arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۶ - ۰۴ تير ۱۳۹۵

معاون اجرایی رئیس جمهور: اصلاح تعرفه تلفن ثابت در حال طی کردن مسیر قانونی است

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد:افزایش برخی از نرخ های خدمات تلفن ثابت در حال گذراندن مسیر قانونی برای تصویب و ابلاغ است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد:افزایش برخی از نرخ های خدمات تلفن ثابت در حال گذراندن مسیر قانونی برای تصویب و ابلاغ است.

به گزارش انتخاب به نقل ازمركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، محمد شريعتمداري با اشاره به جايگاه قانوني كميسيون تنطيم مقررات ارتباطات به عنوان كميسيون تخصصى ذيربط در تصويب مواردي از اين نوع تاكيد كرد: جزييات اين تصميم در اين كميسيون قانونى مطرح و تصويب شده و با نامه ى رسمى وزير ارتباطات وفناورى اطلاعات براي تاييد و تصميم گيري نهايي به كارگروه تنظيم بازار ارسال شده است.


وي همچنين توضيح داد : همانطوركه در مصاحبه وزير محترم ارتباطات به صراحت امده است، اين تصميم هنوز نهايي و ابلاغ نشده است.
معاون اجرايي رييس جمهور درپاسخ به سؤالى در باره ى مصاحبه اخير رييس سازمان حمايت تصريح كرد: در مصاحبه نقل شده از ايشان دقت كافي صورت نگرفته و بسياري از مطالب منتشر شده در اين باره صحيح نيست.


شريعتمداري ضمن تاكيد بر ضرورت اطلاع رسانى صحيح و پاسخگويي مسئولان اجرايي كشور از آنان خواست قبل از كسب اطلاع دقيق از جزييات موضوعات تحت هر شرايطى از مصاحبه واطلاع رساني ناقص و شتابزده خودداري كنند.


تقاضاى افزايش برخي نرخ هاى ارائه خدمات تلفن ثابت بعد از سالها عدم تغيير تعرفه ها و به منطور حمايت از توسعه فعاليت هاي مرتبط در كميسيون تنطيم مقررات ارتباطات مطرح وبررسى و تصويب شده است و براى طى بقيه مراحل قانونى بررسى و نهايي شدن به كارگروه تنظيم بازار ارسال شده است.
نظرات بینندگان