arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۰۸ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۵

سخنان ضد ایرانی قانونگذار سابق بحرینی

قانونگذار سابق بحرینی در اظهار نظری مدعی شد، ایران در پی گسترش پروژه امپراتوری فارسی در غرب‌ آسیا است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«ناصر الفضاله» قانونگذار سابق بحرینی و رییس اتحادیه اسلامی «المنبر» مدعی شد که ایران سعی دارد با جلب توجه شیعیان منطقه پروژه خود را در منطقه اجرا و به موفقیت برساند.

به گزارش انتخاب به نقل از  خبرگزاری «آناتولی» الفضاله در اظهار نظر خود مدعی شد، اهالی منطقه خطر گسترش پروژه امپراتوری فارسی را متوجه شده‌اند.

وی با انتقاد از برخی کشورهای عربی که آن‌ها را «سران فرصت طلبی» نامید که منافع شخصی را بر منافع مردم برتر می‌دانند، پرداخت و آن‌ها را متهم به دفاع از ایران و سیاست‌های این کشور تا دفاع از مردم کشورهای خود نمود.

الفضاله در ادامه سخنان ضدایرانیش با اشاره نبود یک سیاست در جهان عرب برای جلوگیری از تحقق پروژه ایران شیعه که هدفش از بین بردن سنی‌ها و افزایش خون ریزی است، گفت: «اکثر کشورهای عرب نگرش متغیر و دمدمی را بدون مشاهده خطر پروژه ایران دارند که هدفش نابودی هرکسی است که در مقابلشان ایستادگی می‌نماید و تنها به تقویت اقتدار خود می‌اندیشد.»

این قانونگذار سابق بحرینی در ادامه سخنان تفرقه‌افکنانه خود گفت: «کشورهای عرب غیر از عربستان سعودی گام‌های لازم برای نبرد علیه پروژه ایران برنداشتند.  دولت‌های عرب عراق را رها کرده و این منطقه را برای نفوذ ایران مهیا کرده و این کشور را مبدل به تنها قدرت منطقه نموده‌اند.»
منبع: فارس
نظرات بینندگان