arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۲۹۰۰
تعداد نظرات: ۴۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۶ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۵

فعال اصولگرا: احمدی نژاد نباید اشتباه میرحسین را تکرار کند، کاندیداتوری او یعنی مرگ حتمی وی در عالم سیاست/ جعفرزاده: مجلس دهم آماده رسیدگی به پرونده احمدی نژاد؛ تعلل در این پرونده او را پرروتر می‌کند/ احمدی‌نژاد: اکنون وقت این حرف‌ها نیست!

فرای از اینکه طرفداران احمدی‌نژاد با کدام عقل و منطق عبور او را از شورای نگهبان حتمی می‌دانند باید به این نکته هم اشاره کرد که سه، چهار سال زمان کمی برای فراموشکاری مردم در تناسب با خدمات نامبرده است! خدماتی نظیر همان اتفاقی که در حوزه‌ی دارو افتاد و کودک و نوجوان، زن و مرد، پیر و جوان این مملکت در بدبختی خودشان و سیاست‌زدگی و اختلافات آقایان دست و پا زدند، خدماتی نظیر قهر و خانه‌نشینی، تمرد از اجرای دستور صریح رهبری ....
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فعال اصولگرا: احمدی نژاد نباید اشتباه میرحسین را تکرار کند، کاندیداتوری او یعنی مرگ حتمی وی در عالم سیاست/ جعفرزاده: مجلس دهم آماده رسیدگی به پرونده احمدی نژاد؛ تعلل در این پرونده او را پرروتر می‌کند/ احمدی‌نژاد: اکنون وقت این حرف‌ها نیست!

سرویس سیاسی «انتخاب» : در تازه ترین تحرک سیاسی محمود احمدی نژاد، او به دیدار تعدادی از نمایندگان مجلس رفت که مهدی کوچک زاده، حامی تام و تمام او، خبرش را رسانه ای کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی «انتخاب»، مهدی کوچک‌زاده به نقل از او می‌گوید که احمدی‌نژاد معتقد است: «اکنون فرصت و وقت این حرف‌ها نیست.»

وی بعد از پایان جلسه علنی امروز در جمع خبرنگاران درباره فعالیت‌‌های انتخاباتی احمدی‌نژاد اظهار کرد: در جلساتی که دو روز گذشته برخی نمایندگان با‌ آقای احمدی نژاد داشتند زمانیکه درباره برنامه‌‌های انتخاباتی بحث می‌شود آقای احمدی‌نژاد می‌گوید که برای اینگونه سخنان جمع نشد‌ه‌ایم.

کوچک‌زاده ادامه داد: آقای احمدی‌نژاد به روشنی می‌گوید اکنون فرصت و وقت این حرف‌ها نیست.

وی ضمن رد خبر اعلام شرکت احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 ادعا کرد: هیچ‌گونه صحبتی مبنی بر شرکت احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری آینده در جلسه تبریک عید برخی نمایندگان با وی بیان نشد.

آغاز فعالیت انتخاباتی

این سخنان در حالی بیان می شود که محمود احمدی نژاد با راه اندازی ستاد انتخاباتی خود، این روزها فکر و ذکر خود و همکارانش را به انتخابات سال 96 اختصاص داده است.

آغاز سفرهای استانی که نخستین آن، در ابتدای امسال، «آمل» بود که البته با داد و فریاد رسانه ای سعی بر آن شد تا سفر مذکور را مملو از استقبال آملی ها معرفی کنند، آنهم با ارائه آماری عجیب!

با این حال، شنیده شده ستاد انتخاباتی او روز به روز، فعالیت گسترده تری پیدا می کند و حتی درصدد است، روابط محمود احمدی نژاد با برخی علما من جمله آیت الله مصباح یزدی را اصلاح کنند.

