arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۹ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

انصرافی های حزب موتلفه از رقابت های انتخاباتی در تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حزب موتلفه اسلامی طی اطلاعیه ای انصراف نامزدهای پیشنهادی این حزب در تهران را که خارج از لیست نهایی ائتلاف بزرگ اصولگرایان قرار داشتند، اعلام و همه فعالان اصولگرایی را به وحدت دعوت کرد.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه حزب موتلفه اسلامی آمده است که خدای متعال را حمد می گوئیم که توفیق حضور در فعالیت های انتخاباتی برای مجلس شورای اسلامی دوره دهم را در جبهه اصولگرایان به ما عنایت کرد و علیرغم همه توطئه ها برای تفرقه در این جبهه به یاری خوبان، ائتلاف بزرگ اصولگرایان با محوریت حضرت آیت الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز شکل گرفت.

بر اساس این اطلاعیه ، اکنون و پس از قرار گرفتن نام تعدادی از نامزدهای پیشنهادی حزب موتلفه اسلامی در فهرست نهایی ائتلاف بزرگ اصولگرایان در تهران، بنا بر وظیفه هم صدایی و همراهی با وحدت اصولگرایان، دیگر نامزدهای پیشنهادی از نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی دوره دهم در تهران انصراف می دهند و این حزب برای همه خوبان و ائتلاف بزرگ اصولگرایان آرزوی موفقیت دارد.

در اطلاعیه حزب موتلفه اسلامی آمده که از ملت بزرگ و با بصیرت انتظار داریم با رای یکپارچه به تمامی فهرست ائتلاف بزرگ اصولگرایان در تهران، موجبات شادی خاطر شهدا و امام شهدا و همه مظلومان جهان و جبهه ضد استکبار را فراهم آورند.

اسدالله بادامچیان، صالح اسکندی، مجتبی امانی، محمد علی بخشی زاده مقدم، علی بیدکی، سید مهدی جولایی، علی خانی زاده، مهدی صولی، نصر عزیزی، علی علیرضا نژاد، امیرعباس فارسی نژاد و حسین نیک نام ، کاندیداهای حزب موتلفه اسلامی هستند که از حضور در رقابت های انتخاباتی برای ورود به مجلس دهم انصراف داده اند.

نظرات بینندگان