arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵

حجت الاسلام رهامی: نمی خواهیم جای کسی را تنگ کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها تاکید کرد: ما یار رهبری، مسئولان نظامی و انتظامی و همه مسئولان هستیم و نمی‌خواهیم جای کسی را تنگ کنیم.

به گزارش انتخاب، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن رهامی صبح امروز در گردهمایی اصلاح‌طلبان کشور که در تالار نیایش در حال برگزاری است، گفت: مجلس یک پارلمان ملی است و ما اصلاح‌طلبان نیز برنامه‌هایمان را در انتخابات مجلس ارائه کردیم و با مردم عهد بستیم که اگر رای آن‌ها را گرفتیم به برنامه‌هایمان عمل کنیم و در این چهار سال نشان دهیم که مجلس برای توسعه کشور برنامه دارد.

وی با اشاره به جدی گرفته نشدن مسئله نظارت در قوه مجریه توسط مجلس نهم اظهار داشت: آنچه در هشت ساله دولت‌های نهم و دهم بر سر ملت آمد، به دلیل کم‌کاری، کوتاهی و عدم نظارت مجلس بود که اگر این نظارت انجام می‌شد بخشی از بودجه این مملکت در کشور خارج نمی‌شد.

این شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه اصلاح‌طلبان رقیب کسی نیستند، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان برای ساختن کشور و ارائه برنامه‌هایشان به صحنه آمدند. ما اعلام می‌کنیم که برای ساختن مملکت و ارائه برنامه‌هایمان آمده‌ایم و رقیب کسی نیستیم.

رهامی با بیان اینکه رقابت ما تمام شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر رفیق همه مسئولان کشوریم و دستمان را به سوی همه دراز کرده‌ایم که مجلسی در تراز نام امام (ره) و جمهوری اسلامی ایران درست کنیم تا آینده و امید برای ملت ایجاد کند. ما یار رهبری، مسئولان نظامی و انتظامی و همه مسئولان هستیم و نمی‌خواهیم جای کسی را تنگ کنیم.
منبع: ایلنا
نظرات بینندگان