arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۴ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۰

رئيس‌جمهور، سجادي را به عنوان گزينه وزارت ورزش معرفي كرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو كارگروه تربيت‌بدني مجلس از معرفي حميد سجادي از سوي رئيس جمهور به عنوان گزينه تصدي وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

سيد جلال يحيي‌زاده در گفت‌وگو با فارس، عنوان كرد: در نامه‌اي كه به مجلس ارائه شده نام حميد سجادي به عنوان گزينه پيشنهادي رئيس جمهور براي وزارت ورزش و جوانان اعلام شده است اما باتوجه به اينكه دو مورد در دولت نهم نام افراد پيشنهادي در لحظات آخر تغيير كرد، بايد تا فردا و قرائت رسمي نامه منتظر بمانيم.

وي ادامه داد: آنچه مسلم است اين كه تا اين لحظه نام آقاي سجادي به عنوان گزينه پيشنهادي آقاي احمدي‌نژاد به مجلس معرفي شده است. اين موضوع فردا در مجلس مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

يحيي‌زاده درباره اينكه نظر نمايندگان در اين باره چيست، خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه هفته گذشته مجلس جلسه‌اي نداشت، نمي‌توانم درباره رايزني‌هاي غيررسمي و اينكه آقاي سجادي تا چه اندازه مورد نظر نمايندگان است، صحبت كنم. فردا اين موضوع تا حدود زيادي مشخص خواهد شد.

اين نماينده در پاسخ به اين سؤال كه شرايط سجادي را براي احراز اين سمت چگونه مي‌بيند به فارس گفت: ايشان ويژگي‌هاي مثبتي دارند و از سابقه ورزشي خوبي برخوردار هستند. سجادي در سازمان تربيت‌بدني فعاليت كرده و تجارب خوبي دارد اما نكاتي هم وجود دارد كه مبهم است و بايد برطرف شود.

وي در توضيح اين موارد اظهار داشت: برخورد ايشان با وزارت ورزش نياز به توضيح دارد و اينكه بدانيم سجادي تا چه اندازه نسبت به تشكيلات اين وزارتخانه باور و ايمان دارد. ارتباطاتي هم كه وجود دارد گاهي اوقات مايه نگراني ما درباره سجادي است و از همه مهمتر اين است كه بدانيم وي چه برنامه‌اي دارد و مي‌خواهد چه كارهايي انجام دهد. من اكنون نمي‌توانم در اين باره قضاوت كنم و بايد منتظر تشكيل جلسه رسمي مجلس باشيم.

يحيي‌زاده در پايان گفت‌وگو با فارس درباره اينكه چه زماني تكليف اين موضوع مشخص خواهد شد، تاكيد كرد: در صورتي كه فردا كار آغاز شود هفته آينده جلسه رأي اعتماد برگزار خواهد شد.

 

نظرات بینندگان