اگر پرونده احمدی‌نژاد در قوه قضاییه بررسی نشود ، در مجلس دهم بررسی می‌کنیم

از سوی دیگر، احمدی نژاد که هنوز هم از ابهامات صدها میلیارد دلاری در دوران ریاست اش می گویند و پاسخ روشنی برایش نیست.  موضوع پرونده‌های احمدی‌ نژاد همچنان در ابهام است. از خرداد 92 تا حالا حتی یکبار هم نه خود احمدی نژاد و نه حتی وکیل او در دادگاه حاضر نشده اند. 

به گزارش انتخاب ؛ دادگاه محمود احمدی‌نژاد قرار بود در تاریخ ۵ آذر ۹۲ تشکیل شود. شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران در روزهای پایانی خرداد ۹۲ با ارسال احضاریه‌ای برای محمود احمدی‌نژاد، وی را برای پاسخگویی به اتهامات مطرح شده در تاریخ ۹۲/۰۹/۰۵ به دادگاه فراخوانده بود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در واکنش به میتینگ تبلیغاتی احمدی نژاد آمل گفت: دادگاهی قرار بود برای رسیدگی به شکایت علی لاریجانی و همچنین رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی‌ و نیز یعقوب خلیل‌نژاد از رئیس‌جمهور سابق تشکیل شود.

وی گفت: اولین جلسه رسیدگی به اتهامات احمدی‌نژاد در پنجم آذر ماه در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران تشکیل شد، اما او به دلایل نامعلوم از حضور در دادگاه امتناع کرد. این در حالی بود که سیامک مدیرخراسانی قاضی پرونده بیان کرده بود به دلیل اینکه پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد، حضور متهم در دادگاه الزامی‌است.

جعفرزاده ایمن آبادی افزود: پس از آن حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در نشست خبری درباره اینکه آیا عدم حضور احمدی‌نژاد در دادگاه باعث می‌شود که وی بازداشت شود؟ گفت: در حال حاضر در مورد پرونده آقای احمدی‌نژاد خودشان در دادگاه حاضر نشدند و وکیل وی به دادگاه مراجعه نکرده است؛ لذا قاضی نمی‌داند عذرش موجه است یا خیر؛ بنابراین وی دوباره در تاریخ 16 دی ماه به دادگاه احضار شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اما 16 دی ماه هم آمد و دادگاه تشکیل نشد تا محمود احمدی‌نژاد در آن حاضر شود! رئیس شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران در اظهار‌نظری جالب گفت معلوم نیست دادگاه احمدی‌نژاد کی برگزار شود.جالب‌تر آن است که پایگاه اطلاع‌رسانی دولت بهار و برخی خبرگزاری‌های نزدیک به احمدی‌نژاد احضار وی به دادگاه را خلاف قانون می‌دانستند و با استناد به اصل 140 ادعا می‌کردند تشریفات لازم برای رسیدگی پرونده وی رعایت نشده است.

وی افزود: انتظار می‌رود قوه قضاییه در رسیدگی به پرونده شکایت از احمدی‌نژاد جدی تر عمل کند چرا که تعلل در این پرونده این فرد را پرروتر و گستاخ‌تر می‌کند.

وی در ادامه صحبت‌های خود از ادبیات زشت احمدی‌نژاد در آمل انتقاد کرد و ادبیات زشت احمدی‌نژاد در سخنرانی آمل را باعث شرمندگی ملتی دانست که به او رای داده‌اند و در ادامه اضافه کرد: به نظرم احمدی‌نژاد تعمدا این ادبیات را به کار می‌برد در واقع او احساس می‌کند جامعه یک ادبیات لجام گسیخته می‌خواهد و از آنجایی که این شخص، ذاتاً علاقمند به مطرح شدن و در تیتر اخبار قرار گرفتن دارد با چنین ادبیاتی صحبت می‌کند.

نماینده مردم رشت در پایان سخنان خود گفت: اگر پرونده احمدی‌نژاد در قوه قضاییه بررسی نشود آن را در مجلس دهم بررسی می‌کنیم.

