arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۱۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰

آیت الله خزعلی: اگر کسی 40 میلیون رای بیاورد اما ولی‌فقیه آن را تنفیذ نکند آن رای ها اعتباری ندارد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: "اگر دنبال شخصی دلسوز برای انقلاب اسلامی هستید کسی دلسوز‌تر از آقای خامنه‌ای پیدا نمی‌کنید " و حتی امام راحل تاکید کردند " تا آقای خامنه‌ای هست دلواپسی نداشته باشید ".
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: "اگر دنبال شخصی دلسوز برای انقلاب اسلامی هستید کسی دلسوز‌تر از آقای خامنه‌ای پیدا نمی‌کنید " و حتی امام راحل تاکید کردند " تا آقای خامنه‌ای هست دلواپسی نداشته باشید ".

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی در مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید برونسی و چند تن از دیگر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس که صبح امروز در اجتماع عظیم عزاداران فاطمی برگزار شد، اظهار داشت: مرحوم سردار شهید عبدالحسین برونسی علاقه و ارادت خاصی نسبت به حضرت فاطمه الزهرا (س) داشتند و این مطلب در کتاب خاک‌های نرم کوشک به عینه دیده می‌شود.

عضو مجلس خبر‌گان رهبری با بیان اینکه شهید برونسی به سرداری سپاه اسلام افتخار می‌کرد، خاطرنشان کرد: امروز روز سوگواری شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز تشییع سردار رشید سپاه اسلام شهید برونسی. امروز روز تلاقی حبیب و محبوب است.

آیت‌الله خزعلی با تاکید بر این مطلب که اطاعت از حکم ولی‌فقیه بر تمام مردم و مراجع محترم تقلید نیز واجب است، یادآور شد: اگر کسی 20 میلیون که نه اگر 40 میلیون نیز رای بیاورد اما ولی‌فقیه آن را تنفیذ نکند آن 40 میلیون رای برای آن شخص اعتباری به همراه ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: در عصر حاضر رئیس و امام جامعه اسلامی شخصیتی است که امام راحل (ره) در مورد شخصیت ایشان می‌فرمایند "اگر دنبال شخصی دلسوز برای انقلاب اسلامی هستید کسی دلسوز‌تر از آقای خامنه‌ای پیدا نمی‌کنید " و حتی نیز امام راحل تاکید کردند " تا آقای خامنه‌ای هست دلواپسی نداشته باشید "

آیت‌الله خزعلی همچنین در ادامه سخنان خود خطاب به دولت گفت: بسیار خوب است که دولت بعضی از افراد را که قصد نفوذ در بدنه دولت را دارند، شناسایی کرده و جلوی آنان را بگیرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۸
0
0
شما بخاطر احمدی نژاد از پسرتان برائت کردی! حالا چطور شده؟
نظرات بینندگان