arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵

ترافیک هراز و فیروزکوه نیمه‌سنگین است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
 فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز و فیروزکوه به سمت مرقد مطهر امام خمینی (ره) و شمال و شرق کشور خبر داد.
 
به گزارش انتخاب، سرهنگ سیاوش محبی روز پنج شنبه با اشاره به وضع ترافیکی محور هراز و فیروزکوه افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی شاهد حجم ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه هستیم.
 
وی به اعمال محدودیت‌های ترافیکی با توجه به تعطیلات پیشرو تا روز یکشنبه 16 خرداد ماه اشاره کرد و گفت: تردد تریلر، کامیون‌ و کامیونت‌ به ‌استثنای مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 روز چهارشنبه در محور هراز تا ساعت شش صبح روز یک‌شنبه ممنوع است.
 
سرهنگ محبی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه نیز از امروز تا روز شنبه، 15 خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع و از آب‌اسک به رودهن در محدوده مشاء به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
 
وی با اشاره به ممنوعیت‌های ترافیکی در محور فیروزکوه گفت: تردد تریلر به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 روز چهارشنبه و انواع کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت شش بامداد روز گذشته تا ساعت 24 روز شنبه 15 خردادماه از تهران به سمت قائم‌شهر و برعکس ممنوع شده است.
 
سرهنگ محبی خاطرنشان کرد که تردد موتورسیکلت نیز تا ساعت دو بامداد روز یکشنبه، 16 خردادماه در محورهای هراز و فیروزکوه ممنوع است.
 
فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از رانندگان، مسافران و زائران مرقد مطهر حضرت امام (ره) که با وسیله نقلیه شخصی و یا حمل و نقل عمومی سفر می کنند، خواست تاضمن رعایت احتیاط در طول مسیر از هرگونه سبقت و سرعت غیرمجاز پرهیز کنند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان