arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۳۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۲ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰

محسن هاشمی: به پیشنهادهای پدرم در نمازجمعه توجه شده

محسن هاشمی معتقد است كه به پیشنهادهای پدرش در خطبه های نماز جمعه 88 توجه شده است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محسن هاشمی معتقد است كه به پیشنهادهای پدرش در خطبه های نماز جمعه 88 توجه شده است .

به گزارش انتخاب، وی در گفت وگویی كه با ماهنامه نسیم بیداری داشته است ،‌ در این باره چنین گفت :‌ خطبه ۲۸ تیرماه ۸۸، خطبه دلسوزانه ای بود و بعضی از مواردی كه درخواست شده بود محقق شد. البته شاید سرعت آن با سرعت مدنظر ایشان متفاوت بود،اما نظام به این خطبه توجه كرد. نحوه برخورد با تظاهرات كنندگان و ...مورد تجدید نظرقرار گرفت در حالی‌كه اگر میزان و نوع برخوردها كاهش پیدا نمی‌كرد نظام با بحران مواجه می‌شد .

به گزارش آینده وی خاطرنشان كرد : آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره تلاش كرده كه اصل نظام حفظ شود و كشور را در مسیری قرار بدهد كه نظام، دچار مشكل نشود. حال بدنبال موضع گیری‌ها ایشان امكان دارد برخی از این موضعگیری خوششان بیاید یا اینكه خوششان نیاید. قطعاً رهبری و ستون­های انقلاب و دلسوزان درك می­كنند كه این نگرانی‌ها معطوف به چیست .

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی هم چنین درباره حضور پدرش در انتخابات سال 84 افزوده : چهرهای همانند آقای هاشمی كه هم شخصیت سیاسی و هم شخصیتی مذهبی دارند بنابر تقاضاهای مردم در عرصه انتخابات حضور پیدا میكنند. در انتخابات ۸۴ نیز با توجه به انبوه تقاضاهای مردمی در این رقابت حاضر شدند تا مبادا این تصور ایجاد شودكه ایشان به تقاضاهای مكرر مردم بی‌توجهی كرده اند و یا به مسئولیت خود عمل نكردند و جا خالی داده‌اند .

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
نسل اول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۰
9
4
این خانواده کلا ازمردم ایران طلبکارند!


مانسل اولی ها حکومت ایشان را ازیاد نبرده ایم... درزمان ایشان منتقد معمولی هم امنیت نداشت و حالا فززند ایشان ادعا می کند که نحوه برخوردبا معترضان را پدر ایشان به نظام یاد داده است... جل الخالق!...
lمنصور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۰
0
4
حرف بسیار درستی است. ایشان تنها رییس جمهوری در تاریخ انقلاب است که فرا جناحی عمل کرد.
نظرات بینندگان