arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۳ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
امام جمعه موقت تهران:

برخی از ابتدای انقلاب در موقعیت‌های مختلف بوده‌اند و گردن کلفت شده‌اند / شما که به شورای نگهبان حمله می‌کنید اعتبار خود را از کجا گرفته اید؟ / پررویی می کنند و می گویند به استوانه های نظام رای ندهید و به عده ای دیگر رای دهید

حجت الاسلام صدیقی گفت: از یک طرف انگلیس خط می‌دهد و از طرف دیگر مقام معظم رهبری که نائب امام زمان(عج) است، خط می دهد، مردم بینی انگلیس را به خاک خواهند مالید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
برخی از ابتدای انقلاب در موقعیت‌های مختلف بوده‌اند و گردن کلفت شده‌اند / شما که به شورای نگهبان حمله می‌کنید اعتبار خود را از کجا گرفته اید؟ / پررویی می کنند و می گویند به استوانه های نظام رای ندهید و به عده ای دیگر رای دهید

خطیب نماز جمعه تهران گفت: از یک طرف انگلیس خط می‌دهد و از طرف دیگر مقام معظم رهبری که نائب امام زمان(عج) است، خط می دهد، مردم بینی انگلیس را به خاک خواهند مالید.

به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران اظهار داشت: از یک طرف انگلیس خط می‌دهد و از طرف دیگر مقام معظم رهبری که نائب امام زمان(عج) است، خط می دهد. مردم بینی انگلیس را به خاک خواهند مالید.

وی تصریح کرد: برخی از ابتدای انقلاب در موقعیت‌های مختلف بوده‌اند و گردن کلفت شده‌اند، برخی با تخریب شورای نگهبان می خواهند پر و بال ولایت را بچینند. آن‌ها که به شورای نگهبان حمله می‌کنند اعتبار خود را از کجا گرفته اند؟ معلوم میشود این افراد نظام را قبول ندارند.

حجت الاسلام صدیقی اظهار داشت: چرا بعضی کارهای اقتصادی فقط زمان انتخابات انجام می‌شود؟ چرا پول خرج کردن‌ها زمان انتخابات بیشتر می‌شود؟ اینجا است که تفاوت کار کردن برای رضای خدا و کار کردن برای رای آوردن و کسب قدرت مشخص می‌شود.

خطیب جمعه تهران اظهار داشت: انگلیسی ها می خواهند در انتخابات دخالت کنند ببینیم شماها چه تودهنی می خواهید به انگلیس بزنید؛ مرگ بر انگلیس را باید سر صندوق های رای فریاد بزنید.

وی گفت: اگر حضور مردم در انتخابات قوی باشد می توانیم مجلس قوی و کارآمد و وفادار به انقلاب و نظام داشته باشیم.

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: جابجا شدن قدرت و جایگزین شدن نیروهای جوان و جدید و متعهد به مردم امید می دهد.

خطیب جمعه تهران اظهار داشت: دشمنان بعد از اینکه از دلسرد کردن مردم و نیامدن به پای صندوق رای ناامید شدند، برای اولین بار دلسوز ما شدند و می گویند بیایید و رای بدهید.

وی اظهار داشت: کسانی که در شورای نگهبان تشکیک می کنند نظام و ولایت و انقلاب را قبول ندارند مردم در مورد اینها چه فکر می کنند؟

حجت الاسلام صدیقی در ادامه بیان داشت: پررویی و بی حیایی و جسارت و حماقت انگلیسی ها و آمریکایی ها است که امروز می گویند به استوانه های نظام و انقلاب رای ندهید و می گویند به عده دیگر رای بدهید؛ مردم ما برای خنثی کردن توطئه های آمریکا و انگلیس به کسانی رای می دهند که آنها می گویند رای ندهید و به کسانی رای نمی دهند که آنها می گویند به آنها رای بدهید.

وی تاکید کرد: کسانی که سَر می برند و این همه جنایات می کنند اینها داعش نیستند اینها انگلیس و آمریکا هستند.

نظرات بینندگان