arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۳ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۴

ممانعت از هشت مورد جابجایی اتوبوسی رای دهندگان در کرمانشاه

دبیر هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه گفت: از هشت مورد جابجایی اتوبوسی رای دهندگان در سطح استان ممانعت شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت اسلام عبدالله عزیزی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: 1600 بازرس در سطح شعب اخذ رای استان مستقرند و لحظه به لحظه وضعیت برگزاری انتخابات را رصد کرده و گزارش می‌دهند.

وی ادامه داد: گزارش‌های رسیده از روسای هیات‌های بازرسی حوزه‌های انتخابیه سطح استان حاکی از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای است.

عزیزی تاکید کرد: حوزه‌های انتخابیه اورامانات، اسلام آبادغرب و قصرشیرین دارای بیشترین حضور مردم در پای صندوق‌های رای بوده‌اند و صفوف رای دهندگان در شعب این شهرستانها همچنان شلوغ است.

دبیر هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه گفت: روند برگزاری انتخابات عادی و مناسب بوده، البته گزارشاتی از تخلفات در بعضی از حوزه‌ها داشته‌ایم که سربازرسان را سریعا به آن شعب برای رسیدگی موضوع فرستاده و در نهایت اگر نیاز به برخورد بوده با هماهنگی انجام شده توسط دستگاه‌های مربوطه برخوردهای لازم صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: کاندیداها و هوادارانشان مطمئن باشند که بازرسان تخلفات احتمالی آنها را با نگاه ویژه رصد کرده و تخلفات را به مراجع ذیصلاح گزارش خواهند داد که در نهایت دستگاه قضایی و شورای نگهبان پیگیری و برخورد لازم را انجام خواهند داد.

این مقام مسئول گفت: هشت مورد جابجایی اتوبوسی رای دهندگان از شهری به شهر دیگر را نیز در سطح استان داشتیم که با هماهنگی به عمل آمده از جابجایی این افراد ممانعت شد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان