arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۹ - ۲۳ تير ۱۳۹۵

تروریست های داعشی در بخشی از منبج سوریه محاصره شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 گروهی از تروریست های عضو داعش که از بیمارستان منبج به عنوان سنگر و جان پناه خود استفاده می کردند به محاصره نیروهای حزب دمکراتیک سوریه درآمدند.
 
به گزارش انتخاب، نیروهای کُرد توانستند گروهی از اعضای داعش را در این بیمارستان از سمت شمال و جنوب محاصره کنند.

نیروهای دمکراتیک سوریه مدرسه 'العادیات' در شرق محله الحزاونه و مدسه
'الشعریه' در غرب شهر منبج را از تصرف تروریست های داعشی خارج کنند و هم اکنون در حال پاکسازی مناطق اطراف مدرسه الشعریه هستند.

روز چهارشنبه خبرهایی نیز مبنی بر خروج تروریست های داعش از منازل و ساختمان های مسکونی مسیر منبج به حلب منتشر شده است.

خیابان های داخلی شهر منبج نیز شاهد حضور تک تیراندازهای نیروهای دمکراتیک و داعش است و شماری از شهروندان در تیراندازی متقابل این دو گروه کشته و زخمی شده اند و صدای انفجارهای پیاپی ناشی از مین های داعش در خیابان های منبج در سطح شهر به گوش می رسد.
جنازه های شهروندانی که در جریان تیراندازی تروریست ها کشته شده اند همچنان در خیابان ها افتاده است. بیشتر جنازه هایی که امکان دسترسی به آن ها وجود ندارد در منطقه 'سردخانه های حاتم' در مسیر الجزیره به منبج است.

گروه تروریستی داعش از مداوای شهروندان زخمی و بیمار خودداری می کند و تنها به مداوای اعضای خود که در درگیری ها زخمی می شوند اقدام می کند.

شهروندان منبجی در محله های تحت اشغال داعش براثر محاصره این محله ها از سوی نیروهای دمکراتیک، از نبود نان و آب رنج می برند و گروه تروریستی داعش نیز نان را فقط میان اعضای خود توزیع می کند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان