arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۷۴۲۱
تعداد نظرات: ۲۹۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۶ - ۰۵ تير ۱۳۹۵
در حاشیه ادعاهای اخیر نزدیکان رئیس جمهور سابق مبنی بر هراس «همه» از «آن مرد رفته»؛

8 نکته ای که باید در مورد احمدی نژاد بدانید

محمود احمدی‌نژاد و تیمش بیشتر تصویرسازند تا واقع‌گرا. آنها بلدند که فارغ از واقعیت‌ها نقش و نگارهایی فریبنده بسازند تا در پی آن رأی بسازند و هوادار جمع کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

8 نکته ای که باید در مورد احمدی نژاد بدانید

سهراب زند؛ سرویس سیاسی «انتخاب»: مدتی است که تیم احمدی‌نژاد مدعی‌اند که تا خبر حضور احمدی‌نژاد در رقابت انتخاباتی سال 96 می آید، مخالفان و رقبای وی به هراس می افتد. پرداختن به میزان صحت و سقم چنین ادعایی احتباج به مقدمه‌ای دارد که پر این پایه است که:

محمود احمدی‌نژاد و تیمش بیشتر تصویرسازند تا واقع‌گرا. آنها بلدند که فارغ از واقعیت‌ها نقش و نگارهایی فریبنده بسازند تا در پی آن رأی بسازند و هوادار جمع کنند.

نماد تام و تمام منجی، مردمی، عدالت، ایستاده در مقابل زورگویان و قلدران داخلی و خارجی، مومن و خاکی، یاور ولایت، احیاکننده شعارهای انقلاب، مظلوم اما راسخ و... از جمله همین تصویرسازی‌هاست.

نماد منجی که داعیه مدیریت جهانی دارد

اما حتی از مدیریت پرونده هسته‌ای در سال‌های پایانی دولت خود نتوانست دخالت کند.(به گفته خود وی در آخرین گفتگوی زنده تلوزیونی وی با مردم که بیان نمودکه مدت هاست دخالتی در پرونده هسته ای ندارد.) مدیریت جهانی که مدعی شد ده‌ها کشور از وی الگوی مدیریت خواسته‌اند اما هرگز حتی نام یک کشور را هم نبرد که از او الگوی مدیریت خواسته باشد!

مردی از جنس مردم

که اینگونه وانمود می‌کرد که همه مسئولین تافته‌هایی جدابافته از مردمند، و من نان و پنیر می خورم، گوشه پیاده‌رو نماز میخوانم، با لباس رفتگری به میان مردم می روم، چند ساعت در ترافیک هم بمانم و کار یک کشور روی زمین باشد خدایی نکرده از خط ویژه هم استفاده نمی کنم و... اما به وقتش در سفرهای خارجی خصوصا ایالات متحد امریکا کاروان فامیلی با حضور داماد و عروس و همسران مسئولین و... به تعداد حدودا 140 نفر راه می‌اندازد و به هتلی در منهتن می‌برد و صدای کمیسیون اصل نود مجلس اصولگرا را در می‌آورد.

او نماد عدالت است

اما کابینه‌اش(حلقه اطرافیان) به گفته خودش خط قرمز اوست و هیچکس جمهوری اسلامی ایران حق ندارد به مفاسد اقتصادی و فرهنگی آنان رسیدگی کند وگرنه به گفته او به کشور آسیب می‌رسد(8تیر90). عادلانه وزرایش را بخاطر نقد مشائی اتوبوسی عزل می‌کند، و عادلانه حتی حق ندارند خبر عزلشان را از رئیس جمهور و دفترش بشنوند. وصف عدالت او در اتهامات بی پایه‌اش به سایرین که در موردی از سوی رهبر معظم انقلاب به صراحت"خلاف اخلاق و قانون و شرع و حقوق اساسی ملت"خطاب گردید، پرآوازه است. او تصویری از خود بعنوان نماد عدالت ساخته بود، اما بی‌عدالتی‌های کلانش بدعت‌هایی بی‌سابقه بود.

او مقتدرانه به دهان قلدرهای خارجی می‌زند

اما به این صورت که با درشت‌گویی‌های ابتدائی و غیرعقلانی هنرمندانه چین و روسیه را نیز علیه ما متحد می‌سازد تا در شورای امنیت بر علیه ما رای بدهند تا با اجماع شکل گرفته، ایران به فصل پرمصیبت هفتم برود تا بعنوان خطری برای امنیت جهانی، هر اقدامی حتی جنگ علیه ایران طبق این اجماع قانونی باشد! او با بی‌دقتی و بی‌مهارتی کامل، جای مظلوم را با ظالم عوض می کند، کاری که نتانیاهو مدت‌ها تلاش کرد و از پس آن برنیامد! او وقتی ایران زیر کمرشکن‌ترین تهدید به تحریم‌های ظالمانه است و پرونده ایران راه سختی پیش‌رو دارد، اعلام می‌کند که قطار هسته‌ای ایران ترمز و دنده‌عقب ندارد!(فارس،6اسفند85) و با کلمه"ترمز ندارد"ساعت‌ها تلاش دیپلماسی را با یک جمله بهم می‌ریزد و کار دشمن در همراه کردن سایر کشورها را آسان می‌سازد. او بارها سخنان مقتدرنمایانه گفته است اما در بک سخن اساسی کمر ملت را به راحتی می‌شکند آنجا که پس از آنکه پیش‌بینی‌اش مبنی بر اینکه «دیگر بیانیه‌ای نخواهد بود چون همان قبلی‌ها را هم تویش مانده‌اند» غلط از آب درمی‌آید و دشمنان را به لج می‌اندازد و متهورانه به شورای امنیت سازمان ملل اعلام می‌کند که «انقدر قطعنامه بدهید تا قطع‌نامه دانتان پاره شود» (4آذر87). نتیجه معلوم بود، شورای امنیت قلدر و ظالم باید به دنیا ثابت می‌کرد که بی‌خاصیت نیست و هزینه‌اش را هم مردم بدهند. احمدی‌نژاد تصویرش اقتدار در مقابل زورگویان عالم بود اما در واقعیت مانند فرد ناتوانی بود که فقط فحش می‌دهد و فرار می‌کند و خانواده او باید از دشمنان سیلی بخورند.

او مومن و خاکی است

اما همه او را با اتهامات و لیست سیصدنفره و هاله نور و ... می‌شناسند. او نماد ایمان است اما از حضور در بیت مراجع هم منع می‌گردد و سال‌ها در بیت مراجع تقلید به روی او بسته است! و بدترین رابطه را در میان دولت‌ها با بیوت مراجع دارد. این نماد ایمان چند رمال مانند عباس غفاری دارد(کیهان18اردبیهشت) و در نهایت حامی جدی احمدی‌نژاد مومن، که پیروزی او را مشحون به کرامات و معجزات می‌دانست(اولين‌ ديدار آیت‌الله مصباح یزدی با احمدي‌نژاد پس‌ از انتخابات‌ رياست‌‌جمهوري‌در سال84) در نهایت به این نتیجه رسید که این دولت بزرگ ترین خطر از صدر اسلام تاکنون است. (24فروردین90)

یاور ولایت

خود را اینگونه معرفی می‌کند و با زیرکی نزد بچه‌های انقلاب وانمود می‌کند که باید در پاستور سنگری زد تا ترکش‌ها به بیت رهبری نرسد، اما بلافاصله در ابتدای دولتش، ماجرای ورود زنان به ورزشگاه‌ها را راه می‌اندازد و زیرکانه با اطلاع از تصمیم نظام، غافلگیرانه آزادی ورود زنان به ورزشگاه را بصورت علنی اعلام می‌کند و پس از بی‌اعتنایی به نامه مراجع، رهبر معظم انقلاب را مجبور به ورود می‌نماید، در قضیه معاون اولی مشائی بی اعتنایی دو هفته‌ای به مخالفت رهبر معظم انقلاب تکرار می‌شود تا حدی که آقای ابوترابی این مخالفت را در مجلس علنی می‌سازد و سپس در خانه‌نشینی یازده روزه، اوج ولایت‌مداری را به ظهور می‌رساند، تابوشکنی و جسارتی که در هیچ دولتی سابقه نداشته است.

احیاکننده شعارهای انقلاب؛ جلدی که او پس از هجمه اصلاح‌طلبان تندرو به ارزش‌های اسلامی و انقلابی به خوبی برای خود برگزید. 

او می‌دانست که بین نیروهای انقلاب محبوبیتی بالاتر از این نیست که فردی با شعارهای انقلابی ثابت کند که مردم به این شعارها رای می‌دهند و توی دهن کسانی می‌زنند که می گویند دوران انقلابی‌گری به پابان رسیده و باید شعارهای نو داد وگرنه مردم انتخابتان نمی‌کنند. او خود را زنده کننده شعارهای انقلاب نامید اما در عمل در فاصله انداختن بین نیروهای انقلابی و تضعیف نظام چنان موفق عمل نمود که دشمنان تا سال‌های سال خواب توفبق این ایجاد آشفتگی را در بین نیروهای انقلابی نمی‌دیدند!

او بر خلاف شعارهای خود با مهارت مثال‌زدنی تخریب‌ها، سم‌پاشی‌های مخالفان نظام را از رسانه‌های خارج‌نشین به تریبون رسمی نظام آورد و با تهوری اساسی به فرموده رهبری به"سیاه‌نمایی افراطی کارنامه دولت‌های قبلی و کمرنگ جلوه دادن کارنامه درخشان سی سال انقلاب"پرداخت(29خرداد88). او در سخنرانی خود رسما می‌گفت:

"برخي بهانه‌های ديگر مي‌آورند و مي‌گويند عدالت خيلي سخت است و ما زورمان نمي‌رسد. چطور از دهان اين قلدري كه شيلنگ ۸ اينچ به بيت‌المال وصل كرده و با يك پمپ و برق سه فاز مي‌مكد و به حساب و به جيب خود مي‌ريزد و بستگان خود را متنفع مي‌كند، چه‌طور جلوي او را مي‌گيريد؟! او با تو برخورد مي‌كند پس ول كن، سكوت كن. من مي‌گويم خدا مي‌فرمايد ما به اندازه توان تلاش كنيم خداوند بركت مي‌دهد. بعضي به ما نصيحت مي‌كنند كه فلاني چرا جلوي اين قلدرها ايستاده‌اي فشار مي‌آورند و عليه تو طراحي مي‌كنند كمي كوتاه بيا، كمي لبخند بزن، كمي هم كف دست آنها بگذار! پاسخ من روشن است. مردم به من راي دادند كه دست اين قلدرها را از بيت‌المال قطع كنم و اگر بنا باشد در مقابل تبعيض ساكت شوم اين مسووليت يك ريال هم براي من ارزش ندارد. من اگر لباس سوپوري بپوشم و شهر شما را جارو بزنم صدها برابر برايم عزيزتر است تا اينكه سكوت كنم".(خرداد ۱۳۸۶ در جمع مردم گرمسار)

قلدری که اطرافیان احمدی نژاد، می‌گویند رییس جمهور زورش به او و خانواده‌اش که علناً ثروت کشور را تاراج می کند، نمی رسد آنهم با شلنگ ۸ اینچ و پمپ و برق سه فاز! کیست؟

کیست که سال‌ها کسی جلوی او را نگرفته، سازمان‌های نظارتی و بازرسی نگرفته‌اند، و در مجموع، نظام در مقابل شلنگ هشت اینچ او به زانو درآمده! اما احمدی‌نژاد به قیمت پوشیدن لباس سوپوری کوتاه نمی‌آید، زانو نمی زند و دست دزدان بیت‌المال را قطع خواهد کرد! هشت سال این سخنان انتخاباتی ادامه داشت تا زمانی که او دیگر دوست و دشمن برای خود نگذاشت و تمام مسئولین را زخمی کرد و بارها از لیست‌های سیصد نفره در جیب گفت و رئیس قوه قضائیه، آن ادعاها را در اکثر موارد بی‌اساس خواند.

او بیش از آنکه احیاکننده شعارهای انقلاب باشد، فردی موفق در بی‌اعتماد کردن مردم به انقلاب بود که بارها با تذکرات به موقع رهبری بخش زیادی از ضربات او خنثی گردید.

او نماد مظلومیت بود

او زیرکانه با وجود داشتن تمامی حمایت‌های گسترده تمامی نهادها و تریبون‌های جمعه و جماعات که از او انتظار احمدی‌نژادی که ادعا می‌کرد را داشتند، به لطایف‌الحیلی خود را مظلومی که پناهی جز خدا و ملت ندارد معرفی می‌کرد. بک بار ادعا می‌کرد‌ جلوی بار گوجه را می‌گیرند تا به دولت آسیب بزنند، یک بار می‌گفت سه دولت در مقابل من هستند، بار دیگر از قلدرهایی می‌گفت که فلانند و فلان اما مرور کوتاهی بر سخنان وزرای خودش نشان می‌دهد که او چقدر مظلوم بود!

احمدی‌نژاد نماد مبارزه با فساد بود و آن موقع که جوان ما شعار می‌داد فقر و فساد و تبعیض، احمدی‌نژاد به پا خیز!، باور نمی‌کرد معاون اول او سایر وابستگانش، امروز بخاطر مفاسد سنگین در زندان باشند. و سایرین هم در صف محاکمه!

حالا احمدی‌نژاد با دو تصویرسازی جدید آمده است. یکی اینکه با زمزمه‌های حضور وی سایرین ترسیده‌اند! 

او و تیم رسانه‌ای وی مرتب در حال تولید این نقاشی و تصویر در ذهن مخاطب هستند که اسم احمدی‌نژاد هم برای رقبایش رعب‌آور است. ساختن گفتگوی ساختگی تلگرامی مضحک هاشمی روحانی و خاتمی که با حضور احمدی نژاد در گروه سراسیمه فرار می‌کنند در راستای همین تصویرسازی کودکانه است. 

تصویرسازی دوم امروز تیم وی اینگونه است که تنها منجی اصولگرایان برای رأی‌آوری محمود احمدی‌نژاد است. کسی نمی‌تواند آنها را به قدرت اجرایی کشور بازگرداند بجز محمود احمدی‌نژاد.

اما عقلای اصول‌گرایی یادشان نمی‌رود که بدترین سیلی‌ها و بی‌اعتباری و فاصله گرفتن بخش عظیمی از مردم را مرهون احمدی‌نژادیسم هستند. و باج دادن دوباره به وی گزیده شدن مضاعف و مرگباری را در پی دارد.

احمدی‌نژاد انگاره‌آفرین است تا واقعیت‌آفرین.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۹۵
در انتظار بررسی: ۵۲۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
46
244
بسه دیگه حالمونو بهم زدی
پاسخ ها
اطع
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
پناه به خدا از شر فریب کاران
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
واقعا حال آدم از این همه افتضاحات و دورویی که به بار آورده بد می شه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
هشت نکته دقیق بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
مردم از این فرد مایوس هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
61
302
یادش گرامی نباد
پاسخ ها
کوشا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
این ادم فقط در عرصه اقتصاد کاری کرد که مردم متوسط جامعه هم که اکثریت جامعه بودند به پایینتر از فقر تنزل پیدا کنند
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
368
91
او مرد خاکی ومردمی است
پاسخ ها
فریب نژاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
خدایا به حال این ملت رحم کن
Behnam
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
اون خاکی! بود ولی از نوع ... زير خاکيش .
ناشناس
| United States |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
خاكي !!!!!!!!!!!!!!!!!؟
ناشناس
| Italy |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
طرفداران محمود فرقه ای عجیب و هولناک هستن. عبارت انسان کامل را سرچ بزنید ببینید نتیجه چه می دهد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
آقای احمدی نژاد مبادا مث روزی که دست مشایی را در وزارت کشور بالا بردی فریفته شوی و هوس بازگشت به سرت بزند. شان خود را نگهدار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
برید بابا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
آخی که خاکیه. با کیه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
اگه خاکیه شما برو بتکونش!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
خاکی سیمانی
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
آری او مرد خاکی ای بود که هشت سال خاک بر سر مردم ایران ریخت.
حسن
|
Russian Federation
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
258
92
از چی ترسیدین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
اعود باالله من االشیطان رجیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
از او که نمی ترسیم چون اصلا با کارهایی که کرده تایید صلاحیت نمی شه اما برای اینکه مردم حواسشون باشه گل امثال اون رو با شعار نخورن لازمه همینطور مردم هوشیار بمونن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
از او نترسیدیم از آدمهای چون شما می ترسیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
او بیاد من از بين رفتن كشورم و از بين رفتن اعتماد ملتم را طاقت ندارم
ناشناس
| Italy |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
از چی می ترسیم؟
از شیطان
از دروغ
از فریبکاری
از حرامخواری
از فساد
از فحشاء
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
پناه به خدا می بریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
از جهالت مردم!!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
خداییش من که هر وقت حرف بازگشت احمدی نژاد میشه از ترس فجایعی که برسر کشور آورد به خدا پناه میبرم.از او میترسیم همانطور که از فلاکت میترسیم.
سالیان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
والا دقیقشو بخوام خدمتت بگم از برگشتن این تیمور لنگ زمانه ترسیدیم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
48
186
خیلی وقته بهش فکر نمی کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
32
163
اگر هر روز خطر رو گوشزد کنید احتمال وقوع آن کمتر می شود. مرسی
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
31
146
چند نکته که مردم نباید فراموش کنند: لیست افراد داری مصونیت (خط قرمز)،اختلاس وفساد معاون اول نامبرده ،تورم نزدیک به صد درصد،چاپ اسکناس بدون پشتوانه،تعویض وزیر در سفر خارجی،قهر 11 روزه،فضای تهمت و امنیتی،مخالف را خس وخاشاک خواندن،تحریم بانکی و همه جانبه ایران و منزوی شدن ایران،سقوط جایگاه ایران وایرانی و. ..،خودتان قضاوت کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
آقای احمدی نژاد مخالف خودش را خس و خاشاک نخواند
متاسفم انقدر راحت دروغ می گید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
31
107
از محاسن جناب روحانی هم بگین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
از کرامات شیخ ما این است
شیره را خورد و گفت شیرین است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
محاسن دکتر روحانی
1- قطع دست دلالهای نفتی ارزی
2-قطع سود کلان قطر و ترکیه و امارات (رفقای داعش )بخاطر وجود تحریمها
3- ورود دارو برای بیماران خاص
4- کنترل دلار برای اینکه مثل دوره احمدنژاد در عرض چندماه سه برابر نشه
5- کنترل تورم یعنی اینکه در عرض یک سال پنیر از 1500 به 3500 نرسه
6-بغل نکردن و نبوسیدن دست زن نامحرم
7-جبران دهها هزار میلیارد از بدهی های دولت احمدنژاد علیرغم وضعیت فاجعه بار خزانه و علیرغم اینکه دائم در انتخاب کابینه همسو با خودش از طرف مجلس در فشار بود
8-دستور و اقدام برای کنترل حقوق مدیران خود علیرغم اینکه قانون آزادی پرداخت در زمان احمدنژاد تصویب شده بود
9- خود را باسوادتر از همه ندانستن و استفاده از اندیشمندان و باتجربه ها برای مدیریت فاجعه بوجود آمده توسط احمدنژاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
1-مديريت كشور با صادرات 700 هزار بشكه وبا قيمت 27 دلار نه 30 ميليون بشكه با قيمت 148 دالار
2- كنترل تورم ايجاد شده بوسيله دولت قبل از 47 درصد به 9.5 درصد
3- خط قرمز قائل نشدن براي دزد ها و اختلاسگران
4- برخورد با متخلفين برخلاف دولت قبل
5- برداشتن تحريمها تا حد ممكن
6- دور كردن سايه جنگ
7- اخلاق مداري بر خلاف دولت قبل
8- هزينه نكردن از ولايت و امام زمان بر خلاف دولت قبل
9- نيستادن در مقابل ولايت بر خلاف دولت قبل
10- نگه داشتن احترام علما و مراجع بر خلاف دولت قبل
11- كاهش هزينه هاي درمان بيش از 100%
12- جلو گيري و متوقف كردن تعطيلي بنگاههاي اقتصادي كه مثل دومينو از دولت قبل شروع شده بود
13- نگه داشتن و ثبات قيمت دلار ( در دولت قبل از 1200 به 3800 رسيده بود
14- دور نزدن ملت به اسم دور زدن تحريم برخلاف روال دولت قبل
15- برگشت تراز صادرات نفتي پس از 37 سال و مثبت شدن آن با وجود نفت 27 دلار نه 148 دلار
16- مانع تاراج بيت المال شدن بر خلاف دولت قبل كه بيت المال رو تاراج كردند
17 - اخلق مداري بر خلاف دولت قبل كه اخلاق و فرهنگ و اقتصاد رو يكجا نابود كرد
18-استفاده از خبرگان و عقلا نه خود محوري
19- ايجاد آرامش در جامعه و روان مردم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
تحويل كشور به يك متخلف عين خطاست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
ريش و محاسنش انصافاً پرپشت و شكيل است.بايد انصاف داد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
43
145
اینبار اگر احمدی نژاد بیاد انهدام محض رخ می ده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
انفجار دیانت و اخلاق
روراست
|
Netherlands
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
26
107
اگر ما اصلأ نخواهیم هیچ نکته ای از این آقا بدانیم باید کی رو ببینیم؟!
ناظمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
29
65
خلاصه اینکه بر وزن کلام شهید مظلوم بهشتی ای ضد احمدی نژادیها از آمدنش بترسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
اگر كمي عقل داشته باشي بايد از آينده مثل سوريه و عراق با دولتي مثل احمدي نژاد ترسيد اگر كسي نترسد عاقل نيست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
من ز ویرانی این خاک عزیز ، ز خرابی همه دشت و دمن ، ز فنا گشتن این بوم و بر پاک کهن می ترسم

ترس هم داره
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
هرکس از فاجعه نترسد عقل ندارد پس همگی میترسیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
کارتان هزینه کردن از این و آن است!! یادمان نرفته احمدی نژاد از شهید رجایی هزینه کرد!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
25
30
نه شما در این گفتارتان خدا را در نظر گرفته اید نه احمدی نژاد در رفتارهایش،
خدا به مردم رحم کنه
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
برادر: همه چی نسبی یه. در این دنیای ممکن، نه شر مطلقه و نه خیر. اما در عالم واقعیت از کسی که بیشترین شرها رو مرتکب میشه باید دوری کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
26
82
او هیچ کس نیست.
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
88
53
قشنگ معلومه ترسيدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
از کسی که حتما رد صلاحیت می شه ترسی نداریم از کسانی شبیه او که با شعارهای عوام فریبانه می آیند باید ترسید و به مردم هشدار داد
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
ازاومیترسیم همانطور که از حمله مغول و بمب اتمی و.....میترسیم.
مازیار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
دوست عزیز؟واقعا راست میگن که احمدی نژاد به خودی خود ترسی نداره،آدمهایی که از او حمایت میکنن ترسناکن...!شما هم سعی کن آدم ترسناکی نباشی برادر...!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
بله با این حافظه کوتاه مدت مردم ایران باید هم ترسید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
17
52
اضافه کنید کسی که خودش را اعلم و عالمترین ادمها در هر تخصصی می دانست و حتی گوش به حرف وزرای خودش هم نمی داد (وزرای اقتصاد صنعت بهداشت ارشاد رییس بانک مرکزی و ... )حرف اقتصاد دانها را علی رقم هشدارهای مکرر بی ارزش می دانست و متاسفانه تمامی هشدارهای اقتصاددانها درست از اب درآمد و مملکت بروز سیاه نشست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
تازه خودشم کارشناس همه چی بود
بهار 96 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
122
56
بجون هر چی مرده احمدی بر میگرده
پاسخ ها
رضا
| Germany |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
باش تا برگرده!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
از شر و مکر مردم فریبان به خدا پناه ببرید اعوذ باالله من شر ..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
رد صلاحیت رو شاخشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
نا شناس ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵


خدا نکنه رد صلاحیت بشه
چون الآن رسایی در بین اصولگرایان خوشحال است که رد صلاحیت شد و گرنه افتضاح بزرگتر از رد صلاحیت در انتظارش بود
محسن جون
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
برمیگرده، از بچگی هم بر میگشته..
سالیان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
یه هو تو مملکت قحطی مرد شد که این اقا برنگرده!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
مُرده که جون نداره!
مهدی
|
United States
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
13
15
خیلی جالبه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
22
46
مطالب درج شده چقدر آدم را به یاد روزهای تلخ عوام فریبی می برد. هشت سال عجیب وغریب درکشور که دوره ی چهارساله ی متفاوت بود.
دوره اول نان وپنیر - دوره ی دوم ........
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
111
52
منتظر بهار 96می مانیم تا به ایشان رای دهیم..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
لایکککککککککککک
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
ههه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
رد صلاحیته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
به امید خدا شما بهار 96 رو نمی بینی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
37
56
قشنگ معلومه که نمیترسین ازش !
پاسخ ها
سالیان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
والا اون نابودی که این اقا داد به مملکت چرا والا خیلیم می ترسیم! کیه که نترسه
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
68
38
همون طور که ترامپ تو امریکا رای میاره احمدی نژاد هم در ایران
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
13
29
انتخاب میشه دیگه نام این فردرا نبری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
35
19
چیزی که زیبا کلام گفته درسته. احمدی نژاد رای خوبی داره تو بین عوام.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
10
12
يه دفعه بگين چه ناگوراست ديگه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
9
25
احمدی نژاد به فرقه و گرایش خاصی متصل بودند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
8
18
مراقب انصاف باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
15
33
او اکنون میلیاردر فقیر نما است
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
12
36
اقای عزیز ما از امدن این مرد نمیترسیم بلکه از جهالت امسال شما میترسیم که زود فریب ظاهر سازی های ایشان میخوردید و رای بی زبون خراب میکنید ما از خراب شدن مملکتمون میترسیم فهمیدی؟
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
امسال یا سال دیگه؟؟
علوی
|
-
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
10
25
نفرین بر دهلنی که بیموقع بازشود و نفرین بر چشمی که بیموقع بسته شود . این حکایت یاران احمدی نژاد است . انشالله برگرده تا رسوا بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
مگه الان رسوا نیست؟ دیگه رسواتر از این؟؟ بعدشم ترس ما از خرابتر شدن مملکت و ویران شدن ایران هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
21
14
اگه بیاد صد در صد تایید صلاحیت میشه اگه نشد بیا بزن تو گوش من !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
اگر جرات داري اسم آدرست را بده تا تير ماه 96بيام سراغت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
صادق باشید با مردم ای یاران احمدی نژاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
تهران پلاک 51
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
من با احمدی نژاد مخالفم . فقط گفتم تایید صلاحیت میشه .
حیدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
23
22
من به اقای روحانی رای دادم ولی با وضعیتی که در استانداری استان خودمون می بینم و با مجوز کذایی و بسیار ناامید کننده ای که از آقای نوبخت در مورد تبدیل وضعیت شده ها دیدم دوباره هرگز به ایشان رای نخواهم داد.
مسلم وافی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
12
13
جالب بود
امید راهب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
13
22
تمام نکات مطروحه دقیقا درست بود
بت بزرگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
12
23
او به بت گرایش داشت. مخلص نبود
حسن
|
Germany
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
13
25
لطفا اون دوران را یادآوری نکنید.....خیلی تلخ بود.
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
10
20
هنوز هم می تواند مردم را فریب دهد . باید خطر تفکر امثال او را روشن کرد البته نه به شکلی که خودش تبدیل به تبلیغی بشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
10
27
بله درست است همه ترسيده اند . از ویرانی ها ، از بي ادبي ها ، از دزديها ،‌از ظلم و فساد بوجود آمده ، از زمين خواريها ، از دروغها ، از بر هم زدن نظم زندگي مردم ،‌از گراني ها همه مردم و مسئولين از اينها ترسيده اند جناب احمدي نژاد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
10
29
از آدمی که تونست تمام دنیا رو علیه ایران بسیج کنه باید ترسید.انصافا پدیده ای بود واسه خودش.
طلبه سطح عالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
24
13
این تحلیل های توهمی را کنار بگذارید. اگر احمدی نژاد نامزد شود، فضا به شدت دو قطبی می شود و عملکرد اقتصادی دولت روحانی، پاشنه آشیلش خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
برو سطح عالیت را بخون که نهایتا چند تا هواپیما و فضا پیما بتونی بسازی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
دلیل خاصی داره که شما تحصیلاتتون رو به رخ می کشید؟ البته چیز خاصی هم نیستا شما فکر می کنی خبریه!
تحلیلگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
13
27
احمدی نژاد که اصلا رد صلاحیت خواهد شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
11
23
واقعا قابل فهم نیست چرا این اقا را اینقدر بزرگش می کنید کسی که صدمات بسیار شدیدی به مردم ومملکت زد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
11
22
دولت مکافات و فقر
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
11
24
او شعار از جیب مردم می داد و همه را بدبخت کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
6
19
1400 میلیارد دلار بار در مورد.
رضا زندیگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
8
21
امیدوارم ملت آگاه شده باشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
6
16
واقعا به کی می شه اعتماد کرد؟
يونس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
4
16
تقوا پیشه کنید در این ماه
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
9
23
اقا خواهشا حد اقل عکس این اقا را نشانمان ندهید والا گوشت تنمان از دیدنش میریزه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
10
9
واستون مهم شده ها این آقا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
22
13
اگه او هرچی بد باشه شما بدترید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
تو خوبی لابد :))))))
ناشناس
|
-
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
9
18
به برکت دولت تدبیر تمام گند کاری های دولت قبل رو شد. ممنون
ناشناس
|
-
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
8
12
مدام شما علیه احمدی نژاد بزن
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
11
5
مردم ایران زودباوروخوشخیالند البته کمی هم بدبین وکمی هم ت پرورروکمی هم عجول وکم طاقت وبیش ازحدباصفا آیندگان بهترین میشوندرسم زندگی همین است به آینده این ملت وسرزمینم بسیارامیوارم بسیار
پاسخ ها
سالیان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
ما مردم ایران زودباوروخوشخیالیم!
نگهبان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
1
22
پس اون زمان چرا تایید صلاحیتش کردن..اون که از اول انقلاب بوده و میشناختنش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
از ترس بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
14
15
اون هیچی
هنر شما تا الان چی بوده؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
1000000 لایک هنر دولت روحانی
سالیان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
هنر تمیز کردن افتضاحات جناب احمدی نژاد!
iranvatan
|
Finland
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
16
14
دیگر کافی است. دکتر احمدی نژاد خود و دوران سیاسیش را قربانی سیاستهای دراز مدت کشور کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
این بنده خدا اصلا سیاستی نداشت که بخواهد قربانی کند . آدمی که هر روز یه حرف میزنه و شعار میده اصلا فکر منظم و مدیریتی نداره که بشه اسمشو گذاشت سیاست.
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
8
13
متشکرم.
اگرچه تلخ است،
اما از نقد شما باید در اصلاح امور خود و دیگران استفاده شود. ممنونم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
8
7
تو که راست میگی
یکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
31
12
تائید بشه هیچی برای رئیس جمهوری کم نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
مساله عقل هم باید بررسی شود
یکی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
نظرم رو کامل منتشر کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
سلامت عقل در رفتار هم مهم است
اسفونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
31
23
محمود در قلبها حضور داره
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
دالتونها. پینوکیو. خرابکارها. اینها مترادف هست با کارنامه عملکرد او
پری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
13
25
به امید روزی که اسمش هیچ جا نیاد.
شما هم هر دقیقه این ... رو تیتر یک بذار انتخاب جان...
ناشناس
|
Romania
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
25
16
ای کاش شما همون قدر که از احمدی نژاد میترسید از خدا میترسیدید تا اخلاق رسانه ای رو رعایت میکردید
دعاتون میکنم حداقل تو شب های مبارک سمت خدا برگردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
آقای احمدی نژاد اخلاق را رعایت میکرد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
این احمدی حتما باید خونتونو اتیش بزنه تا چشاتون باز بشه؟
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
8
18
اگر به حرف هایتان ایمان دارید و خلاف های احمدی نژاد مستوجب مجازات است او را محاکمه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
امیدوارم عدالت در باره او اجرا شود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
او روزی پاسخگو خواهد بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
27
23
کسی که نامش لرزه بر جان باند مافیا انداخته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
از 8 نکته فراتره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
بله مافیای م.ر
ب.ز
بقایی
و ....
ناشناس
| Italy |
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
آنهایی که به اسم عدالت و حمایت مستضعف می آیند با کیسه های خالی می آیند و در پایان همیان ها بر دوش می روند
Saeed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
12
16
اگه این آدم یبار دیگه کاندید بشه و حتی جمهور ،من اگه سکته نزنم از این کشور فرار میکنم.
ناشناس
|
Romania
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
14
21
میشه عکس این آقارو نزارین؟
ناشناس
|
Romania
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
10
20
نه آقا. این دیگه دورانش تموم شد
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
8
22
محال است احمدی نژاد تایید صلاحیت بشود. بیخود گول فضا سازی های او را نخورید و خودتان را خسته نکنید. او بدنبال رییس جمهوری نیست. می خواهد نظرات و تفاسیر خود و مشایی را که همان حجتیه است در جامعه مطرح کند. نه روحانیت او را می پذیرد و نه تایید صلاحیت خواهد شد. خیالتان تخت باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
13
22
ایشان هر چه بدی بود به مردم ایران کرد و ایران را را تا صد سال به عقب برد و ایران را به ویرانه ای تبدیل کرد که حداقل باید 20 سال ابعاد انرا بررسی کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
15
9
باید محاکمه بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
15
11
بازگشت مرد تحریم و فقر ایران دیگر محال است. همه راحت بخوابید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
16
17
احمدی دوستت داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
موید باشید!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
14
16
حاج محمود عزیر دلهاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
ما که به خاطر بنزین های حاج محمود مشکل قلبی پیدا کردیم . چند بار هم آنژیو کردیم . دیگه جایی برای حاج محود تو دلمان نیست.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
1
9
هلوچطوری ؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
9
16
باز هم سلاح بی تاثیر و تاریخ مصرف گذشته تــــــــــــــــــــــــخریب !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
این هنری بود که احمدی نژاد به این مملکت وارد کرد! بگم؟ بگم؟؟
محمد ق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
12
13
من به روحانی رای دادم به این امید که اسم و عکس و ادبیات احمدی نژاد رو کمتر ببینم
ناشناس
|
Iceland
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
14
4
با مطالبی که سایت شما هر روز درباره این آقا میذاره، منم کم کم دارم از ورود احمدی نژاد میترسم!
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
5
13
سربسته عرض کنم ، سیاست دیو و دلبری که در پیش گرفتید جواب نمیده
ناشناس
|
Iceland
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
12
18
احمدی نژاد کارش به مناظره نمی کشه قبل از همه چی اوت می شه
ناشناس
|
Iceland
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
14
14
حساب تک تک تان رسیده خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
8 سال حسابمان رسیده شد . دیگه نگران نیستیم. بالاتر از سیاهی رنگی نیست.
ناشناس
|
Iceland
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
11
14
من بی صبرانه منتظر مناظره روحانی-احمدی نژادم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
13
12
هشدار ها در باره او بجاست
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
0
15
انتخاب هیچ گاه قانع نخواهدشد که علیه احمدی نژاد ننویسد
ناشناس
|
Iceland
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
8
9
نگران نباشید
کار داره
نمی یاد
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
هاااااااااااااااااااااااااااا
ناشناس
|
Iceland
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
9
8
آقای یحیوی اخیرا در مصاحبه ای گفته احمدی نژاد رد صلاحیت خواهد شد
ناشناس
|
Iceland
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
4
15
جالب است اونایی که تا دیروز از ردصلاحیتهای شورای نگهبان انتقاد شدید میکردند، حالا شدن حامی رد صلاحیت!
بذارین احمدی بیاد، اگه کارنامه بدی داره، خب مردم بهش رای نمیدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
احمدی نژاد دنبال ریاست جمهوری نیست . خودش هم میداند که تایید نمیشود و رای هم نخواهد آورد . او و مشایی به دنبال طرح تفاسیر خود از مهدویت و مدیریت جهان هستند . یعنی نسخه بروز شده حجتیه . در نتیجه خیلی خودتان را خسته نکنید
ناشناس
|
Iceland
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
14
16
دکتر بیا ... سه ساله داریم خون دل میخوریم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
8 سال 90 درصد مردم خون دل خوردند , حالا یه کم هم شما بخورید تا عدالت بهاری خوب اجرا شود!
سالی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
شما هر چی میخوری صدقه سری 8 سال کاشت احمدی نژاده که الان به حلق مبارک جنابعالی رسیده! نوش جان
محمود طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
14
17
باید برگردد چرا که تنها او امید محرومین و ضعفاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
به عنوان یک اصل حمایت از محرومین درست است . ولی احمدی نژاد عمدتا با ضعفا و محرومین فقط عکس میگرفت . چرا باعث شد تورم برای ضعفا و بقیه به 50 درصد برسد و هزینه زندگیشان 10 برابر برود بالا. و 45000 تومان یارانه بدهد؟ این حمایت از ضعفاست؟ کلاه خودتان را قاضی کنید .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
گنج فقرا خداست!
شنیدی که؟ دعای جوشن کبیر؟
محرومین و ضعفا امیدشون به خدا باشه خیلی بهتره تا به یه بنده ی رمال و جادوگر
ناشناس
|
Iceland
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
5
12
دولت به فکری به حال کارگران بیکار شده کند.
یکساله داریم با پول یارانه امرار معاش میکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
تو توی چه قبرستانی هستی و پیام میدی؟! این پرچم کدام خراب شده است؟! مگه یارانه به خارج از کشور هم میدن؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
بخاطر اینکه عزیز من , تورم 50 درصد احمدی نژاد هزینه زندگیتان را حداقل 10 برابر کرده و حالا محتاج 45 هزار تومن شده اید . اینو بهش میگن عقلانیت و مدیریت عدالت پرور بهاری و مکتب ایرانی و مدیریت جهانی و .....!!!!!
ناشناس
|
Iceland
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
7
11
کشور نیازمند تدبیر است
ناشناس
|
Iceland
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
12
7
سال بعد آقای روحانی به نفع دکتر عارف بکشن کنار.
این به نفع همه ماست!
ناشناس
|
Iceland
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
13
8
احمدی نژاد ... حامی مستضعفان.
یاور غارتگران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
خدایا بلا را از سر این کشور دور کن
حامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
13
13
بنده به ایشون رای میدم.چون وضع مالی خوبی ندارم و روحانی هم تو این همه سال یک ریال به یارانه ها اضافه نکرد که اقلا کم خرج امثال ما باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
این همون گداپروری است که متاسفانه باب شده! هشداری که یک بینوایی یک روز داد ولی خیلی از بزرگان گوش ندادند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
دلیل عدم وضع مالی خوب شما 8 سال ریاست جمهوری اقای احمدی نژاده . شما هم بهتره دستتون دراز دولت نباشه این روحیه گدا پروریه
آرش
|
Russian Federation
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
3
8
أعوذ بالله من الشيطان الرجيم
ناشناس
|
Iceland
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
11
9
کاهش تورم و طرح تحول سلامت دو نقطه قوت دولت تدبیر
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
1
15
مردم همه چیز را خوب می دانند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
4
13
چرا به جای بد گفتن از دولت های قبل دست آورد های خودتون رو در عمل به مردم نشون نمیدین؟
مردم خودشون خوب میتونن تصمیم بگیرن
به شعورشان توهین نکنیم
ناشناس
|
Iceland
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
12
6
اگه آبان ماه ترامپ رای بیاره، پیروزی احمدی نژاد قطعی خواهد شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
16
11
به قول هاشمی چه بلاها که بر سر کشور نیاوردند با بی تدبیری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
شاهد بايد عادل باشد!
میثم
|
Romania
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
2
8
هههه...
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
13
15
خدا از سر تقصیرات کسانی که به ناحق از این مرد پر تلاش و با اخلاص بد میگویند نگذره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
خاک بر ...
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
4
8
ملتى كه دوستدار خودش و كشورش را نشناسد فلاکت حق اوست
حسبن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
7
8
اصلا چه دلیلی داره رد صلاحیت بشه . اونایی که میگن رد صلاحیت میشه یه دلیل بیارن لطفا . خود اصلاح طلبان هم میگن دیلی واسه رد صلاحیت وجود نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
سفسطه و شعار طرفداری از ولایت دادن و در عمل طور دیگری عمل کردن .چند مورد می خوای بشمرم؟ برای اطمینان بروید از آقای مشایی بپرسین , که خدا وکیلی اعتقادشان چیست ؟ راستش را بگویند . حجتیه است ؟ که هست . یا اعتقاد به ولایت فقیه؟!! . علت داستانسرایی مکتب ایرانی چه بود؟ مردم گول سی دی ظهور را نخوردند , ولی انگیزه احمدی نژاد و مشایی از طرح و توزیع آن چه بود ؟ و هزار سوال دیگر . حالا از مدیریت اقتصادی بد و بی اعتنایی به قانون بگذریم . اینها برای عدم تایید کافی نیست؟ . دوست عزیز خودتان را گول نزنید.
H
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
6
13
انتخاب میشه یه یه ساعت فحش آزاد باشه تو مطلب؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
11
9
آدمه کسالت باریه. اسمش که می یاد یاد بد بختی و صف و سهمیه بندی و گرونی بدبختی می افتم
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
12
12
درود بر دکتر ...
مردمی ترین سیاستمدار ایران!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
سوپری سر کوچه ما هم مرد بسیار مردمی و خاکی هست و خیلی بهش علاقه دارم . واقعا مرد خوبیست. به درد ریاست جمهوری مدل احمدی نزاد هم میخورد . از نظر علم مدیریت و اقتصاد و آگاهی به فضای بین الملل و کنترل تورم و اعتقاد به ولایت فقیه و مدیریت جهانی هم دستکمی از احمدی نژاد ندارد!!
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
5
12
بازگشتی برای او در کار نیست
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
11
8
دیروز ... پیروزی ملی گرایان بریتانیا
فردا ... پیروزی دونالد ترامپ ملی گرا
خرداد۹۶ ... پیروزی دکتر احمدی نژاد
جهان به سوی رهبران با گرایش ملی گراست، البته به قول شما پوپولیست!
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
9
6
اگه ترامپ رای بیاره، من از مردم جهان ناامید میشم.
آیا امریکای صنعتی هم مثل ایران میخواد ۸سال ویران بشه؟!
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
12
11
به لج شمام شده به این پوپولیسم رای میدم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
12
12
انتخاب جان فدات بشم دست از اىن تبلىغات بردار .احمدى نژاد مردى از جنس مردمه.تو قلب مردم جا داره. همه عاشقشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
متوهم!
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
12
13
چرا بهش رای ندیم؟
دوساله بیکارم،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
داداش همون اقتصاد و 20 سال عقب برد تا تو بیکار بشی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
12
9
چکار کرده مگه احمدی آخه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
12
10
همه ترسیدن رای بیاره
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
20
2
دعا کنید رد صلاحیت شه،
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
11
14
به دکتر رای ندیم پس به کی رای بدیم؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
به عقلت رجوع کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
به استاد او مشایی!!!
امیر عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
13
12
انتخابی ها
از دست احمدی نژاد عصبانی باش
سانسور نکن
پاسخ ها
یکی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
عصبانی هستن که میبینن توی سایت خودشون هم نظرات به نفع احمدی نژاده ... هه
سالیان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
عصبانی نیستن یکی جان!
ازادی بیان دارن میزارن همه حرفاشونو بگن
البته شما این همه مخالف احمدی رو هم ببین اگر مشکلی در بینایی شما نیست
یکی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
اگه عصبانی نبودن که سانسور نمی کردن سالیان جان !
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
5
12
هرچه به انتخابات نزدیکتر شویم ازاین بداخلاقی ها بیشتر مبینیم
پاسخ ها
سالیان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
موسس بداخلاقی: محمود احمدی نژاد!
نشان دادن عکس همسر دیگران
یکشنبه سیاه مجلس
بگم بگم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
10
11
پشت کردن زیرکانه به انقلاب رو نگفتی
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
16
16
زنده باد احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
احسنت . منم همینو میگم . زنده باد خاکی بودن و سفسطه کردن!! , زنده باد تورم بالا !!, زنده باد نظرات حجتیه و تظاهر به اعتقاد به ولایت فقیه!!. زنده باد مدیریت جهانی خصوصا در محدوه نارمک!! زنده باد فقط با فقرا و ضعفا برای رای عکس گرفتن!!زنده باد ارسال کیسه های سیب زمینی به روستا ها برای جلب رای آنها!! زنده باد اهدا قیچی باغبانی مجانی به باغداران ارومیه برا ی جلب رای در انتخابات!!. احسنت و صد احسنت.!!!!!!!!!
علی محمدزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
1
13
دولتها و مسئولان باید مراقب بیت المال باشن
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
10
13
متن خوب و عین حال حقیقتی آشکار بود مچکرم از انتخاب عزیز
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
7
4
مگر روحانی برای مردم چه کار کرده که احمدی نژاد نکرده.
عاشق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
7
6
چه احمدی نژاد کاندید بشه چه نشه چه رد صلاحیت بشه چه نشه جه زنده باشه چه مرده من بهش رای میدم
میثم..
|
Romania
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
1
5
چرا کامنت من را منتشر نکردین؟
مصطفی صداقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
5
6
امیدوارم که آنهایی که از معایب آقای احمدی نژاد گفتند یک ذره تقوا داشته باشند و واقع بینانه نگاه کنند و خوبی ها هم بگویند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
5
5
شاید حدود چند میلیون نفری از کارهای غیر مترقبه و عامه گول زن احمدی نژاد خوششون بیاد.ولی حنای اون دیگه برا مردم رنگی نداره.ممنونم از روحانی که با دستانی بسته انضباط مالی و رویکرد دوستی رو تو ایران برقرار کرد.با دیگر کشور ها رو تو این سالهای سخت که ما فقط قسمتی از اون رو درک میکنیم همین و بس
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
2
3
آبو بریزید ..
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
4
3
شیوه مناسبی برای تخریب نیست.
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
5
6
رقیبی مث احمدی نژاد دست گرمی خوبی برای روحانی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
6
6
درود بر احمدى نژاد
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
5
4
تو 3 سال روحانی این همه معجزه کرده در 8 سال چه خواهد کرد؟ چه می کند حسن روحانییییییی
