arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۵

کشف و شناسایی مخفیگاه هسته های خفته داعش در کویت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حالی که نیروهای امنیتی کویت طی روزهای ماه مبارک رمضان برای کنترل اوضاع مناطق مختلف و جلوگیری از ایجاد هرگونه اختلال در برگزاری مراسم دینی و مذهبی ٬حضور گسترده ای در سطح کشور دارند، یافت شدن نشانه هایی از وجود اردوگاهی متعلق به گروه تروریستی داعش در بیابان های جنوب این کشور، میزان آماده باش نیروهای امنیتی را به بالاترین حد خود رسانده است.
 
به گزارش انتخاب به نقل از روزنامه الرای ٬یک منبع آگاه در این خصوص گفت: وزارت کشور در جهت انجام اقدامات پیشگیرانه در مناطق مختلف ٬موفق به شناسایی یک اردوگاه واقع در بیابان های جنوبی کویت شد که پس از بازرسی های صورت گرفته ٬پرچم بزرگی از داعش به همراه بروشورها و اعلامیه های این گروه تروریستی در آن یافت شد.

این منبع افزود: شناسایی این اردوگاه که در جاده قدیم بندر عبدالله (به سمت عربستان) قرار دارد ٬پس از آن صورت گرفت که یکی از چوپان های منطقه نسبت به وجود اعلامیه های پراکنده ٬احساس نگرانی کرد و بلافاصله این مساله را به اطلاع نهادهای امنیتی رساند .

وی در ادامه تصریح کرد: وزارت کشور کلیه نهادهای ذیربط را جهت شناسایی کامل منطقه فراخواند و پس از استفاده سگ های پلیس و وجود نشانه های مشکوک، نسبت به حضور تیم های خنثی سازی مواد انفجاری و انگشت نگاری اقدام شد.

این منبع در ادامه خاطر نشان کرد: تحقیقات اولیه در مورد هویت افراد مستقر در این اردوگاه در حال انجام است و احتمال شناسایی هسته های خفته این گروه تروریستی در کویت وجود دارد و مقام های عالی رتبه کشور نسبت به پیگیری این مساله و برخورد جدی با هرگونه نشانه در این مورد دستور اکید داده اند؛ از چرا که کمربند انفجاری که منجر به انفجار مسجد امام صادق(ع) در سال گذشته گردید از همین منطقه وارد کویت شده بود.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان