arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۲۰۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۵ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۰

مختارنامه سانسور شد؟ / پاسخ روابط عمومی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شب گذشته در حالی قسمت دیگری از سریال تاریخی و پرهزینه مختارنامه پخش شد که مردم منتظر صحنه درگیری ابراهیم بن مالک اشتر با پسر مرجانه بودند.
به گزارش انتخاب به نقل از جهان، قسمت قبلی این سریال تا جایی پیش رفت که پسر مرجانه توانست از دست لشکریان مختار فرار کند و پسر مالک اشتر نیز به دنبال او حرکت کرد. در پایان این قسمت به مانند گذشته که بخش‌هایی از قسمت آینده پخش می‌شود، صحنه‌های درگیری ابراهیم با پسر مرجانه نشان داده شده بود.
اما اینکه چرا قسمت شب گذشته مختارنامه به یکباره سراغ تقدیم سر ابن زیاد از سوی لشکریان به مختار رفت و جنگ ابراهیم با او را نشان نداد موجب تعجب بینندگانی شد که مشتاق دیدن انتقام از این ملعون بودند.

مختارنامه: چیزی سانسور نشده است

استادی روابط عمومی مختارنامه در گفت و گو با مشرق ضمن رد این اخبار تاکید کرد که هیچ یک از صحنه های این قسمت حذف نشده است.

وی افزود: ممکن است برخی دوستان رسانه ای دوست داشته اند که چنین صحنه هایی را در این قسمت ببینند ولی این به این معنا نیست که نظر کارگردان هم این طور باشد. استادی همچنین گفت: با توجه به اینکه این سریال قرار است داستان مختار را روایت کند بنابراین میرباقری از این که زیاد به حواشی داستان- هر قدر هم که مهم باشد- بپردازد، حذر کرده است.

روابط عمومی مختارنامه همچنین اضافه کرد: دلیل دیگر این است که این صحنه هایی که برخی منتظر آن بودند به دلیل خشونت فوق العاده ای که در خود داشت و صحنه سر بریدن بود اساسا امکان نمایش از تلویزیون را نداشت.

استادی افزود: در نهایت میرباقری تصمیم گرفت که داستان بلافاصله پس از صحنه های پایان جنگ به دارالعماره کوفه پیوند بخورد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
حمید
|
CANADA
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
2
شاید انتقام حق های غصب شده وخونهای به ناحق ریخته شده ی عاشوراییان جنبه ی تحریک کنندگی داشته و .مان برای نمایش آن مساعد نبوده مگر نه اینکه ضرغامی چندی پیش از نامساعد بودن شرایط زمانی برای پخش مختارنامه در سال 88 خبر داده بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
3
آنقدر اين دروغگويي آشكار است كه هر بچه ايي خنده اش ميگيرد. چطور ممكن است كسي ماجرايي را روايت كند و در نزديكي نقطه اوج يكباره آن را رها كند. مگر اينكه ديوانه باشد
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
0
سلام چرا توهم زدین!؟ مگه زدن سر یکی از یاران امام در کربلا نشون داده نشد؟!
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
0
هر انسانی با دیدن به مجازات رسیدن یک آدم جانی احساس راحتی و آرامش میکند.حال اگر این شخص ابن زیاد باشد که جای بسی سرور است.و لعنت اله علی قوم الضالمین.
نظرات بینندگان