arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۳ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
آخرین سخنرانی آیت الله طبسی:

بحث ورود نفوذی ها به مجلس نیازی به دعوا ندارد؛ مردم خودشان بهترین تصمیم را خواهند گرفت

انقلاب اسلامی حاصل خون و فداکاری جوانان است و به آن‌ها فرصت حضور در امور اجرایی کشور را بدهیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی امروز صبح درگذشت.

«انتخاب» به مناسبت رحلت آیت الله طبسی، یکی از آخرین سخنرانی های ایشان را که در هفتم بهمن ماه ایراد شده را بازنشر می کند.

متن سخنان ایشان در زیر می آید:

انقلاب اسلامی حاصل خون و فداکاری جوانان است و به آن‌ها فرصت حضور در امور اجرایی کشور را بدهیم.

در این ایام، علاوه بر اینکه نباید از هیچ جناح و حزبی تبلیغ کنیم نباید به نفع جریان، حزب و گروه سیاسی کار کنیم، اما باید ما در جهت تبلیغ اخلاق و آگاهی بخشی به مردم کمک تلاش کنیم.

باید ببینیم شرایط برای ورود نفوذی ها به مجلس آماده آماده است یا خیر، البته این مسائل نیاز به دعوا و درگیری ندارد اگر معیار‌ها و ملاک‌ها را به درستی تبلیغ و تعریف کنیم مردم بهترین تصمیم را خواهند گرفت و آگاه می‌شوند.

باید از اول انقلاب شرایط را بررسی و حساب کنیم و ببینیم چه افرادی اهل کرم هستند و اصل این واژه به چه معناست، آیا افراد اهل کرم در گذشته و امروز مورد تحسین و احترام قرار گرفته‌اند.

چه فضیلتی بالا تر از اینکه نیروی جوان با تمام جذابیت‌های دنیا خداحافظی می‌کند و در جهت دفاع از کشور و اسلام درجبهه حضور می‌یابد و نمی‌رود که برگردد می‌رود که پیروزی را به دست آورد این افراد قبل از انقلاب هم بودند هنوز هم هستند.

باید از آن دسته جوانان حزب‌اللهی واقعی و اهل کرم برای برطرف کردن نیاز‌های سازمان‌ها استفاده کنیم، نمی‌گویم از افرادی که ادعای حزب اللهی بودن را دارند حمایت کنیم اما آن دسته که به معنای واقعی و رابطه معنوی با ولایت دارند را حمایت کنیم و زیر بال و پر آن‌ها را بگیرم تا دشمن نتواند با هزینه‌های بالا افکار جوانان را منحرف کند.

نظرات بینندگان