arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۵۴۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۴ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

هر کس جای شریعتمداری بود...!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یکی از بینندگان «انتخاب» ، با اشاره به نتایج انتخابات نوشته است:

هر کس جای شریعتمداری بود، تا چند رو از خانه بیرون نمی آمد اما با کمال تاسف بازهم به تحلیلی سراسر منحرفانه پرداخت تا باز هم به هدایت مسیر اشتباهی که سالهاست طی می شود ادامه دهد.

شکست سنگین وعجیب خود و همفکرانش را در تحلیلی منفعلانه با ادله ای سخیف و بی پایه توجیه می کند، باید به ایشان گفت اگر چه قطعا تهران کل ایران نیست اما ایا شک دارندکسی که در تهران رای نمی اورد در واقع از چشم بخش مهمی از نخبگان کشور که قطعا عمده ی انها در تهران هستند، افتاده است و این یک شکست بزرگ است؟

آیا ایشان و همفکرانش نبودند که اعلام کردند انگلیس پشت بعضی افراد است؟ و با صدای بلند هشدار دادند مردم مواظب باشید؟ اگر امثال شریعتمداری اندک مقبولیتی داشتند باید مردم به حرف انها گوش می دادند وبه لیست بزعم ایشان انگلیسی رای نمی دادند از همینجا میزان محبوبیت خود را درک کنند که کسی به این تهمتها گوش نداد و شکست عجیبی را برای ایشان رقم زد.

 ایشان بفرمایند چگونه می شود که فردی مانند رفسنجانی را از صبح تا شب طی تقریبا 10 سال دائما بکوبند، تهمت بزنند و ابروی او را ببرند اما با قاطعیت نفر اول استان تهران ونه شهر بشود؟ ایشان بفرمایند ایا ترکیب نامزدها در شهرهای مختلف حداقل بین اصلاح طلب واصول گرا مساوی بود یا کاملا نابرابر .و اساسا اگر تعداد بیشتری از سلیقه ی مقابل ایشان تایید صلاحیت می شد بازهم در این نبرد نابرابر در بعضی شهرها موفقیت از ان انها نبود

این تحلیلهای اشتباه و سراسر منحرفانه فقط زمینه را برای ادامه ی روش شکست خورده فراهم می کند و خدای نکرده اگر پیام مردم را درک نکردند، خطایی بس بزرگ مرتکب شده اند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۳
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
0
9
ای کاش گوش شنوا وچشم بینایی بود واین پیام انتخاب مردم را می شنید ومی دید
سینیح
|
Romania
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
17
0
شریعتمداری تحلیلش براساس حق وواقعیت می باشد وتابع آرا افراد همج الرعا نیست پس درود آزادگان براو
نظرات بینندگان