arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۰۹ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۴

اعزام کاروان راهیان نور از شرق پایتخت به مناطق عملیاتی جنوب کشور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در آستانه فرا رسیدن فصل بهار، ۴۰۰ نفر از شهروندان منطقه ۸ توسط ۱۰ دستگاه اتوبوس در قالب کاروان راهیان نور، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهندس بهمن نوری شهردار منطقه ۸ با اعلام این مطلب گفت: اردوی راهیان نور ولایت فرصتی است تا شهروندان با رشادت ها و دلاوری های رزمندگان و شهیدان آشنا شوند و ارزش های اصیل انقلاب را درک کنند.

وی دیدار از جبهه‌های نبرد جنگ تحمیلی در قالب این کاروان را موجب آشنایی زائران با بخشی از ایثارگری ها، رشادت ها و حماسه سازی های رزمندگان اسلام دانست و افزود: لذا باید هر سال باشکوهتر و پرشورتر از سال قبل این کاروان فعالیت خود را ادامه دهد.

نوری با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ علوی، گفت: تجربه نشان داده است حضور کارکنان و خانواده های آنان در مناطق جنگی و بهره مندی از فضای معنوی حاکم بر این مناطق، می تواند نقش بسیار سازنده ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.

علاقمندان به شرکت در اين اردوي معنوي تا ۱۵ اسفند فرصت دارند با مراجعه به ادارات اجتماعي نواحي سه گانه شهرداری منطقه 8 و ارائه مدارک لازم شامل کپي شناسنامه و کارت ملي، نسبت به ثبت نام در کاروان راهیان نور اقدام کنند.
نظرات بینندگان