arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۸ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

اصولگرایان و نیم نگاهی که به احمدی نژاد دارند

نماینده مردم اصفهان در مجلس می گوید اصولگرایان نسبت به احمدی نژاد بی‌نظر نیستند، اما تا کنون برنامه‌های جدی برای انتخابات آغاز نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم اصفهان در مجلس می گوید اصولگرایان نسبت به احمدی نژاد بی‌نظر نیستند، اما تا کنون برنامه‌های جدی برای انتخابات آغاز نشده است.

به گزارش انتخاب، حمیدرضافولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در مورد برنامه اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: اصولگرایان تاکنون برنامه جدی و تشکیلاتی را شروع نکرده‌اند. پرونده انتخابات مجلس بسته شده است و تا دو سه ماه آینده مباحث جدی در شورای هماهنگی مرکزی مطرح خواهد شد.

فولادگر با اشاره به آیا اصولگرایان از محمود احمدی‌نژاد حمایتی انجام می‌دهند یا خیر، تصریح کرد: طبیعتا نسبت به وی بی‌نظر نیستند، اما همانطور که اعلام کردم تا کنون برنامه‌های جدی برای انتخابات آغاز نشده است.

وی  با اشاره به مجلس دهم گفت: در مجلس هم منتظر استقرار کمیسیون‌ها هستیم امروز و فردا ترکیب مشخص و به جمع بندی در این خصوص می‌رسیم، انتخابات هئیت رئیسه کمیسیون‌ها نیز در روز سه‌شنبه و یا یکشنبه‌ی هفته آینده انجام می‌شود.

نماینده مجالس هفتم،هشتم،نهم و دهم در خصوص استقبال کم از کمیسیون فرهنگی گفت: این ایرادات به نمایندگان وارد است و این کار جای هیچ‌گونه توجیحی ندارد.شاید یکی از دلایل نمایندگان برای عدم استقبال از این کمیسیون نبود اختیارات لازم است. با توجه به تاکیدات رهبری مبنی بر توجه به حوزه فرهنگ باید توجه بیشتری به این حوزه شود و نمی‌توان توجیح کرد.

*نامه نیوز
نظرات بینندگان