arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵

شهروندان مراقب گزش حشرات باشند

قائم‌مقام اورژانس زنجان تأکید کرد: با توجه به اینکه در فصلی قرار داریم که شهروندان در اکثر اوقات به دل طبیعت می‌روند، باید در این مواقع مراقب گزش حشرات باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 قائم‌مقام اورژانس زنجان تأکید کرد: با توجه به اینکه در فصلی قرار داریم که شهروندان در اکثر اوقات به دل طبیعت می‌روند، باید در این مواقع مراقب گزش حشرات باشند.

به گزارش انتخاب،امیرحسین ایلیایی  با اشاره به اینکه این روزها شهروندان باید به هنگام سفر به دل طبیعت مراقب گزش از سوی حشرات باشند، افزود: در همین راستا سه مورد گزیدگی طی بیست و چهار ساعت گذشته در استان اتفاق افتاد که عوامل فوریت‌های پزشکی استان زنجان بلافاصله وارد عمل شده و با توجه به اینکه این گزش‌ها در مواقعی بسیار خطرناک هستند، به درمان مصدومان پرداختند.

وی با بیان اینکه ساعت 22 و 20 دقیقه روز گذشته یک مورد عقرب‌گزیدگی در منطقه چایرلو گزارش شد که عوامل فوریت‌های پزشکی سریعا به محل اعزام شدند، تصریح کرد: در این حادثه، فرد 60 ساله‌ای دچار عقرب‌گزیدگی شده بود که به صورت سرپایی درمان و از حضور در بیمارستان امنتاع کرد. همچنین ساعت 20 و 27 دقیقه دیروز یک مورد زنبورگزیدگی در شهر ارمغانخانه گزارش شد که در این حادثه نیز فرد 44 ساله که مورد گزش زنبور قرار گرفته بود، به دلیل بروز حساسیت، به بیمارستان امام حسین (ع) زنجان منتقل شد.

این مسئول از وقوع یک مورد عقرب‌گزیدگی در ساعت 4 و سه دقیقه صبح امروز خبر داد و اظهار کرد: صبح امروز نیز یک مورد عقرب‌گزیدگی اتفاق افتاده بود که گزارش حادثه از سوی درمانگاه قره‌بوته به اورژانس اعلام و فرد حادثه‌دیده که کودک چهار ساله بود، بعد از انجام اقدامات اولیه، به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان انتقال یافت.

قائم‌مقام اورژانس زنجان همچنین از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در آزادراه زنجان قزوین خبر داد و خاطرنشان کرد: ساعت 5 و 30 دقیقه صبح امروز راننده خودرو ال‌نود به دلیل خواب‌آلودگی با یک دستگاه کامیون که در پارکینگ قروه (کیلومتر 100 لاین شمالی آزادراه زنجان قزوین) توقف کرده بود، برخورد و در دم جان باخت که در این حادثه نیز یک آمبولانس از قروه و یک دستگاه آمبولانس از ابهر به محل حادثه اعزام شدند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان