arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
روحانی:

کار رسانه های خارجی این است که یک کلمه از این و آن پیدا کنند و آنها را روبروی هم قرار دهند / همه مسئولان تحت نظر و فرمان رهبری معظم هستند

یکی از توطئه هایی که دشمنان دارند و در رسانه های جمعی خود تبلیغ می کنند و متاسفانه برخی رسانه های داخلی هم با توجه یا بی توجه، دانسته یا ندانسته همان خط را دنبال می کنند، آن خط دو قطبی بودن کشور است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کار رسانه های خارجی این است که یک کلمه از این و آن پیدا کنند و آنها را روبروی هم قرار دهند / همه مسئولان تحت نظر و فرمان رهبری معظم هستند

رئیس جمهوری گفت: ما در ایران کشور دو قطبی و تقابل نداریم.

به گزارش «انتخاب» به نقل از خبرگزاری ها، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان کرمان افزود: یکی از توطئه هایی که دشمنان دارند و در رسانه های جمعی خود تبلیغ می کنند و متاسفانه برخی رسانه های داخلی هم با توجه یا بی توجه، دانسته یا ندانسته همان خط را دنبال می کنند، آن خط دو قطبی بودن کشور است.

وی ادامه داد: کشوری که ولی امر و ولایت فقیه دارد و جایگاهی که ولایت فقیه در شرع و قانون اساسی ما دارد اگر قوا مشکلی داشته باشند او حلال مشکل است و خود قوا در کنار یکدیگر هستند.

رئیس جمهوری گفت: تلاش من در دولت یازدهم همواره این بوده که با دو قوه اگر هم مورد، نکته و گله ای بوده با خود آنها مطرح شود و کمتر در سطح رسانه ها مطرح شود ما در کنار هم کار و تلاش کردیم و الان هم همینطور است.


وی افزود: نباید جایزه بدهیم به آدم هایی که به ملت ما توطئه می کنند با تکرار حرف آنها در رسانه های داخلی. 

روحانی گفت: رسانه های خارجی کارشان این است که یک کلمه از این و آن پیدا کنند اینها را روبروی هم قرار دهند و بگویند این یکی مقصودش این بوده و آن یکی مقصوش آن بوده است.

وی بیان کرد: مسئولان جمهوری اسلامی ایران و قوای سه گانه خود را تحت نظر و فرمان رهبری معظم می بینند و همه آنها یک هدف واحد را دنبال می کنند و آن پیشرفت و ارتقای اخلاق و معنویت در کشور است. 

وی تاکید کرد: در سطح کشور هرچه وحدت، اتحاد و همبستگی و یکپارچگی باشد کارها بهتر پیش می رود.
نظرات بینندگان