arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
معاون سیاسی سپاه:

دشمن دنبال تحریم انتخابات نیست؛ می‌خواهد پشت فردی بایستد که حضورش برای نظام چالش ایجاد کند

برخی سوپرانقلابی‌های ما امروز غافل از این هستند که چرا ما انقلاب کرده‌ایم / از نظر آمریکا میانه‌روهای ایران همان لیبرال‌های اهل سازش هستند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دشمن دنبال تحریم انتخابات نیست؛ می‌خواهد پشت فردی بایستد که حضورش برای نظام چالش ایجاد کند

معاون سیاسی نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه هدف دشمن از نفوذ، خالی کردن نظام از روحیه دینی و انقلابی است، گفت: دشمن تلاش می‌کند در انتخابات پیش‌رو با حمایت از غربگرایان به مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام نفوذ کند.

به گزارش «انتخاب»، سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه، صبح امروز با حضور در مراسم اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم سپاه، اظهار داشت: انس با قرآن برای همه مسلمانان یک ضرورت است، اما برای مجاهدین این نیاز ملموس‌تر است.

سنایی‌راد در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ در کشور گفت: ما مشاهده می‌کنیم برخی سوپرانقلابی‌های ما امروز غافل از این هستند که چرا ما انقلاب کرده‌ایم و سستی همین افراد باعث طمع دشمن شده است.

معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه مهمترین تهدید بعد از برجام نفوذ است، گفت: دشمن هنوز هم به دنبال سلطه بر این کشور است، اما این‌بار نه به صورت آشکار، بلکه به صورت پنهان، آن هم به وسیله عناصر سست‌عنصر نفوذپذیر.

وی ادامه داد: وندی شرمن می‌گوید هم در آمریکا و هم در ایران برخی به دنبال این هستند که برجام در آستانه انتخابات اجرا شود به نفع میانه‌روها در ایران شود. از نظر آمریکا میانه‌روها همان لیبرال‌های اهل سازش هستند و برجام نیز ابزاری برای حضور این عناصر لیبرال در مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام است.

سنایی‌راد با بیان اینکه حضور عناصر نفوذی در مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز باعث سست شدن پایه‌های نظام می‌شود، گفت: در این شرایط انتخابات پیش رو از اهمیت بیشتری برخورد می‌شود. ما در این انتخابات با خطر نفوذ مواجه هستیم و باید تلاش کنیم تا انتخابات زمینه فرصت‌طلبی دشمن را فراهم نکند.

معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه باید از انتخابات برای افزایش اقتدار نظام استفاده کنیم، گفت: دشمنان نظام، میزان رأی در انتخابات را سنجه‌ای برای اقتدار نظام می‌دانند و از نظر آنان این سنجه عینی‌ترین و دقیق‌ترین سنجه است، اما آنان نمی‌دانند مشارکت سنجه‌های دیگری هم دارد، از جمله اینکه ما برای نظام‌مان فدائیان بسیاری داریم و این عالی‌ترین سنجه است، اما این موضوع برای دشمن قابل فهم نیست.

وی با اشاره به اینکه باید در انتخابات پیش رو سد نفوذ دشمن شویم، گفت: در انتخابات پیش رو، کسانی شایستگی ورود به مجلس را دارند که به کارآمدی نظام کمک کنند و در جبهه انقلاب تعریف شوند.

سنایی‌راد با تأکید بر اینکه خالی کردن نظام از روحیه دینی و انقلابی از جمله اهداف دشمن در پروژه نفوذ خود است، گفت: دشمن نام این راهبرد خود را «نرمالیزیشین ایران» نام می‌برد.

وی افزود: جان‌ساوز در مصاحبه‌ای با سعید ذکریا در پاسخ به این سؤال که چرا مصرّ هستید به برجام کمک کنید، می‌گوید: برجام در پیوند صبر استراتژیک، مقدمه عادی شدن جمهوری اسلامی ایران است که باعث می‌شود در آینده، ایران به عنوان متحد منطقه‌ای ما باشد و نه یک مزاحم.

سنائی راد در ادامه خاطرنشان کرد: در داخل نیز برخی همنوا با دشمن عنوان می‌کنند که گفتمان حاکم امروز، نرمالیزاسیون است و آن هم به معنی عبور از استثنا بودن. این افراد می‌گویند انقلاب و دولت انقلابی یک استثنا است، نمی‌تواند ادامه پیدا کند و انقلاب هم مانند تحریم باید پشت سر گذاشته شود، به همین خاطر عنوان می‌کنند که ما فعلاً درحوزه سیاست خارجی، عادی‌سازی را شروع کردیم، در داخل نیز باید آن را دنبال کنیم.

معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه اظهار داشت: در این شرایط، انتخاب صحیح در انتخابات بسیار مهم می‌شود، از اینکه افرادی سر کار بیایند تا با روحیه دینی و انقلابی بتوانند از نظام صیانت کنند.

وی مجلس خبرگان رهبری را مشروعیت‌بخش نظام عنوان کرد و گفت: مجلس خبرگان باید از رهبری و جایگاه ولایت فقیه دفاع کند و نه اینکه اپوزیسیون آن باشد، پس باید کسانی وارد این مجلس شوند که اعتقاد به ولایت فقیه داشته باشند.

سنایی‌راد ادامه داد: به همین خاطر دشمن به دنبال این است که از این فرصت سوءاستفاده کند، به همین خاطر تحریم انتخابات را دنبال نمی‌کند، بلکه می‌خواهد پشت فردی بایستد که حضور آن در مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز برای نظام چالش ایجاد کند، به همین خاطر به جریان غرب‌گرا کمک می‌کند تا به مجلس وارد شوند.

معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با بیان اینکه دغدغه اصلی ما ماندگاری انقلاب است، گفت: دشمنان نظام و ضدانقلاب از 22 بهمن امسال بسیار ناراحت هستند و می‌گویند بعد از برجام نیز مردم ایران مرگ بر آمریکا می‌گویند. انشاالله در 7 اسفند نیز حماسه‌ای از جنس 22 بهمن خلق می‌شود.

نظرات بینندگان