arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵

قاتل شيشه‌اي به ميز محاكمه رسيد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مردي كه متهم است در توهم ناشي از مصرف شيشه خواهرش را به قتل رسانده به زودي در دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه مي‌شود.

به گزارش جوان، آذر ماه سال قبل، قاضي مدير روستا، بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران با تماس مأموران كلانتري 118 ستارخان از قتل زن ميانسالي در خانه‌اش با خبر و همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد. تيم جنايي در محل حادثه با جسد زن 55 ساله‌اي روبه‌رو شد كه با هفت ضربه چاقو به قتل رسيده بود.

 بررسي‌ها نشان داد مقتول پس از طلاق از شوهرش مدتي است با دخترش زندگي مي‌كرده است و روز قبل از حادثه هم برادرش از شهرستان به خانه او آمده بود. دختر مقتول گفت: شب حادثه دايي‌ام در خانه ما بود و من به خانه دوستم رفتم و وقتي امروز به خانه‌مان آمدم با جسد غرق به خون مادرم روبه‌رو شدم، اما خبري از دايي‌ام نبود. همزمان با ادامه تحقيقات، برادر مقتول به عنوان مظنون به قتل تحت تعقيب پليس قرار گرفت تا اينكه كارآگاهان دريافتند ساعتي بعد از حادثه مأموران گشت كلانتري نواب، مرد جواني را كه لباس‌هاي خوني به تن داشت بازداشت كردند.

در تحقيقات مشخص شد، مرد دستگير شده برادر مقتول است، بنابراين وي براي بازجويي در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت.

متهم در بازجويي‌ها گفت: من معتادم تا اينكه ترك كردم. در شهرستان برادرم خواست مرا دوباره معتاد كند به همين دليل چند روزي است به تهران آمده‌ام و سرگردان خيابان‌ها هستم. شب حادثه به خانه خواهرم آمدم كه متوجه شدم او با برادرم تلفني در حال حرف زدن است. فكر كردم او قصد دارد دوباره مرا معتاد كند. پس از اين با چاقو او را كشتم.

قاضي مدير روستا پس از تحقيقات تكميلي، كيفرخواست متهم را صادر كرد. متهم به زودي در دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه خواهد شد.
نظرات بینندگان