arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۲ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۵

پیکر مادر همسر رئیس جمهور در سمنان تشییع شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مراسم تشییع پیکر مادر همسر رئیس جمهور با حضور در سمنان برگزار شد.

به گزارش انتخاب، مراسم تشییع پیکر مادر همسر رئیس‌جمهور کشورمان از مسجد المهدی (عج) سمنان و با حضور شمار زیادی از مردم سمنان و چهره‌های سیاسی برگزار و نماز بر پیکر مرحومه پیوندی، توسط حسن روحانی اقامه شد.

در این مراسم که شمار زیادی از مردم سمنان و خانواده بانو ساره‌خاتون پیوندی و رئیس‌جمهور حضور داشتند، پیکر آن مرحومه در میان حزن و اندوه حاضران در بهشت یحیی(ع) به خاک سپرده شد.

گفتنی است علاوه بر رئیس جمهور، حسین فریدون دستیار ویژه رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام‌ سیدمحمدعلی شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری و منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا خباز استاندار سمنان، نمایندگان شهرهای سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس نهم و دهم، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان و تنی چند از مسئولان شهرستانی نیز در این مراسم حضور دارند.

بانو ساره‌خاتون پیوندی مادر همسر روحانی از حدود یک ماه پیش به علت مشکلات ریوی در بیمارستان کوثر سمنان بستری بود که در بیمارستان مسیح دانشوری تهران درگذشت.

آئین ختم مرحومه پیوندی نیز در روز پنجشنبه پنجم فروردین ماه۹۵، از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تا ۱۶ عصر در مسجد المهدی (عج) شهر سمنان برگزار می‌شود

مراسم یادبود مادر همسر روحانی فردا، جمعه  از ساعت ۱۶ تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه در حسینیه شهدای شهرستان سرخه برگزار می شود. همچنین مراسم سوم و هفتم نیز روز شنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۶ و ۳۰ دقیقه در مسجد المهدی (عج) شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

منبع: مهر
نظرات بینندگان