arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۲ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

سرلشکر صفوی از آیت الله طبسی عیادت کرد

سرلشکر رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، از آیت‌الله واعظ طبسی عیادت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرلشکر صفوی با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) در مشهد از نماینده ولی‌فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی عیادت کرد.

آیت‌الله واعظ طبسی از روز جمعه 7 اسفند در بیمارستان امام رضا (ع) بستری شده است.

به گزارش ایسنا، سرلشکر صفوی در حاشیه این عیادت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آیت‌الله واعظ طبسی در بنیان‌گذاری سپاه در استان نقش داشتند و در جهت تقویت سپاه و ارتش حرکت می‌کردند. ایشان یک ستون بزرگ و مستحکم برای امام و انقلاب بود و در این 37 سال در میدان دفاع از امام و رهبری و خدمت به مردم گام برداشت.

وی ادامه داد: ایشان شخصیتی حکیم، خوش‌فکر، روشنفکر و جامع از نظر مدیریت بود و اداره سه حوزه آستان قدس رضوی، نمایندگی مقام معظم رهبری در استان و اداره حوزه‌ها را بر عهده داشت که این‌ها مسئولیت‌های بزرگی بود که ایشان توانست با مدیریت و جامعیت آن را اداره کند و انصافا در مدیریت خود موفق بود.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: من آیت‌الله طبسی را انسان مطلوب خدا و کسی که جامعیت داشت، می‌دانم که در اخلاق، تدین و تفکر شاخص بود و قدرت پیش‌بینی نسبت به خیلی از مسائل داشت.

وی افزود: من شخصا به ایشان ارادت داشتم و حدود 16 سال است که حکم خادمی حضرت رضا(ع) را از دست ایشان دریافت کردم و به عنوان یک خادم به وجود این انسان بی‌ریا و مطلوب خدا افتخار می‌کنم.

صفوی با اشاره به نقش آیت‌الله طبسی در دفاع از انقلاب اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس ایشان بزرگترین پشتیبان لشکر 21 و لشکر 5 نصر بود و حضور خودشان و فرزندان ایشان در مناطق جنگی و حمایت از رزمندگان گمنام و دارای نام این استان بسیار درخشان بود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله طبسی کارنامه درخشانی در ابعاد مختلف دارد، گفت: ایشان فردی خوشنام و مورد اعتماد امام و رهبری بود که از خداوند و امام رضا(ع) می‌خواهیم آنچه خیر و صلاح ایشان است را مقدر کنند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان