arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۹ - ۱۶ تير ۱۳۹۵

امام جمعه اصفهان: دامن زدن به مساله حقوق های نجومی خواسته دشمن است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: دامن زدن به مساله حقوق های نجومی خواسته دشمن است زیرا دشمن بدنبال سوء استفاده از این مساله است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد روز چهارشنبه در نماز عید فطر اصفهان که در مصلای این شهر برگزار شد، گفت: پرداخت های غیرمتعارف مربوط به همه مدیران و کارمندان دولت نیست زیرا بسیاری از حقوق بگیران دولتی مانند نیروهای نظامی و فرهنگیان از حقوق بالایی برخوردار نیستند. 

وی ادامه داد: پرداخت های نجومی فراگیر نیست بلکه محدوده مشخصی دارد و فقط مربوط به افراد خاصی است نه اینکه عمومیت داشته باشد. 

امام جمعه اصفهان افزود: این مساله مربوط به افراد، مسوولان و برخی از مدیران عاملی است که از مسؤولیت خود سوءاستفاده کرده‌اند که البته همه مسوولان و مدیران عامل چنین نیستند و افراد متدین نیز در بین آنها بسیار هستند. 

وی اضافه کرد: حقوق های افراد از سوی دولت مشخص می شود و بخوبی مشخص است لذا نباید عده ای به مسوولان مراجعه کنند و میزان حقوق آنها را بپرسند زیرا در لیست های دولتی میزان حقوق افراد بخوبی مشخص است 

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: بسیاری از این پرداخت‌ها در قالب‌های متفاوت نظیر وام‌های کم‌بهره و سوءاستفاده از رانت‌های اقتصادی صورت گرفته است. 

وی خاطرنشان کرد: این مساله باید بدور از هرگونه جنجال آفرینی دنبال شود زیرا این مساله دستاویزی برای سوء استفاده دشمن، بزرگنمایی مساله و تضعیف روحیه مردم شده است. 
آیت الله طباطبایی نژاد افزود: البته باید بصورت قاطع نیز با این مساله برخورد مناسب صورت بگیرد تا دشمن نتواند از آن علیه نظام اسلامی بهره‌برداری کند. 

وی همچنین شایعه پرداخت حقوق های کلان به امام جمعه و استاندار اصفهان را رد کرد. 
وی همچنین خواستار برخورد جدی با افرادی شد که با وجود کالای ایرانی اقدام به وارادت کالاهای مشابه خارجی می کنند. 

نظرات بینندگان