احمدی نژاد اشتباه میرحسین را تکرار نکند، کاندیداتوری او یعنی مرگ حتمی وی در عالم سیاست

از سوی دیگر، سایت جهان نیوز در مطلبی صریح با هشدار به احمدی نژاد ، به نقل از یک فعال اصولگرا می نویسد: شدت گرفتن حضور احمدی نژاد در محافل عمومی و برپایی نمایش‌های جالب از سوی طرفداران وی برای روایت یک نوع بیعت دوباره از جانب مردم با رئیس دولت‌های نهم و دهم هم نمی‌تواند من را متقاعد کند که فردی با زیرکی او می‌خواهد همان اشتباه میرحسین موسوی را تکرار کند.

محمود احمدی‌نژاد به خوبی می‌داند که آمدنش در سال 96 و رقابت با رئیس کنونی دولت مترادف است با مرگ حتمی وی در عالم سیاست و مسئولیت و این عجله‌ی در رسیدن به قدرت یعنی همان اتفاقی که برای موسوی افتاد.

این سایت ادامه می دهد: فرای از اینکه طرفداران احمدی‌نژاد با کدام عقل و منطق عبور او را از شورای نگهبان حتمی می‌دانند باید به این نکته هم اشاره کرد که سه، چهار سال زمان کمی برای فراموشکاری مردم در تناسب با خدمات نامبرده است! خدماتی نظیر همان اتفاقی که در حوزه‌ی دارو افتاد و کودک و نوجوان، زن و مرد، پیر و جوان این مملکت در بدبختی خودشان و سیاست‌زدگی و اختلافات آقایان دست و پا زدند، خدماتی نظیر قهر و خانه‌نشینی، تمرد از اجرای دستور صریح رهبری برای برکناری فرد مساله‌دار، خدماتی نظیر آن چه که معاون اول و برخی دیگر از نزدیکانش را راهی اوین کرد و برخی دیگر را..

فکر نمی‌کنم حضور چند هزار نفری مردم پای درس انسان‌شناسی و جهان‌بینی احمدی‌نژاد که ساعت‌ها در این باره برای مردم سخن می‌راند ملاک خوبی برای ترجمه‌ی رجعت باشد! همان اصطلاحی که این روزها در توهماتشان زیاد به چشم می‌خورد.
 
برنامه‌ای سازمان‌یافته

در همین حال، عبدالله شهبازی پژوهشگر سرشناس حوزه تاریخ در کانال تلگرامی خود نوشت:" جنجال تبلیغاتی ناشی از فعال شدن مجدد آقای احمدی‌نژاد و متعاقب آن انتشار نامه آقای کروبی همه از برنامه‌ای سازمان‌یافته برای ایجاد آشوب مجدد در ایران حکایت می‌کند. سناریو خیلی روشن است و هیچ نوع نوآوری و خلاقیت در آن نیست. تکراری و «کپی پیست» است."


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۳
در انتظار بررسی: ۱۱۵
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
30
218
مثل اینکه شما بیشتر از احمدی نژاد می ترسید مردم دیگر فریب این شخص را نمی خورند خواهش می کنم با گزارش های شتاب زده و هیجان زده الکی جو ندهید این آقا برای همیشه رفته است مردم را نشناختید آن زمان هم شرکت کنندگان اصلاح طلب مردم را بیچاره کردند اگر دچار اختلاف نمی شدند هرگز مبتلا به هشت سال گرانی و شعار نمی شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
احمدی نژاد حتما رای میاره.

دست کمش نگیرین

این خط اینم نشون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
از خواب بیدار شو برادر یه سری به روستا ها و مناطق فقیر نشین بیندز ببین برا این بابا چه سرو دستی می شکنن البته نه به خاطر اینکه خدمات به اونا رسونده بلکه بخاطر یارانه اضافی که حرفش رو میزنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
25
211
بیا حتما محمود
بیا تا رد صلاحیت تاریخی مردم ایران رو ببینی
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
احمدی نژاد که با اون درآمدهای افسانه ای چطور می تونه با درآمدهای دولت آقای روحانی که کفاف جیب کسی را به تنهایی را نمیده ایران رو اداره کنه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
19
130
البته با این تفاوت که او با خروج از عالم سیاست در قلوب میلیون ها نفر جای گرفت و تاریخ از او به خوشنامی یاد خواهد کرد و این یکی اگر خارج شود در گورستان بدنامان تاریخ خواهد آرمید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
متن گنگ می باشد
خسرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
18
105
یک جوری حرف میزنند , انگار که احمدی نژاد میتواند دوباره به سیاست برگردد. معلوم نیست چرا تا حالا توانسته آزادانه ( با کمک بادیگاردهایش ) در بین مردم قدم بزند؟ نه احمدی نژاد و نه هیچکدام از همفکرانش و یارانش , دیگر جائی در بین سیاسیون و افکار و دلهای مردم ندارند.
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
11
44
انتخاب جان حالا شما چرا اينقدر گرخيديد؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
6
52
تا احمدی نژاد هست / هر روز همین بساط است

یادش بخیر . . .
بیساد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
167
36
قلب ما به عشق احمدی نژاد می تپد ..او قطعا رییس جمهور اینده خواهد بود..
تخریب ها اثر ندارد..
اطع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
12
72
باز برای عوام فریبی کتاب از رحعت محمود تا ظهور و هاله نور خواهند نوشت فریب را جدی بگیرید که ابزار موفقیت شیطان است
ناشناس
|
Romania
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
114
31
چیه ترسیدین؟!اتفاقا باید بیاد ،هیچ خلافی ام نکرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
كمترين تخلفش قهر 11 روزه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
3
25
در عکسی که گذاشته اید، آنچه حول سر ایشان دیده می شود قطرات آبی است که به وسیله آبفشان در آسمان پخش شده است یا در عکس، هاله نور اضافه شده است؟ (امیدوارم چنین نباشد)
رضا
|
France
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
116
29
احمدی نژاد برمیگرده و عزت ایران رو بهش بر می گردونه عزتی که روحانی با تعطیلی صنعت هسته ای لگد مالش کرد
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
11
25
انتخاب بابا نترس واسه چی می ترسی آخه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
4
50
به نظرم باید احمدی نژاد تایید صلاحبت بشه تا انتخابات محکی برای شعور مردم باشه
روشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
8
41
عقلانیت و مصلحت اجازه بازگشت او را نمی دهد
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
1
8
مگه نشنیدید که دکتر چی گفت:شما کار خود را بکنید من هم کار خود را میکنم....منظور به این که خواهم گفت که چه کار ها که نکرده اند....
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
6
27
شما در تهران نشسته فکر میکنید مردم شهرستان وروستا مثل خودتون دارن کیف می کنن نه داداش اینجوریا نیست خیلیا اگر یارانه نگیرن اموراتشو نمی گذره حالا بیاد احمدی نژاد یارانه 250 هزارتومن اعلام کنه حتی به دروغ همه براش سر و دست میشکنن
اقای روحانی اگر فکری عاجل به حال رکود بیکاری گرانی نکنه دور دوم ریاست جمهوری را تجربه نخواهد کرد
محمد
|
Portugal
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
1
18
انتخاب جان در این ایام اکثر کسانی که طرفدار آقای احمدی نژاد بودند علیه ایشان صحبت میکنند شما این اخبار را پوشش میدید!!!!!!
تا به حال از خودتون پرسیدید که چرا این طرفدارها در این مدت ساکت و اکنون که نزدیک انتخابات است به جنب و جوش افتاده اند؟؟؟؟؟؟؟/
اینها میخواهند با استفاده از رسانه های مخلف احمدی نژاد شروع به تبلیغ برای ایشان کنند.درسته که خیلی از اخباری که شما انتشار میدهید اخبار مثبتی برای احمدی نژاد نیست ولی شما دارید اونو بزرگش میکنید.کاری که رسانه های ملی برای تخریب چهره های اصلاح طلب انجام داد ولی منجر به محبوبیت آنها شد.پس لطفا شما این اشتباه رو نکن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
3
26
خدایا به آینده ی میهنمان وکودکانمان رحم کن.
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
2
23
خطر مهمی که متوجه دولت اعتدال است و بارها من آن را گوشزد کرده ام و شما بی توجه از کنار آن گذشته اید استفاده دولت از مدیران ضعیف در رده های میانی و پایین است که با بدنه جامعه در ارتباط هستند.اگر دولت برای این مسئله چاره اندیشی نکند حتی در غیاب احمدی نژاد هم با مشکل مواجه خواهد شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
17
50
احمدى نژاد عامل ور شكستگى ايران است
ناشناس
|
France
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
38
16
چرا شما ترسیدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
چون اكثر طرفداراش فيلتر شكن دارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
6
19
احمدی نژاد مهم نیست

نگران احندی نژادیسم باشید

با فرد کاری نداشته باشید. پوپولیست ها زیادن!
عادلی
|
-
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
29
17
سلام بر او که هنوز در منزل خودش در میان مردم زندگی می کند او درد مردم را می فهمد او می داند با چه زبانی با مستکبرین سخن بگوید او در مقابل ملت خاضع و دربرابر بیگانه قاطع و شجاع
امینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
11
16
آری ما می تریسم می ترسیم از توهینهایش . آری از گفتمان بی اخلاقیات این آقا می ترسیم. و باید ترسید تا نترسیم نمی توانیم کاری بکنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
3
15
واقعا خجالت آوره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
10
5
نترسید

نترسید

ما همه با هم هستیم

خخخخ
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
3
16
نمی دانم چرا سایت انتخاب مرتب از ایشان تیتر می زند
و در سطح جامعه بحث ایشان را زنده نگه می دارد نکند در لباس مخالف موافق رئیس جمهوری ایشان هستید.
فرشیر
|
United States
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
28
13
احمدی دوست داریم منتظر هستیم بیای
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
1
13
ترامپ رو دریابید که اگه رییس جمهور شه متاسفانه تمام زحمات این دولت به باد رفته
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
9
7
کاش بیاد...دلیلشم واضحه...
علی
|
-
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
2
6
با توجه به داشتن دشمنان مشترک آیا اگر دلها را به هم نزدیکتر کنیم و آبرو و حیثیت یکدیگر را لگد مال نکنیم بهتر نیست؟امر به معروف و نهی از منکر بکنیم اما با آبروی دیگران بازی نکنیم اگر ایمان به خدا و رسولش داریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
2
6
یک سال مونده تا انتخابات انقدر فضای کشور رو سیاسی نکنید میخواید چه نتیجه ای بگیرید
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
4
13
انتخاب خودتو کنترل کن . از ترس یکسره داری در مورد ایشون مطلب میذاری . ترس نداره که . اگه شما مطمئنی رییس جمهور فعلی عالی بوده پس دیگه این همه واهمه و تخریب برای چیه ؟ عملکرد اقای روحانی خوب باشه خب مردم به ایشون رای میدن دیگه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
3
8
بگذارید بیاد این آهنگر زاده. با سرعت مملکت را زیر و رو میکند. یه دفعه تکلیف همه را روشن میکند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
4
9
حضور احمدی نژاد در انتخابات برای طیف اصول گرایان بسیار سنگین و پرهزینه خواهد بود. چون در آن صورت رقیب و نظیری که پایگاه هفت هشت میلیون رای داشته باشد ندارند و از آن طرف طیف اعتدالیون و اصلاح طلبان با خیالی راحت رقیب پرمساله را کنار می گذارند و به این ترتیب تفکر اصول گرایی برای دو سه دهه از عالم سیاست ایران تبعید خواهد شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
8
9
احمدی نژاداگربیاد خودش درکارش وا می ماند اگه اون دفعه براش خوب بود چون وارث دولتی پاک بودالان روحانی هرچه زحمت می کشه بنده خدا نمی تونه درست کنه اگه بیاد نه پولی مونده نه اطمینانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
5
فتوشاپ هم خوب چیزیه
نظرات بینندگان