arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵

ذوب آهن 3 بر صفر النصر عربستان را در هم کوبید/شاگردان ذوب آهن پهلوان شدند!

ذوب آهن با شکست النصر عربستان با قدرت در صدر جدول گروه دوم مسابقات لیگ قهرمانان قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ذوب آهن با شکست النصر عربستان با قدرت در صدر جدول گروه دوم مسابقات لیگ قهرمانان قرار گرفت.

به گزارش انتخاب؛ ذوب آهن موفق شد النصر عربستان را در عمان با دو گل شکست دهد. لخویا حریف اصلی شاگردان گل محمدی در دیگر بازی این گروه موفق شده بود تیم بنیادکار را با دو گل در تاشکند از پیشرو بردارد.

 البته برای ذوبی ها مسجل بود که بنیادکار بی انگیزه در آن بازی مقابل لخویا به هیچ وجه مقاومت نخواهد کرد و قطعا از همین حالا این تیم در بازی برگشت در قطر هم به حریف خود می بازد.

ذوب آهن با علم به این اتفاقات، امشب موفق شد تیم النصر عربستان را در خاک عمان با دو گل شکست دهد و در صدر جدول گروه قرار بگیرد تا در هفته آخر حتی با یک تساوی، به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کند.

در این مسابقه شاگردان گل محمدی بازی برتری نسبت به حریف ارایه دادند و ابتدا در دقیقه 27 توسط احسان پهلوان به گل رسیدند. در نیمه دوم هم النصر نتوانست از پس شاگردان گل محمدی بر بیاید. خط حمله آتشین ذوب آهن مدافعان النصر را با مشکلات زیادی روبرو کرد و سرانجام این کاوه رضایی بود که توانست در دقیقه 83 گل دوم ذوب آهن را بزند. تیم اصفهانی با وجود این برتری باز هم عقب ننشست و احسان پهلوان در دقیقه 83 موفق شد دومین گل خود و سومین گل ذوب آهن را به ثمر برساند. بازی برگشت این تیم مقابل النصر عربستان روز 15 اردیبهشت در قطر برگزار می شود و ذوب آهن با یک تساوی هم به عنوان تیم اول از گروه بالا خواهد رفت.


نظرات بینندگان