arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۳۹۳۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
حشمت الله فلاحت پیشه در گفتگو با «انتخاب»:

جبهه پایداری بازهم به اصولگرایان ضربه زد / ائتلاف روحانی و لاریحانی وضعیت مجلس آینده را تعدیل می کند

«خیلی از اصولگرایان در چند انتخابات گذشته از ناحیه جبهه پایداری ضربه خوردند. جبهه پایداری در ادورا گذشته هم عملکرد نه چندان مثبتی در مورد ائتلاف اصولگرایان داشت. به هر صورت این بار هم جبهه پایداری به ائتلاف اصولگرایان ضربه زده است.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«خیلی از اصولگرایان در چند  انتخابات گذشته از ناحیه جبهه پایداری ضربه خوردند. جبهه پایداری در ادورا گذشته هم عملکرد نه چندان مثبتی در مورد ائتلاف اصولگرایان داشت. به هر صورت این بار هم جبهه پایداری به ائتلاف اصولگرایان ضربه زده است.»

حشمت الله فلاحت پیشه نماینده سابق مجلس از اسلام آباد غرب با بیان این مطلب به «انتخاب» در مورد انتخابات پیش رو مجلس پیش بینی کرد: مجلس آينده قطعا یک مجلس چند قطبي خواهد بود. امکان شرايط ائتلافي لازم شکل نگرفته و با توجه به چند قطبي بودن انتخابات، قطعا مجلس آینده یکدست نخواهد بود.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: قطب های مختلفی شکل می گیرد اما شکل گيري ائتلاف های مختلف حول محور آقایان  روحاني و لاريجاني موجب تعدیل وضعیت فعلی مجلس می شود. البته آقای لاریجانی در مقام ریاست مجلس، آزمون جدی در دفاع از قانون را خوب گذراند. خصوصا در زمینه برجام عملکرد ایشان بسیار خوب بود.

فلاحت پیشه انتخابات اين دوره مجلس را حساس ارزیابی می کند و در مورد وضعیت اصولگرایان می گوید: در حالی که  اصولگرايان تجربه موفقي در انتخابات رياست جمهوري گذشته ندارند اما باز هم برخی تندرو ها با اعمال نفوذ وضعیت را به شکلی که خود می خواستند، دراورده اند. در واقع جبهه پایداری در ادورا گذشته هم عملکرد نه چندان مثبتی در مورد ائتلاف اصولگرایان داشت. به هر صورت این بار هم جبهه پایداری به ائتلاف اصولگرایان ضربه زده است.

وی افزود:   جریان اصیل  اصولگرايان به عنوان بخشي از اين مجموعه اصلی نظام بايد کاري کند که انتخابات تبديل به کمربند امنیتی خوبی برای نظام جمهوري اسلامي ايران شود.

وی در مورد بهبود وضعیت ایران در پسا برجام نیز گفت: عملکرد و تلاش های دیپلماتیک  روحانی یکی از دلایلی است که  موج ایران هراسی را کمتر کرده است. در شرايط پسا برجام اميد در جامعه  بیشتر شده و اقتدار ايران در عرصه خارجي هم بالا تر رفته است.



نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۷
غیر قابل انتشار: ۱۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
1
27
اطلاع رسانی کنید
http://gaamedovom.co
ایزدی
|
Germany
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
1
50
زنده باد صلح, آرامش و توسعه
انتخاب درست، ما را به هدف نزدیک تر می کند
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
3
4
مجلس دهم به نمایندگان میانه ، معتدل و شایسته ای چون : علی لاریجانی ، علی مطهری ، حشمت الله فلاحت پیشه ، فتح الله حسینی، محمدرضا عارف، علی اکبر ناطق نوری، سید محمود دعایی، رسول منتجب نیا، محمد علی نجفی و ... نیاز مبرم دارد .امیدوارم با حضور میلیونی و آرای منطقی مردم فهیم ایران اسلامی این امر محقق گردد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
5
8
زنده باد هاشمی
نظرات بینندگان