arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۶۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰

حذف يك شخصيت از سريال مهران مديري

در پي اعمال اصلاحات در مجموعه‌ي بيستم از «قهوه تلخ»، عرضه‌ي قسمت‌هاي جديد از اين سريال با درج اين جمله بر روي جلد همراه بود كه «داستان تغيير کرده است».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در پي اعمال اصلاحات در مجموعه‌ي بيستم از «قهوه تلخ»، عرضه‌ي قسمت‌هاي جديد از اين سريال با درج اين جمله بر روي جلد همراه بود كه «داستان تغيير کرده است».

خشايار الوند ـ يكي از نويسندگان «قهوه تلخ» ـ درگفت‌وگويي با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي دليل درج اين جمله بر روي مجموعه‌ي جديد اين سريال، گفت: اصلاحيه‌هايي از سوي وزارت ارشاد اعمال شد که داستان اصلي را تحت‌الشعاع قرار مي‌داد؛ ما نيز تصميم گرفتيم بخش مورد نظر را دوباره تصويربرداري کنيم.

وي همچنين بيان کرد: اميرحسين رستمي يکي از شخصيت‌هايي بود که در مجموعه نوزدهم وارد سريال شد و به دليل اصلاحيه‌هاي وارد شده تصميم گرفتيم کلا اين شخصيت را حذف کنيم؛ چون در غير اين صورت مفهوم ماجرا دچار تغيير مي‌شد.

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا، بعد از ايام نوروز شاهد تاخير در توزيع مجموعه بيستم از سريال «قهوه تلخ» بوديم که به اذعان سازندگان اين مجموعه و همچنين برخي مسؤولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، اين تاخير به علت تغيير و اصلاح برخي صحنه‌ها بوده است.

الزام بر اصلاح برخي صحنه‌ها، مهران مديري و همكارانش در «قهوه تلخ» را ناگزير كرد تا برخي صحنه‌ها را پس از عيد مجددا تصويربرداري كنند.

هر چند سعيد رجبي فروتن ـ مديركل دفتر همكاري‌هاي سمعي و بصري و نمايش‌هاي خانگي وزارت ارشاد ـ در گفت‌وگويي با ايسنا تاكيد كرده بود: ‌اين اصلاحيه را نه فقط به قسمت بيستم، بلكه به قسمت‌هاي پيشين هم داده بوديم. اما اين بار، تعطيلات طولاني آغاز سال نو و كليد خوردن با تاخير سريال، باعث شد مدت زمان بين عرضه قسمت نوزدهم و بيستم نسبت به گذشته زيادتر شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
AUSTRIA
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۵
0
0
شاید باورتون نشه. ولی من همون موقع که قسمت اول این سریال رو دیدم اولین چیزی که گفتم این بود که این سریال شخصیت زیاد داره. اون موقع گفتم حداقل سه تا از شخصیتهای این سریال زیادین.
نظرات بینندگان