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
8
5
احمدی نژاد با ۳۰میلیون رای پیروز خرداد۹۶ خواهد شد
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
4
6
به جای تخریب دستاوردهای خود را بگید
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
6
5
دکتر پیروزه
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
4
7
دکتر جون عسل مایی
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
4
7
عشق به دکتر پایان ندارد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
4
5
تلاشهای آخرتونه
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
8
7
احمدی 25میلیون ...
روحانی 15میلیون ...
تبریک به ملت قدرشناس ایران!
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
6
6
تا سالها باید از خرابی های دوران ایشان بشنویم. حتی در دولت های 13 و 14
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
6
4
مردم او را می خواهند. مردم چشم انتظار خرابی های بسیار هستند
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
5
6
با وجود افرادی چون آقایان آخوندی و زنگنه و خانم ابتکار در هیئت دولت، رای آوری مجدد دکتر روحانی بعید است.
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
7
8
معمولا دولتها 8 سال فرصت برای پیشبرد کارها می خواهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
6
7
به قول روحانی روستایی های ما هم آگاه شدند . دیگر کسی بی دانش و علم انتخاب نمی کند
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
6
9
احمدی نژاد خطرناک است، البته برای سرمایه داران
ناشناس
|
United States
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
6
6
نظام او را عامل تحریک می داند که یکپارچگی ملت را بر هم می زند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
4
6
انتخاب ول کن دیگه
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
5
7
جاي تعجب ندارد هنوز يك نفر از حاميانش از ملت مظلوم عذر خواهي نكرده مگر نميگوييند سكوت خيانت است حداقل از كفار به اصطلاح غربي ياد بگيرند هنوزهم بخاطر رانت خواري وديگر نيات خبيث شان به اواعتقاد دارند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
8
6
دلم برای مناظرات انتخاباتی احمدی نژاد تنگ شده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
7
3
من کاندید میشم به من رای بدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
7
7
دوران ضد احمدی نژاد ها هم به سر خواهد آمد
ناشناس
|
United States
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
7
6
اگه به مردم مدام گوشزد نشه خرابی های دوران اون امکان فریب خوردن مجدد وجود داره. این بار احمدی نژاد در خانه ای روستایی در حاشیه تهران در حال کشاورزی زیر آفتاب 40 درجه و افطار با نون خشک و خرما. ملت دلشون می سوزه می گن آخی. بریم بهش رای بدیم
مهران
|
United States
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
7
7
اگه مردی چاپ کن
در ترس شما از احمدی نژاد و رای مردم همین بس که از هر سه خبر اصلی صفحه شما یکیش احمدی نژاده مگه نمیگید مردم بهش اقبال ندارند و میخواهند خاطره هشت ساله او پاک بشه پس چرا اینقدر ازش حرف میزنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
1
7
جوجه رو آخر پاییز می شمرند
کوهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
5
8
اگه بیاد خوبه . بزا بیاد ضایع بشه
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
3
6
متن هاي کاملا انتخابي براي گول زدن مردم انشاا.. 96 با احمدي نژاد حالا منتشر کن اگر دستي در کار نيست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
5
6
متن بسیار عالی بود منتهی نکته مهم که به آن اشاره نشده متلاشی کردن باور ها ارزشها و اعتقادات مذهبی بخش از مردم به واسطه رفتارها و کردار ریاکارانه این فرد که بعید است به این زودیها قایل ترمیم و بازگشت باشد !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
4
7
تخلفات او باید یک به یک بررسی شود
فیاض
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
3
7
قایم شین
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
5
5
بیم نداشته باشید
هستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
6
8
متن عالی بود.ممنونم.
عین حقیقت بود
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
2
6
همه جوانب باید بررسی بشه. همینطوری نمی شه حرفی زد
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
9
9
اگر اینقدر که به احمدی نژاد حمله می کردید به آمریکا و نوکراش حمله می کردید وضع مملکت خیلی خوب بود... واقعا متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
3
9
انقلاب مستضعفین است نه مستکبرین
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
7
8
ای کاش نادرشاه زنده بود و احمدی نژاد را می دادیم دستش تا به جرائمش رسیدگی کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
4
5
وحدت کلمه فراموش نشه احمدی نژاد خاتمی روحانی همشون مال این کشورند وهموطن من وشما ومورد حمایت رهبری بااین موضع گیریهای طرفداران این آقایان برعلیه یکدیگر مشکلات کشور حل نمیشه
ذافی
|
-
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
12
9
دوستان عزیز بسیار بیکار هستید می بینم که؟؟؟؟
هههههههههه
احمدی رای میاره شک نکن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
در خواب بیند پنبه دانه....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
5
8
نترسید نترسید
رضا یارمحمدخواه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
10
9
احمدی نژاد پشتیبان ولایت بوده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
8
7
آق اگه ا از کاندیداهای رئیس جمهوری تست همه چی بگیرن این فرد نمی تونست 8 سال به این مملکت خرابی تحمیل کنه
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
8
6
خدماتش رو نمی گید که
یاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
7
11
راستی فرمایشات گهربار ایشان را یادتان هست!؟
یادتان هست که می گفت دختری سیزده ساله دبیرستانی در زیرزمین خانه ی خود انرژی هسته ای تولید می کند!؟
یا خاطراتی کودکانه که از سفرهای خارجی خود تعریف می کرد!؟
واقعاً یادش به خیر مباد...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
4
6
کم نیستند مسئولانی که دلشان هنوز با اوست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
1
11
اگر مرد هستید کار کنید مردم کارتان را ببینند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
8
7
پیشنهاد من به احمدی نژاد نشستن در خانه تا آخر عمر و کمک به اهل خانه و مدیریت آن است
ناشناس
|
Romania
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
7
7
انتخاب جان خوب گفتی دستت درد نکنه
پیشنهادم اینست که دولت بخاطر حیایی که دارد نمی خواهد افشاگری کند بهتر است شما این افشاگریها را اشته باشید
ناشناس
|
Iceland
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
7
8
دکتر روحانی ناجوانمردانه تخریب می شود
داریوش
|
-
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
7
6
ممنون از این روشنگری ها
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
7
8
نه تنها در ایران که در بیرون هم کسی از او دل خوشی ندارد
محمد
|
-
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
5
7
باشه دولت احمدی نژاد بد اما دولت فعلی هم باید به خیلی از سوالات پاسخ بده
نکته سنج
|
-
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
5
7
نکات مفید و ارزشمندی مطرح شد
محمود فکوری
|
-
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
7
9
دلایل افتضاح بودن عملکرد دولت قبل روشن است نیاز به توضیح ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
7
9
از اینکه برای حاج محمود عزیز ما تبلیغ می کنی متشکریم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
7
9
از زماني كه ايشان به فكر مديريت جهاني بود ناگهان قيمت دلار از هزارو پانصد تومان به سه هزار و پانصد تومان افزايش پيدا كرد و فقيران فقيرتر شدند و ارزش پول ملي كاهش پيدا كرد و دهها قطعنامه عليه ايران صادر شد
با توجه به مباحث فوق مردم مختارند كه چه كسي را انتخاب كنند
حسین
|
Romania
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
5
9
اقا باید ترسید از کسی که تو چشم 70 میلیون دروغ میگه و ککش هم نمی گزه باید ترسید از کسی که کاری رو انجام میده بعد فکر میکنه باید ترسید از کسی که خودش روعاقل تر از همه میدونه
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
13
11
ترسیدین بدجور هم ترسیدین
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
13
10
منطق این یادداشت: به روحانی رأی دهید چون احمدی نژاد بد است! اما خودتان چه هنری دارید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
12
13
احمدی نژاد در بین طبقه ضعیف مردم رأی خوبی دارد و شما هم این را خوب میدانید. خود این یادداشت در حالی که یک سال تا انتخابات مونده به نوعی بیم شما را نشان میدهد
نظرات بینندگان