arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۹ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۴

قاسم احمدی لاشکی منتخب مردم نوشهر, چالوس و کلاردشت در مجلس شد

رئیس حوزه انتخابیه نوشهر از راهیابی مجدد قاسم احمدی لاشکی به عنوان منتخب مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در این حوزه انتخابیه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی شادمان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع 184 هزار و 219 واجد شرایط رای دادن در این حوزه انتخابیه تعداد 118 هزار و 29 نفر معادل 66 درصد در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

وی افزود: در نتیجه آرای کسب شده قاسم احمدی‌لاشکی با 39 هزار و 986 رای به‌عنوان نفر اول در این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

شادمان گفت: حمزه علی ریاحی‌فر، سید هاشم فاطمی چتن، نریمان فاخری نیز به ترتیب با 37 هزار و 976 رای، 18 هزار و 179 رای و 4 هزار و 903 رای در ردیف‌های دوم تا چهارم رقابت‌ها قرار گرفتند و از راهیابی به بهارستان دهم بازماندند.

وی افزود: نتیجه رقابت جواد درویش، احمد سعیدی، سید جواد حسینی، نوید دیلمی معزی، مهدی حسن‌نیا، وطن زکی‌پور کینجی، دلاور مجیدی، مهرداد کریمی، محمد کثیری و سید تقی فیروزبخت در رده‌های دوم تا چهاردهم قرار گرفته، بازماندن از راه‌یابی به بهارستان بوده است.

قاسم احمدی لاشکی، متولد 1344 از نوشهر مسلط بر زبان‌ انگلیسی و دارای سوابق و فعالیت‌هایی چون فرماندار چالوس، عضو دو دوره شورای شهر نوشهر، معاون دانشگاه کمال الملک نوشهر بوده است.

وی فوق لیسانس مدیریت علوم فرهنگی، دانشجوی دکترای مدیریت امور فرهنگی و نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس نهم و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان