arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۵ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵

اتصال برق خودرو را به آتش کشید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از اطفای حريق يک خودرو به دليل اتصال برق موتور و جلوگيری از آتش گرفتن خودروی ديگری توسط ماموران اين سازمان خبر داد.

به گزارش مهر، مقصود حق شناس اظهار کرد: در ساعت ۱۰:۴۷ دقیقه روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۵ ساکنان شهرک حفاری اهواز با تماس با سامانه ۱۲۵ ستاد مرکزی فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از حادثه حریق یک دستگاه خودرو در این منطقه خبر دادند.

وی افزود: آتش نشانان چهار دقیقه بعد از دریافت گزارش حریق در محل حادثه حاضر و با اتومبیل در حال حریق مواجه شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز توضیح داد: اتش نشانان بلادرنگ با استفاده از کپسول ها و سایر امکانات خاموش کننده حریق را اطفا و همزمان از نزدیک شدن عابران و خودروها به محل حادثه جلوگیری به عمل آوردند.

حق شناس عنوان کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی اتصالی برق در قسمت موتور خوردور اعلام شد.

فرار راننده پس از واژگونی و نشت بنزین خودرو

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز همچنین از فرار یک راننده پس از واژگونی و نشت بنزین خودرویش از محل حادثه خبر داد.

حق شناس ادامه داد: پس از تماس عابران در ساعت ۷:۴۴ دقیقه دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۹۵ با سامانه ۱۲۵ ستاد مرکزی فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، خبر از واژگونی خودرویی و نشت بنزین آن داده شد.

وی عنوان کرد: آتش نشانان چهار دقیقه بعد از دریافت گزارش فوق، در محل حادثه حاضر و مشاهده کردند خودرو تویوتا وانت در اثر سرعت غیرمجاز و برخورد با جدول واژگون شده و بنزین از آن نشت می کند.

مدیر سازمان آتش نشانی اهواز اظهار کرد: آت ش نشانان بلادرنگ همزمان با قطع برق خودرو و ایمن سازی محل عبور عابران پیاده و سواره، اقدام به جلوگیری از نشت بنزین خودرو کردند.

حق شناس بیان کرد: راننده خودرو به دلایل نامعلومی پس از واژگون شدن آن از محل حادثه متواری شده است.

وی گفت: خوشبختانه در اثر این حادثه فردی آسیب ندیده و خودرو نیز پس از ایمن سازی توسط آتش نشانان برای انجام امور قانونی تحویل نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی شد.

نظرات بینندگان