arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۰۹ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

قیمت سیب و پرتقال طرح تنظیم بازار شب عید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: هر کیلوگرم پرتقال تامسون به قیمت ۱۹ هزار ریال و هر کیلوگرم سیب زرد و قرمز به نرخ ۱۸ هزار ریال به مصرف کنندگان عرضه می شود.

به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی، سیدحمیدرضا جوادی به نهایی شدن قیمت میوه های طرح تنظیم بازار و توزیع آن  اشاره و بیان کرد: ستاد استانی تنظیم بازار براساس قیمت های موجود در بازار قیمت دو نوع میوه سیب و پرتقال در قالب طرح تنظیم بازار را نهایی کرد.

سرپرست تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: بر این اساس هر کیلوگرم پرتقال تامسون به قیمت ۱۹ هزار ریال و هر کیلوگرم سیب زرد و قرمز به نرخ ۱۸ هزار ریال به مصرف کنندگان عرضه می شود و در حال حاضر توزیع این اقلام آغاز شده و تا تاریخ ۱۵ فروردین ۹۵ ادامه دارد.

وی اظهار کرد: تاکنون سه هزار تن پرتقال و ۱۵۰۰ تن سیب در سردخانه های سطح استان ذخیره سازی شده است و همچنین عرضه میوه شب عید در غرفه های سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری و میوه فروشانی که توسط اتحادیه میوه فروشان خرد معرفی می شوند تهیه می شود.

جوادی گفت: ده اکیپ که متشکل از نیروهای سازمان جهاد کشاورزی استان و سازمان صنعت و معدن و تجارت استان است موظف به بازرسی از نحوه عرضه میوه شب عید هستند.

سرپرست تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین ۲۵۰ اکیپ متشکل از ۵۰۰ نفر از بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه ها ماموریت بازرسی و بررسی عرضه محصولات بازار در این ایام را دارند.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور برای اطلاع رسانی عمومی ۲۰۰ بنر تهیه شده و شماره تماس ۱۲۴ مدیریت بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان و نیز سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ مربوط به سازمان جهاد کشاورزی استان آماده دریافت نقطه نظرات و شکایات زائران ومجاوران است.

جوادی گفت: از تمام مردم درخواست می شود با توجه به ذخایر کافی در تمامی اقلام از هرگونه ذخیره سازی خودداری و اقلام مورد نیاز خود را در به اندازه مصرف تهیه کنند.
نظرات بینندگان