arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۰۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵

انهدام 53 باند شرارت و قاچاق مسلحانه مواد مخدر در سال 94

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سالاری از انهدام 53 باند شرارت و قاچاق مسلحانه مواد مخدر طی سال 94 توسط اداره اطلاعات استان کرمان خبر داد.

به گزارش میزان، سالاری اظهار کرد: با تلاشهای شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان، 53 باند بزرگ مواد مخدر و شرارت در استان کرمان شناسایی و  منهدم شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در ادامه افزود: باندهای منهدم شده، قصد توزیع وانتقال مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور به داخل کشور و در برخی موارد قصد انتقال مواد مخدر را به سایر کشورهای مجاور را داشته اند.

این مقام قضائی خاطر نشان کرد: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی بیش از 18 تن انواع مواد مخدر از اعضای این باندها کشف وضبط شده است .

سالاری افزود: در این مورد 71 نفر از اعضای اصلی باندها دستگیر و جهت رسیدگی به اتهام آنان تحویل دستگاه قضایی استان شده است.

  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ادامه داد: در راستای ضربه زدن به بنیان های مالی قاچاقچیان مواد مخدر تاکنون 150 میلیارد ریال وجوه نقدی از قاچاقچیان کشف وتوقیف شده است.

این مقام قضایی اظهارکرد: در خصوص مقابله با قاچاق اسلحه و مهمات در سال 1394 با تلاشهای انجام گرفته توسط اداره اطلاعات استان کرمان چهارده باند قاچاق اسلحه و مهمات شناسایی و منهدم شده است.

سالاری عنوان کرد: اعضای این باندها  سلاح های غیر مجاز را از غرب کشور به قصد توزیع وارد استان کرمان می کردند.

 وی ادامه داد: 17 نفر از اعضای اصلی این باندها دستگیر و بیش از یکصد قبضه انواع سلاح از متهمین کشف و توقیف شده است.

نظرات بینندگان