arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۵ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۵

تفریح مردم ایران با عمل جراحی زیبایی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ان بی سی نیوز در ادامه می نویسد: این موضوع نشان می دهد که عمل جراحی زیبایی به تفریحی برای مردم طبقات مختلف جامعه ایران تبدیل شده است.
عمل جراحی پلاستیک یک تجارت پررونق در ایران است.
 
به گزارش انتخاب، ان بی سی نیوز در گزارشی به روند رو به افزایش عمل جراحی در ایران پرداخته و در این باره نوشت: فرقی نمی کند، در مراکز خرید، بازار، در خیابان های شلوغ تهران یا در پست های اینستاگرام، خودنمایی بانداژها را می بینید که بخش های اصلاح شده و یا بهبود یافته بدن را به صورت موقت پنهان کرده اند.
 
ان بی سی نیوز در ادامه می نویسد: این موضوع نشان می دهد که عمل جراحی زیبایی به تفریحی برای مردم طبقات مختلف جامعه ایران تبدیل شده است.
 
امروزه در ایران عمل جراحی پلاستیک بینی بسیار محبوب است و به نوعی به نمادی از وضعیت جامعه ایرانی تبدیل شده است.
 
یکی از جراحان برجسته ایرانی در این باره می گوید: کسانی که عمل جراحی پلاستیک بینی انجام می دهند پس از انجام عمل بسیار زیباتر به نظر می رسند.
 
در حدود 60 درصد از فعالیت های این جراح برجسته ایرانی بر عمل بینی متمرکز است اما وی می گوید که درخواست ها برای انجام عمل زیبایی پستان، شکم و لیپوساکشن نیز در حال افزایش است.
 
وی می گوید: زنان تنها کسانی نیستند که به دنبال بهتر شدن ظاهر خود هستند، موجی فزاینده در میان مردان وجود دارد که به دلیل غروری که دارند بدن خود را زیر تیغ می برند.
 
این جراح ایرانی می گوید: در حدود 25 سال پیش، تنها 5 درصد از مراجعان وی مردان بودند، امروزه اما این آمار به 35 درصد افزایش پیدا کرده است.
 
این در حالی است که زیبایی و خوش تیپی در ایران ارزان نشده است.
 
در حالی که انجام عمل جراحی زیبایی بینی در آمریکا با رقم 2 هزار دلار آغاز شد و امروزه در بازه قیمیت 3 تا 15 هزار دلار انجام می شود در ایران اما انجام این عمل در مقایسه با درآمد ماهانه افراد همچنان گران قیمت است.
 
انیس روشن بازیگر و خواننده 26 ساله ایرانی در گفت وگو با ان بی سی نیوز در این باره می گوید: حداقل 6 نفر از 10 دوست من عمل جراحی بینی انجام داده اند.
 
وی افزود: مردم به عمل جراحی بینی به عنوان یک کار باکلاس نگاه می کنند، و برخی به مدت زمان بیش از مورد نیاز بانداژها بر روی بینی خود را نگه می دارند تا همه ببینید که آنها عمل جراحی بینی انجام داده است.

منبع: عصر خبر
نظرات بینندگان