قرآن که در این جامعه زیاد است و آنها قصد دارند دست به دست هم دهند و متحدد شوند

وی با اشاره به اینکه آمریکا درصدد نفوذ فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است و ما باید جلوی نفوذ آمریکا را بگیریم، تاکید کرد:  اصول‌گرایان اجازه نفوذ به مجالس خبرگان و شورای اسلامی را نخواهند داد.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی خاطرنشان کرد: افرادی از گروه‌های مختلف اصول‌گرا جمع شدند که همه تابع ولی‌فقیه و دوست‌دار اسلام و انقلاب هستند و دغدغه‌مند هستند و موفق شدند از بین خود افرادی را به عنوان نماینده انتخابات کنند و حدود 180 نماینده را انتخاب کردند و در مرحله بعد قرار شده 60 نفر از افرادی که رای بیشتر دارند مشخص شوند و در مرحله آخر 30 نفر اصلی انتخاب می‌شوند.

نظرات بینندگان