arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۱ - ۱۸ تير ۱۳۹۵

شکست استقلال برابر آرارات ارمنستان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دیدار تدارکاتی استقلال و آرارات با برتری یک گله تیم ارمنستانی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال که برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی راهی ارمنستان شده است، در نخستین بازی تدارکاتی خود برابر آرارات این کشور با یک گل مغلوب شد.

در نیمه نخست این دیدار استقلال بازی برتری را ارائه داد و یکی از بهترین فرصت های این تیم را امید ابراهیمی در دقیقه 20 از دست داد. این بازیکن در موقعیتی تک به تک با دروازه بان قرار داشت اما نتوانست دروازه آرارات را باز کند. در نهایت تلاش دو تیم برای رسیدن به گل در نیمه نخست بی حاصل بود.

در نیمه دوم این دیدار استقلال به فشار خود ادامه داد و در دقیقه 53 بازیکنان این تیم معتقد بودند داور یک ضربه پنالتی به سود تیمشان اعلام نکرده است. آنها اعتقاد داشتند که بازیکن آرارات روی امید نورافکن مرتکب خطای پنالتی شده است.

در ادامه این نیمه و در دقیقه 65 ضد حمله بازیکنان آرارات یک گل برای این تیم به همراه داشت تا بازی یه بر صفر به سود تیم ارمنستانی شود. بعد از این گل استقلالی ها فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردند و فرصت های خوبی را کاوه رضایی و فرشید باقری از دست دادند.

در اواخر نیمه دوم فشار استقلالی ها روی دروازه تیم آرارات بیش از پیش شد ولی شاگردان منصوریان فرصت های گلزنی را یکی بعد از دیگری از دست دادند. از جمله این فرصت ها این بود که محسن کریمی یک موقعیت تک به تک را برای استقلال از دست داد تا در نهایت استقلال در این دیدار تن به شکست یک بر صفر دهد.

در ترکیب اولیه استقلال در این دیدار مهدی رحمتی، هرائر مگویان، میثم مجیدی، رابسون جانواریو، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، مجید حسینی، بختیار رحمانی، یعقوب کریمی، بهنام برزای و علی قربانی به میدان رفتند. در نیمه دوم استقلال با ترکیب مهدی رحمتی، محمد حسین کنعانی زادگان، امین حاج محمدی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید نورافکن، فرشید باقری، آرش افشین، محسن کریمی، جابر انصاری و کاوه رضایی بازی را آغاز کرد.

چیزی حدود 200 هوادار ایرانی استقلال را در این بازی تشویق کردند. این هواداران با شعار ایران، ایران، استقلال را تشویق می کردند. آنها همچنین از منصوریان خواستند تا موجبات کسب یک ستاره دیگر را برای این تیم فراهم کند.
نظرات بینندگان